Η Πενταήμερη …επίσκεψη του Α/ΛΣ στην Τουρκία

Ανακοινώθηκε επίσημα, ότι  αρχίζει το πενταήμερο  ταξίδι του  Αρχηγού Λ.Σ. στην Τουρκία από 1-5 Οκτωβρίου 2019… Μπορεί από μια πρώτη ματιά να μας έρχονται συνειρμοί από τα σχολικά μας χρόνια, όμως όντως από αυτό το ταξίδι η Πολιτεία αναμένει από τον νυν Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος να προσθέσει κάτι θετικό στην συνεργασία των δύο Ακτοφυλακών προς όφελος της χώρας κατά τις συζητήσεις που θα διαρκέσουν μόνο ένα πρωϊνό από τις συνολικά 5 ημέρες της επίσκεψης*….

Αυτό το ταξίδι γίνεται σε μια περίοδο που όσο κι αν ο ίδιος ο Αρχηγός του Λ.Σ. επιθυμεί, μόνον «…γλαύκας θα κομίσει…» στον Τούρκο ομόλογο του…

Κι εξηγούμαστε… Όσο κι αν είναι το ζητούμενο του πολιτικού προϊσταμένου του και της νέας Κυβέρνησης, αμφιβάλλουμε αν θα μπορέσει να πείσει τους Τούρκους συνομιλητές του να ανακόψουν στα παράλια και τα χωρικά τους ύδατα τις εξερχόμενες ροές στο Αιγαίο, πριν αυτές εισέλθουν στα Ελληνικά χωρικά…

Ο λόγος είναι ότι κατά την διάρκεια της διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ, ακολουθήθηκε η πολιτική των ανοικτών  συνόρων, πολιτική την οποία το Λ.Σ.  ακολούθησε πιστά.

Μια πολιτική η οποία  απογυμνώνει τον Έλληνα Αρχηγό  από επιχειρήματα, έστω και εάν θα ήθελε  να στηρίξει την ρητορική και πολιτική της νέας Ελληνικής Κυβέρνησης…

Στα  3 χρόνια κι 7 μήνες της Αρχηγίας του και διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ,  συστηματικά και σταθερά οδηγήθηκε  σε αποδόμηση η  διακλαδική συνεργασία του ΛΣ με τις Ένοπλες Δυνάμεις, που με τόσο κόπο στήθηκε επί Κυβερνήσεως Α. Σαμαρά… στα θέματα επιτήρησης και φύλαξης των θαλάσσιων …

Άραγε, ποιος δε θυμάται τις 8 κανονιοφόρους/τορπιλακάτους του ΠΝ, που είχαν ενταχθεί και λειτουργούσαν απρόσκοπτα στο σύστημα περιπολιών του ΛΣ και του FRONTEX, καλύπτοντας ζωτικούς τομείς των ανατολικών θαλασσίων συνόρων μας και που, τελικά, οι λειτουργικές δαπάνες τους καλύφθηκαν εξ ολοκλήρου από ευρωπαϊκούς πόρους που φρόντισε κι εξασφάλισε για λογαριασμό του ΠΝ το ΛΣ;

Ποιος δε θυμάται τους συνδέσμους του ΠΝ, που λειτουργούσαν καθημερινά μέσα στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης του Αρχηγείου ΛΣ για να συντονίζουν, μαζί με τους συναδέλφους τους του ΛΣ και της Πολεμικής Αεροπορίας, τη διακλαδική προσπάθεια άσκησης και προάσπισης των κυριαρχικών δικαιωμάτων μας στο Ανατολικό Αιγαίο, εκείνη τη εξαιρετικά δύσκολη περίοδο;

Ποιος δε θυμάται την Ανωτάτη Μικτή Επιτροπή του ΓΕΕΘΑ, που σκοπό της είχε να επιλύει τα προβλήματα διαλειτουργικότητας και συντονισμού των επιχειρησιακών μέσων του ΛΣ με τα αντίστοιχα επιχειρησιακά μέσα και τις υποδομές (παρατηρητήρια) των Ενόπλων Δυνάμεων στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, ώστε να αποφεύγονται τραγικά περιστατικά, όπως το πρόσφατο πολύνεκρο ναυάγιο στις Οινούσες;

Ποιος δε θυμάται τα 62 εκατομμύρια €, που είχαν εξασφαλισθεί επί Κυβερνήσεως Α. Σαμαρά, για την εγκατάσταση στα νησιά του Ανατ. Αιγαίου ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης των έναντι τουρκικών παραλίων (έργο ΕΣΟΘΕ), για το οποίο ουδέποτε βγήκε ο διαγωνισμός στον αέρα χωρίς ποτέ να κτυπήσει κόκκινο συναγερμό  η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία  για τις υπέρμετρες καθυστερήσεις των υφισταμένων τους;

Πώς ο Έλληνας Αρχηγός Λ.Σ. θα ζητήσει να ανακοπούν  εξερχόμενες από την Τουρκία  ροές και τι επιχειρήματα θα χρησιμοποιήσει, όταν ο Τούρκος ομόλογος του θα τον κατακλύσει με τα στατιστικά των συλλήψεων της Τουρκικής Ακτοφυλακής στη θάλασσα, οι οποίες (κατ’ ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες) θα είναι υπερδιπλάσιες των αντίστοιχων του Λ.Σ.;

Φανταζόμαστε ότι, τώρα, θα καταλάβατε τι δυσκολίες θα συναντήσει ο Έλληνας Αρχηγός του Λ.Σ. κατά την 5ήμερη επίσκεψη στην Κωνσταντινούπολη και την Άγκυρα.

Ουσιαστικά κανείς δεν θα πρέπει να αναμένει να πεισθούν  οι Τούρκοι για να πράξουν ότι προβλέπεται από την Συμφωνία τους με την  Ε.Ε.. Οι Τούρκοι μελετούν και γνωρίζουν τι πρεσβεύει και ποια η πολιτεία  και τα πεπραγμένα του κάθε συνομιλητή τους.

Και στην περίπτωση που ο συνομιλητής τους εφάρμοσε   την τότε Κυβερνητική πολιτική των ανοικτών συνόρων… βούτυρο στο ψωμί τους..

Γνωρίζουν επίσης, ότι σε λίγο λήγει και η τετραετής θητεία του Έλληνα Αρχηγού. Έτσι όταν άμεσα ή σε λίγους μήνες αποχωρήσει … φτού ξελευθερία… Καμιά ηθική δέσμευση…και ξανά από την αρχή.

Ο χρόνος θα κυλάει και οι ροές στα θαλάσσια σύνορα θα αυξάνονται… Και η Τουρκία δεν θα πιέζεται   και θα συνεχίζει να ζητάει τα ρέστα από την Ε.Ε.

Κατά την άποψή μας όλο το βάρος πέφτει στον επόμενο… Αρχηγό του Λ.Σ., ο  οποίος από την πρώτη κιόλας μέρα της θητείας του, θα κληθεί να «βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά» ή, με άλλα λόγια, να «ξαναστήσει» τον προϋπάρξαντα μηχανισμό της διακλαδικής συνεργασίας και να υλοποιήσει επειγόντως τις πολιτικές κατευθύνσεις της νέας διακυβέρνησης για εντατικοποίηση της θαλάσσιας επιτήρησης με στόχο τη μείωση των εισερχόμενων μεταναστών στα νησιά μας στο Ανατ. Αιγαίο…

Ο Θεός ας τον βοηθήσει…

ΠΗΓΗ:limenikanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε το ναυάγιο του Σπερχειού – Η μεγάλη ναυτική τραγωδία που συγκλόνισε το πανελλήνιο τη Μεγάλη Τετάρτη του 1945

Ένα από τα πλέον τραγικά ναυάγια των ελληνικών θαλασσών εντόπισε η ομάδα υποβρυχίων ερευνών του Κώστα Θωκταρίδη σε βάθος 153 μέτρων βορειοανατολικά της Ύδρας: Το ναρκαλιευτικό ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ που βυθίστηκε Μεγάλη Τετάρτη, τον Μάιο του 1945, και έγινε υγρός τάφος 98 ανθρώπων. «Το

Τραγωδία στη Λαμία: Στρατιωτικός αυτοπυροβολήθηκε με καραμπίνα

Νεκρός μέσα στο σπίτι του, στο κέντρο της Λαμίας, βρέθηκε 70χρονος συνταξιούχος στρατιωτικός. Τις τελευταίες ώρες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport, ο 70χρονος δεν απαντούσε στις κλήσεις των συγγενών του, με αποτέλεσμα η αδερφή του να ανησυχήσει και να βρεθεί το απόγευμα

Η ακρίβεια αναγκάζει τους πολίτες να τρώνε από τα έτοιμα – «Χάθηκαν» καταθέσεις άνω των €4,5 δισ. το α’ 3μηνο

Η παρατεταμένη ακρίβεια και οι περιορισμένες αυξήσεις που έχουν δοθεί στους εργαζομένους τα τελευταία χρόνια έχουν ως αποτέλεσμα να περιοριστεί σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα και αυτό περιγράφεται περίτρανα από την πορεία των καταθέσεων, ειδικά τους τελευταίους μήνες, όπου και καταγράφεται σημαντική πτώση. Οι πολίτες,

Χ. Στυλιανίδης: Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα

«Η ασφάλεια των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι για μας, πρώτη προτεραιότητα» δήλωσε το πρωί ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης, ο οποίος επισκέφθηκε το λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα την πύλη Ε-7, ενόψει της εξόδου των εκδρομέων του Πάσχα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο