​Αντίθετη η ΕΠΛΣ ΚΙΖΗ στις νέες αρμοδιότητες του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ και ζητά παρέμβαση Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.

Αντίθετη η ΕΠΛΣ ΚΙΖΗ στις νέες αρμοδιότητες του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ και ζητά παρέμβαση Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.“Η Ένωση μας μπροστά στην αύξηση των αρμοδιοτήτων αστυνόμευσης και δικαιοδοσίας του σώματος στην ξηρά, με το πρόσχημα της αύξησης των οργανικών θέσεων, τοποθετείται τονίζοντας την ευκαιρία στις συζητήσεις που θα προκύψουν να γίνει ταυτόχρονη προσπάθεια απαλλαγής από τα πάρεργα που μας έχουν επιβληθεί!!!Καλούμε το Δ.Σ. της ομοσπονδίας να είναι σε επαγρύπνηση και να αναλάβει πρωτοβουλίες με γνώμονα τον ασφαλή εργασιακό βίο των συναδέλφων!!!Η Ένωση μας μη εκπροσωπούμενη στη σημερινή Ομοσπονδία και στερούμενη άμεσης ενημέρωσης, στην επικείμενη συνάντηση με τον κ. Υπουργό, θα τονίσει όλα τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτή τη μετάβαση.Υπάρχει κίνδυνος η μικρή μελλοντική αύξηση των οργανικών θέσεων να μείνει μόνο στα χαρτιά, οι αρμοδιότητες θα υπάρχουν…Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες που μας αναλογούν πέρα από προσωπικές αντιπαραθέσεις…”

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο