Πύλος: Διαβιβάστηκε στη βουλή δικογραφία για τον πρώην υπηρεσιακό Υπουργό Ναυτιλίας Ναύαρχο ΛΣ (εα) Θ. Κλιάρη

Δεκαέξι μήνες συμπληρώνεται σήμερα από το ναυάγιο της Πύλου. Ήταν 14 Ιουνίου του 2023 όταν το αλιευτικό σκάφος Adriana, στο οποίο επέβαιναν σύμφωνα με πληροφορίες 750 άνθρωποι από Συρία, Πακιστάν και Αίγυπτο, βυθίστηκε τη νύχτα της 14ης Ιουνίου 2023, ανοιχτά της Πύλου.

Στη Βουλή διαβιβάστηκε δικογραφία κατά του πρώην υπηρεσιακού  Υπουργού Ναυτιλίας  Ναυάρχου ΛΣ(εα) Θοδωρή Κλιάρη για παράβαση καθήκοντος, έπειτα από μήνυση πολιτών για πράξεις και παραλείψεις, οι οποίες οδήγησαν στο πολύνεκρο ναυάγιο της Πύλου.

Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνεται, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες  και ο πρώην υπηρεσιακός Υπουργός  Μετανάστευσης και Ασύλου κ. Δανιήλ Εσδράς.

Ναυάγιο στην Πύλο

Ναυάγιο Πύλου: Το χρονικό

Το πλοίο είχε αναχωρήσει από το Τομπρούκ της Λιβύης με προορισμό την Ευρώπη, φορτωμένο άνδρες γυναίκες και παιδιά.

Για να μπορέσουν να ανέβουν στο πλοίο είχαν πληρώσει μεγάλα ποσά στους διακινητές, τους ανθρώπους που κερδοσκοπούν πάνω στην ανάγκη των ανθρώπων να έχουν μια καλύτερη μοίρα.

Το πλοίο ήταν ένα σαπιοκάραβο με την κατάσταση να επιδεινώνεται από το ότι ήταν υπερφορτωμένο. Σκοπός των ανθρώπων που ήταν επάνω να φτάσουν στην Ευρώπη.

Η διαδρομή που είχαν διαλέξει ήταν συγκριτικά πιο επικίνδυνη και μεγαλύτερη.

Επέζησαν μόνον οι 104 και μόλις 82 σοροί ανθρώπων βρέθηκαν.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο