Γιατί η Attica Group μπαίνει στα ξενοδοχεία – Έρχονται deals

Του Γιώργου Γεωργίου

Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο δρομολογεί ο μεγαλύτερος ελληνικός ακτοπλοϊκός όμιλος, Attica Group, μέσω της πρόσφατα συσταθείσας θυγατρικής, Attica Blue Hospitality.

Πρόεδρος της θυγατρικής είναι ο Κυριάκος Μάγειρας και αντιπρόεδρος και CEO ο Σπυρίδων Πασχάλης. Αμφότεροι κατέχουν αντίστοιχους ρόλους και στην Attica Group.

Στοχευμένες κινήσεις

Αρμόδιες πηγές επισημαίνουν στο Capital.gr ότι η Attica Group εξέταζε διάφορες επενδυτικές κινήσεις, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας. Κατόπιν, λοιπόν, αναλυτικής μελέτης επελέγη ο ξενοδοχειακός κλάδος, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση συσχέτιση με τις μεταφορές.

Η συνέργεια μεταξύ των δύο αγορών θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα ελκυστικό συνδυαστικό πακέτο, το οποίο θα προσφέρει στους ενδιαφερόμενους ακτοπλοϊκά εισιτήρια και διαμονή σε κάποιο ξενοδοχείο του ομίλου, εξηγούν οι ίδιες πηγές. Πρόκειται, άλλωστε, για μία τακτική που παρατηρείται συχνά στον τουριστικό κλάδο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα εταιρεία θα “χτυπήσει” μονάδες σε περιοχές με έντονο τουριστικό ενδιαφέρον και στις οποίες δραστηριοποιούνται τα πλοία της Attica.

Η Attica Group πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικός και Σποράδες) και στις γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας (διεθνείς πλόες), με ένα στόλο 32 πλοίων.

Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις με μονάδες και το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν τα πρώτα deals εξαγορών.

Η στρατηγική

Η Attica Group σημείωσε θετικά αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά διατηρεί επιφυλάξεις για τη συνέχεια λόγω πανδημίας και ενεργειακής κρίσης.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 32,74 εκατ. ευρώ κατά το φετινό τρίτο τρίμηνο, ενώ προέκυψαν ζημίες 1,31 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, έναντι κερδών 12,14 εκατ. ευρώ και ζημιών 28,81 εκατ. ευρώ, κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.

“Η ενεργειακή κρίση που βιώνει η παγκόσμια κοινότητα έχει προκαλέσει εκτόξευση στις τιμές όλων των μορφών ενέργειας. Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων αυξήθηκε σημαντικά, επιβαρύνοντας το λειτουργικό κόστος των εταιριών.

Ειδικότερα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων του ομίλου αυξήθηκε κατά 74,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο” σημειώνει η Attica σχετικά με τις συνθήκες στην αγορά.

Παράλληλα, ο όμιλος δρομολογεί κινήσεις ανανέωσης του στόλου. Ειδικότερα, ναυλομεσιτικές πηγές ανέφεραν πως πούλησε για scrap ένα βαπόρι, ενώ την ίδια ώρα αναμένει την παράδοση τριών νεότευκτων aero catamaran.

Όσο για το πολυσυζητημένο κυοφορούμενο deal συγχώνευσης με την ΑΝΕΚ Lines, πηγές σημειώνουν ότι το “μπαλάκι” βρίσκεται στις τράπεζες, οι οποίες ψάχνουν τη χρυσή τομή για τα δάνεια της κρητικής εταιρείας, προκειμένου να υπάρξουν εξελίξεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο