Εκμεταλλεύονταν παράνομα σκάφος στον Βόλο

Διαφήμιζαν σε ιστοσελίδα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης τουριστικό σκάφος που δεν είχε επαγγελματική άδεια και από τη Σερβία πετύχαιναν να κλείνουν στην Ελλάδα θαλάσσια ταξίδια στη διαδρομή Βόλος – Βόρειες Σποράδες αποκομίζοντας κάθε εβδομάδα 1.000 ευρώ, ενώ δεν είχαν επαγγελματική άδεια.Στη Σερβία οδήγησαν οι έρευνες του Κεντρικού Λιμεναρχείου Βόλου για ύποπτο σκάφος που εδώ και έναν μήνα πραγματοποιούσε δρομολόγια από τον Βόλο στην Σκόπελο και το αντίστροφο με διαφορετικό κόσμο κάθε φορά.Ο πλοίαρχος του σκάφους, ένας 40χρονος Σέρβος, που διαμένει μόνιμα στον Βόλο, διαπιστώθηκε ότι δεν είχε ούτε συγγενική σχέση με τους επιβάτες του πλοίου ούτε και φιλικές. Εκμεταλλευόταν το σκάφος για επαγγελματικούς λόγους, τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρεία στην Σερβία της οποίας είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.Οι λιμενικοί είχαν προσέξει τα περίεργα ταξίδια του σκάφους και προχθές το έθεσαν σε διακριτική παρακολούθηση ενώ εκείνο ταξίδευε για Σκόπελο. Συνέλεξαν τα στοιχεία που χρειάζονταν και χθες που το σκάφος βρισκόταν και πάλι στο λιμάνι του Βόλου προχώρησαν σε αιφνιδιαστικό έλεγχο.Οι επιβάτες του σκάφους, εφτά συνολικά Σέρβοι, μετά από εξονυχιστική προανάκριση παραδέχτηκαν τελικά ότι είχαν ναυλώσει το σκάφος για να κάνουν διακοπές και ότι δεν είχαν σχέση με τον πλοίαρχο ώστε να θεωρηθούν οικογένεια ή παρέα και να χρησιμοποιούν το σκάφος χωρίς επαγγελματική άδεια. Οι λιμενικοί απαγόρευσαν τον απόπλου του σκάφους, ενώ κίνησαν κατά του κυβερνήτη διοικητική και ποινική διαδικασία για την επιβολή προστίμων και τη λογοδοσία του στη Δικαιοσύνη.Ενεργώντας παράνομα τουριστικά ταξίδια στη θαλάσσια διαδρομή Βόλος – Βόρειες Σποράδες ο 40χρονος Σέρβος και η εταιρεία του σκάφους πληρώνονταν έναντι αδράς αμοιβής δρώντας με αθέμιτο τρόπο σε βάρος ιδιοκτητών επαγγελματικών σκαφών.Από την περαιτέρω προανάκριση διαπιστώθηκε ότι οι παράνομες ναυλώσεις γίνονταν εδώ και ένα μήνα χρονικό διάστημα κατά το οποίο εκτιμάται ότι οι εκμεταλλευτές του σκάφους είχαν πληρωθεί το αντίτιμο των 4.000 ευρώ.Για την επίμαχη ναύλωση σε εφταμελή παρέα Σέρβων αποδείχτηκε ότι οι εκμεταλλευτές του σκάφους θα λάμβαναν το ποσό των 1.050 ευρώ για τη ναύλωσή του για τη χρονική περίοδο από τις 17 Ιουλίου έως τις 28 Ιουλίου 2018 σε βάρος των νόμιμων επαγγελματικών τουριστικών σκαφών και των ιδιοκτητών τους.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΡΟΥΓΚΑ

http://www.taxydromos.gr/Topika/305364-ekmetalleyo…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο