Προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες λόγω κακοκαιρίας – Πού μένουν δεμένα τα πλοία

Ανεκτέλεστα παραμένουν ορισμένα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, λόγω επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών. Σύμφωνα με την ΕΜΥ οι άνεμοι πνέουν βορειοανατολικοί 6 με 8 μποφόρ και στο κεντρικό και βόρειο Αιγαίο φτάνουν τοπικά τα 9 μποφόρ.

Οπως έγινε γνωστό από το Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή, δεν εκτελούνται τα δρομολόγια των πλοίων από Λαύριο για Κέα, ενώ κλειστή είναι η πορθμειακή γραμμή Αρκίτσα – Αιδηψός.

Από το Βόλο θα εκτελεστεί μόνο ένα δρομολόγιο και θα φθάσει μέχρι τη Σκιάθο. Κλειστές είναι επίσης οι γραμμές Καβάλα – Πρίνου Θάσου και Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη. Στη γραμμή Κεραμωτή – Λιμένα Θάσου τα δρομολόγια των πλοίων εκτελούνται μόνο με κλειστού τύπου.

Οι επιβάτες που προκειται σήμερα να ταξιδέψουν καλό είναι πριν την αναχώρησή τους να επικοινωνούν με τα κατα τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία για τυχόν αλλαγές η τροποποιήσεις των δρομολογίων που μπορεί να δημιουργηθούν από δυσμενείς καιρικές συνθήκες

Πηγή 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο