Νέα 48ωρη απεργία στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά 1 και 2 Δεκεμβρίου

Η κινητοποίηση αφορά τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ

Νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση την Τετάρτη 1η και την Πέμπτη 2η Δεκεμβρίου 2021 εξήγγειλε το Σωματείο εργαζομένων στη ΣΕΠ –Cosco, ΕΝΕΔΕΠ. Αφορά τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.

Άμεσα αντέδρασε η Διεθνής Ναυτική Ένωση η οποία έστειλε επιστολή στους, Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, Κώστα Κατσαφάδο, Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, Γ. Γραμματέα Λιμένων & Λιμενικής Πολιτικής όπου αναφέρονται τα εξής:

«Αναφερόμενοι στη νέα 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση (Τετάρτη 1η και Πέμπτη 2η Δεκεμβρίου 2021) που μόλις εξήγγειλε το Σωματείο ΕΝΕΔΕΠ και λαμβάνοντας υπόψη πως ο Εμπορικός Λιμένας Πειραιώς είναι κλειστός από τις 15:00μμ την Κυριακή 28η Νοεμβρίου, λόγω των καιρικών συνθηκών και εξαιτίας της γνωστής αδυναμίας παροχής πλοηγικών υπηρεσιών, σας ενημερώνουμε πως στο αγκυροβόλιο Πειραιώς έχουν ήδη καταπλεύσει 10 mother vessels και 11 feeders, εν αναμονή φορτοεκφόρτωσης.

Ταυτόχρονα, ο συνωστισμός εμφόρτων και κενών εμπορευματοκιβωτίων στις λιμενικές εγκαταστάσεις Πειραιώς είναι δυστυχώς ασφυκτικός, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εγχώρια αγορά και κατ’ επέκτασιν για την Εθνική Οικονομία, εν όψει της εορταστικής περιόδου.

Με τον προσήκοντα σεβασμό στο δικαίωμα τόσο της απεργίας όσο και της εργασίας, απευθύνουμε έκκληση προς το Υ.ΝΑ.Ν.Π. να διαφυλάξει την -βάσει Νόμου προβλεπόμενη- επιχειρησιακή λειτουργία του εμπορικού λιμένος Πειραιώς, σε αυτήν την εξόχως κρίσιμη περίοδο για το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο της Χώρας μας».

H ΕΝΕΔΕΠ-Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπ/τίων εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Προχωράμε μαζικά, ενωτικά, αποφασιστικά και αγωνιστικά με κύριο αίτημα την υπογραφή ΣΣΕ που θα διασφαλίζει συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα για όλους μας!», τονίζει η ΕΝΕΔΕΠ.

Από την πλευρά της η εργοδοσία συνέχισε τις προσπάθειες ποινικοποίησης του αγώνα, καθώς κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να χαρακτηριστεί η απεργία παράνομη και καταχρηστική. Αίτηση που αξίζει να σημειωθεί πως όπως και όλες οι προηγούμενες εκδικάστηκε σε χρόνο μηδέν και με συνοπτικές διαδικασίες.

Η μοναδική εξαίρεση ήταν ότι αυτή τη φορά η εργοδοσία ως μάρτυρά της έφερε τον Μιχάλη Κατσαφάδο, προσωπάρχη όπως ο ίδιος δήλωσε… Ισχυρίστηκε ότι δεν είναι η ΕΝΕΔΕΠ το αντιπροσωπευτικό Σωματείο για να γίνει διαπραγμάτευση για τη ΣΣΕ. Επικαλέστηκε το εργοδοτικό σωματείο το οποίο παρουσίασε 1.100 ψηφίσαντες, όταν είναι πασίγνωστο και έχει επιβεβαιωθεί με ατράνταχτα στοιχεία πως έγιναν αρχαιρεσίες-μαϊμού που έστησε η ίδια η εργοδοσία με τα τσιράκια της.

Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται εντός της ημέρας.

Το Σωματείο ΕΝΕΔΕΠ συνεχίζει την πάλη για «υπογραφή ΣΣΕ που θα εξασφαλίζει σε όλους τους εργαζόμενους και σε όλες τις ειδικότητες, τις εργασιακές συνθήκες και αμοιβές που δικαιούμαστε και μας αξίζουν, είναι υπόθεση όλων μας». Τονίζει πως «όσο συνεχίζεται η εργοδοτική και κυβερνητική αδιαφορία απέναντι στα δίκαια αιτήματά μας, εντείνουμε την αγωνιστική διεκδίκησή μας και δίνουμε αποφασιστικό και μαζικό ραντεβού στην πύλη του λιμανιού. Είναι ολοφάνερο ότι η απόλυτη ευθύνη για κάθε λεπτό που το λιμάνι θα μένει κλειστό ανήκει αποκλειστικά σε αυτούς που αποφασίζουν ότι το κόστος για τους εργαζόμενους, την κοινωνία και την οικονομία είναι μικρότερης σημασίας μπροστά στα συμφέροντα των COSCO/PCT- DPORT και συγκεκριμένων πολιτικών γραφείων που εμπλέκονται μαζί τους στον πειραϊκό δρόμο του μεταξιού!

Οι εργαζόμενοι μπροστά σε όλες αυτές τις μεθοδεύσεις δεν έχουμε άλλο όπλο πέρα από την αγωνιστική διεκδίκηση για την ικανοποίηση των αιτημάτων μας, ειδικά όταν μας κοροϊδεύουν και με ψεύτικα τρικ προσπαθούν να αποποιηθούν τις ευθύνες τους».

Νέα 48ωρη απεργία στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά 1 και 2 Δεκεμβρίου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο