Κάτοικος Ραφήνας: Κολυμπούσα ανάμεσα σε πτώματα φίλων επί 4 ώρες

Μάχη με τα κύματα έδωσαν οι κάτοικοι της Ραφήνας, πολλοί από τους οποίους χάθηκαν στα νερά της θάλασσας, στην προσπάθειά τους να σωθούν από την φωτιά.

class=”article-body__byline noeditor” style=” border-bottom: 5px solid rgb(238, 238, 238); padding-top: 2 padding-bottom: 5px; 1.6rem; color: rgb(33, 91, 135); “>news247 class=”article-body__storyContent ” style=” color: rgb(41, 41, 41); “> class=”article-body__body” >

Μουδιασμένη η χώρα την επαύριο της καταστροφικήςφωτιάς στην Αττική, με τους πρωταγωνιστές, καθημερινούς ανθρώπους που βρέθηκανεγκλωβισμένοι ανάμεσα στις φλόγες να εξιστορούν τον τρόπο που διέφυγαν τον θάνατο. Ένας από αυτούς, ο Νίκος Σταυρινίδης, κάτοικος Ραφήνας, ο οποίος και βρέθηκε στη θάλασσα με τη σύζυγό του και έξι ακόμη οικείους του. Όπως περιγράφει, παρέμειναν στα ανοιχτά τέσσερις ολόκληρες ώρες, να κολυμπούν για τη ζωή τους, ενώ διεσώθηκαν από μηχανότρατα ανοιχτά της Αρτέμιδος (Λούτσας).

“Το μόνο που κάναμε ήταν να μπορούμε να επιπλέουμε” αναφέρει, εξηγώντας πως το μόνο που μπορούσε κανείς να κάνει μέσα στο νερό, μεσούσης θαλασσοταραχής εξαιτίας των ισχυρών ανέμων, ήταν να παραμένει στην επιφάνεια. Στη συνέχεια., ο κάτοικος Ραφήνας περιγράφει πως ενώ βρέθηκαν στα ανοιχτά οκτώ, στην πορεία χάθηκαν δύο άνθρωποι. “Δυστυχώς, χάσαμε δύο, έναν νεαρό που η μαμά του και η αδερφή του ήταν μαζί μας και μια άλλη κυρία περίπου 70 χρόνων που δεν τα κατάφερε και χάθηκε δίπλα μας” σχολιάζει και προσθέτει: “Για μια ώρα περίπου ήταν ένα πτώμα δίπλα μας”.

Το μόνο που κάναμε ήταν να μπορούμε να επιπλέουμε

Οι άνθρωποι παρέμειναν στη θάλασσα περισσότερες από τέσσερις ώρες, με τους πυκνούς καπνούς να δυσκολεύουν τον προσανατολισμό τους. Μόνη βοήθεια, τα αεροπλάνα που προσγειώνονταν στο Ελ. Βενιζέλος και αργότερα το φεγγάρι. “Δεν βλέπαμε τίποτα γιατί είχε πάρα πολύ καπνό. Η μόνη επαφή που είχαμε ήταν τα πολιτικά αεροπλάνα που προσγειώνονταν στο Ελευθέριος Βενιζέλος και έτσι μπορούσαμε να έχουμε μια εικόνα για το που βρισκόμαστε” σημειώνει ο διασωθέντας.

Ο κ. Σταυρινίδης μιλά για μια αστραπιαία καταστροφή, που ήταν αδύνατο να αναχαιτιστεί από τις δυνάμεις της πυροσβεστικής. Δηλώνει όμως με πικρία πως θα ήθελε να έχει κινητοποιηθεί πιο γρήγορα ο μηχανισμός από θαλάσσης. “Ο κρατικός μηχανισμός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. αυτό που έχω όμως σαν παράπονο είναι ότι τα πρώτα αλιευτικά εμφανίστηκαν μετά τις 22.00. Αν μας είχαν βρει πριν τις 21.00 δεν θα είχαμε απώλειες”.

http://www.news247.gr/koinonia/katoikos-rafinas-ko…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Τραυματισμός 33χρονου από έλικα σκάφους στο Φαληράκι

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ρόδου από ιδιοκτήτη θαλασσίων μέσων αναψυχής, για περιστατικό τραυματισμού 33χρονου αλλοδαπού, στη θαλάσσια περιοχή ¨ΦΑΛΗΡΑΚΙ¨ της Ρόδου. Συγκεκριμένα, κατά τη διενέργεια έλξης θαλάσσιων δαχτυλιδιών από ταχύπλοο σκάφος, ο 33χρονος τραυματίστηκε στο

Κύρωση πινάκων επανάκρισης, διοικητικής αποκατάστασης και προαγωγής Ανώτερων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής

Με το Προεδρικό διάταγμα, που εκδόθηκε στην Αθήνα την 15 Απριλίου 2024 μετά από πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 74 του Κώδικα του Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (ν. 3079/2002, Α’

Μετάβαση στο περιεχόμενο