44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ναυπηγούν 182 πλοία

Οι Έλληνες δείχνουν ενδιαφέρον κατά 50% για δεξαμενόπλοια που είναι φθηνά λόγω της κακής ναυλαγοράς αναμένοντας την άνοδο της αγοράς και ακολουθούν τα υγραεριοφόρα, τα container vessels και τα φορτηγά

Οι Έλληνες εφοπλιστές βάζουν συνέχεια παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων σε γιάρδες της Άπω Ανατολής.

Στη γενική εικόνα, τον Σεπτέμβριο του 2021, 44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες είχαν υπό ναυπήγηση 182 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 21,25 εκατομμυρίων τόνων. Σε σύγκριση με το 2020 είναι τρεις λιγότερες εταιρείες αλλά 30 περισσότερα πλοία.

Οι Έλληνες δείχνουν ενδιαφέρον κατά 50% για δεξαμενόπλοια που είναι φθηνά λόγω της κακής ναυλαγοράς αναμένοντας την άνοδο της αγοράς και ακολουθούν τα υγραεριοφόρα, τα container vessels και τα φορτηγά.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της “Naftiliaki Greek Shipping Review” υπό παραγγελία είναι 98 δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 14,7 εκατομμυρίων τόνων. Το αντίστοιχο περσινό διάστημα στο βιβλίο παραγγελιών ήταν 84 δεξαμενόπλοια , μεταφορικής ικανότητας 13,93 εκατομμυρίων τόνων. Είναι αξιοσημείωτο το στατιστικό ότι 21 υπερ δεξαμενόπλοια, τα λεγόμενα VLCC χωρητικότητας άνω των 300.000 τόνων είναι υπό παραγγελία ενώ μέσα στο 2021 έχουν παραδοθεί άλλα 12 σε ελληνικών συμφερόντων εταιρείες. Όσο αφορά τα υγραεριοφόρα, υπό ναυπήγηση είναι 16 LNG carriers και 21 LPG ενώ στο βιβλίο παραγγελιών υπάρχουν και 21 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Τα υπό ναυπήγηση φορτηγά πλοία είναι 21 εκ των οποίων τα 15 κατασκευάζονται για λογαριασμό του Ομίλου Navios της Αγγελικής Φράγκου.

Μηνάς Τσαμόπουλος

44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ναυπηγούν 182 πλοία

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο πειθαρχικό διπλωμάτης του ΥΠΕΞ – Είπε ότι ο διάλογος με την Τουρκία «οδηγεί σε απώλειες»

Ευρέθη ένας διπλωμάτης που είχε το θάρρος να πει δημοσίως τα πράγματα με το όνομά τους και το υπουργείο Εξωτερικών τον καλεί σε απολογία! Πρόκειται για τον κ. Θεόδωρο Οικονόμου-Καμαρινό, Σύμβουλο Πρεσβείας Α’, ο οποίος είχε υπηρετήσει ως Γενικός Πρόξενος στην Κορυτσά κατά την περίοδο

Εύθραυστη η ασφάλεια των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος

Καθώς πολλά πλοία αποφεύγουν την Ερυθρά Θάλασσα και κάνουν τον περίπλου της Αφρικής, βρίσκονται αντιμέτωπα με δυσμενείς καιρικές συνθήκες γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδος. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε μόλις οκτώ εβδομάδες, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του

Αναδρομικά από το 2012 οι λιμενεργάτες του Πειραιά στα βαρέα και ανθυγιεινά

Αναδρομικά από τον Αύγουστο του 2012 πρέπει να γίνει η πλήρης υπαγωγή των λιμενεργατών (εργαζομένων στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων) στις προβλήτες II και III του Λιμένος Πειραιώς στο Κανονισμό Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (ΚΒΑΕ), αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας. Τον Δεκέμβριο

ΣΕΕΝ προς ΠΝΟ: Το αίτημα για αύξηση όλων των μισθών 12% βρίσκεται εκτός της πραγματικότητας

Απαντήσεις στα επιχειρήματα της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας δίνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας που αφορούν τις διαπραγματεύσεις για την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας εν όψει και των 48ωρων απεργιακών κινητοποιήσεων στις 22 και 23 Οκτωβρίου και καλεί να ναυτεργατικά σωματεία

Μετάβαση στο περιεχόμενο