Άλλα λένε στο Δημοτικό Συμβούλιο άλλα είπαν στο ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι της Χίου


Σε ένα ακόμη ναυάγιο της Δημοτικής Αρχής Βουρνού
εξελίσσεται το ζήτημα του Master Plan του Λιμένα της Χίου, αφού εκτός
της αναβολής λήψης απόφασης στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, ο «π»
αποκαλύπτει έγγραφο του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Αντώνη Κέφη προς
το ΤΑΙΠΕΔ με το οποίο ενημέρωνε – ενώ ήταν σε εξέλιξη το master plan-
ότι ο Δήμος δεν σχεδιάζει τουριστική μαρίνα στο νότιο τμήμα του Λιμένα,
πριν καν το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίσει για κάτι τέτοιο.

Τι ειπώθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου οι Σύμβουλοι
κλήθηκαν να εγκρίνουν την πρώτη φάση του master plan του κεντρικού
Λιμένα της Χίου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Δήμαρχος Μανώλης
Βουρνούς διατύπωσε την άποψη ότι μέσα στο Master Plan πρέπει να
συμπεριληφθεί και το νότιο τμήμα του Λιμένα της Χίου με σκοπό τη
δημιουργία μαρίνας στην περιοχή του ξενοδοχείου Χανδρής για τη φιλοξενία
σκαφών αναψυχής.

Ωστόσο η Τεχνική Υπηρεσία διά του Λευτέρη Παπαλάνη ξεκαθάρισε ότι δεν
μπορεί να συνεχίσει στη δεύτερη φάση του Master Plan αν δεν έχει σαφή
στοιχεία για το είδος και τη χωρητικότητα αυτής της μαρίνας, καθώς και
τη σύμφωνη γνώμη του ΤΑΙΠΕΔ. Έτσι αποφασίστηκε ο πρόεδρος του Λιμενικού
Ταμείου Αντώνης Κέφης, να διαβουλευτεί με το ΤΑΙΠΕΔ για τη δημιουργία
ανοιχτής μαρίνας στο νότιο τμήμα του Λιμένα της Χίου ανεξάρτητα από το
ποιος θα είναι ο διαχειριστής της.

Το έγγραφο Κέφη στο ΤΑΙΠΕΔ

Το μέγεθος όμως της φαρσοκωμωδίας αποκαλύπτεται σε όλο της το
μεγαλείο, αφού την ίδια στιγμή που ο Δήμος καλεί σε δήθεν διαβούλευση το
ΤΑΙΠΕΔ για το νότιο Τμήμα της μαρίνας, έρχεται στο φως της δημοσιότητας
έγγραφο του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου προς το ΤΑΙΠΕΔ στις
19/9/2018 (δηλαδή ενώ υποτίθεται ότι βρισκόταν σε εξέλιξη η πρώτη φάση
του Master Plan), με το οποίο ο Αντώνης Κέφης παρείχε διαβεβαιώσεις στη
διοίκηση του Ταμείου ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός του Δήμου για
μαρίνα στο λιμάνι της Χίου.

Στο με αριθμό πρωτοκόλλου 2664 έγγραφο προς το ΤΑΙΠΕΔ ο κ. Κέφης απαντούσε ότι:

«[τ]ο ΔΛΤ Χίου δεν έχει αιτηθεί έγκριση χωροθέτησης
κανενός τουριστικού λιμένα (μαρίνα/καταφύγιο/αγκυροβόλιο) στη νήσο Χίο,
ούτε έχει σχεδιάσει να αιτηθεί. Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι δεν είναι
στον προγραμματισμό του ΔΛΤ Χίου, στο άμεσο μέλλον, να μελετήσει
χωροθέτηση τουριστικού λιμένα, χωρίς αυτό να προκαταλαμβάνει αποφάσεις
επόμενων Διοικητικών Συμβουλίων

Όπως εξηγεί στον «π» στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ: «Το ενδιαφέρον
του ΤΑΙΠΕΔ για τη δημιουργία μαρίνας εντός του λιμένα της Χίου είχε
άμεση συνάρτηση με την τιμή που θα κατέβαλαν οι ιδιώτες επενδυτές για τη
μαρίνα του Καστέλου. Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, το τίμημα θα ήταν
μικρότερο αν υπήρχε τριγύρω άλλη ανταγωνιστική μαρίνα. Έτσι έπρεπε να
ρωτήσουμε το Λιμενικό Ταμείο αν υπάρχει τέτοιος σχεδιασμός και λάβαμε τη
διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός από την πλευρά του Δήμου
».

Το πώς τελικά Αντώνης Κέφης και Μανώλης Βουρνούς θα ζητήσουν τη
δημιουργία μαρίνας στο νότιο τμήμα του λιμένα όταν πριν 2 μήνες πριν –
ενώ ήταν σε εξέλιξη το master plan- διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει αυτός ο
σχεδιασμός που τώρα οι ίδιοι ζητούν είναι απορίας άξιο.politischios.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο