Ο κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ πυροδοτεί… τον δημόσιο διάλογο

Όποιος νόμισε, ότι οι φωτιές στο Μάτι τελικά έσβησαν κάνει μεγάλο λάθος

Κάθε μέρα που κάποιος αξιωματούχος της Κυβέρνησης περνάει την πόρτα των καναλιών της τηλεόρασης, για να παρέξει «διευκρινίσεις» επί του αλλαλούμ που επικράτησε κατά την κεντρική διαχείριση της αντιμετώπισης των Πυρκαγιών που στοίχισαν ανθρώπινες ζωές στο Μάτι, όλο και μια νέα φωτιά ανάβει στο δημόσιο διάλογο με τις δηλώσεις του

Σήμερα το πρωί σειρά είχε ο κ. ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ;

Ούτε λίγο ούτε πολύ μας είπε ότι αν διατασσόταν εκκένωση στο Μάτι θα είχαμε περισσότερα θύματα

«Που θα συγκεντρώνονταν ο κόσμος, μέσα στα πούλμαν θα είχαμε περισσότερα θύματα!!!!!!!!»

Είπατε τίποτα;

Χάσατε την μιλιά σας;

Έχετε καμία απορία ότι ο κ. Υφυπουργός δεν έχει ιδέα, για το τι είναι και τι περιλαμβάνει ένα Σχέδιο της Πολιτικής Προστασίας;

Δεν σταμάτησε όμως εδώ και μας είπε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν από τις καιρικές συνθήκες τα μεγάλα σκάφη του Λ.Σ

Το χειρότερο είναι, ότι δεν έχει αντιληφθεί ακόμη, ότι για την περίσταση έπρεπε να ενισχυθεί άμεσα με προσωπικό το ΚΛ. Ραφήνας και να χρησιμοποιηθούν μικρά φουσκωτά σκάφη ή άλλα παρόμοια του Λ.Σ ή όσα ήταν αναγκαίο από τα χιλιάδες μικρά σκάφη ιδιωτών που υπάρχουν στην περιοχή.

Ο ίδιος περιέγραψε τις δυσκολίες ανάσυρσης από την θάλασσα ατόμων ηλικιωμένων, τραυματισμένων κ.λ.π. με τα μικρά σκάφη

Τι τα ήθελε, ως επιτόπου συντονιστής ,τα μεγάλα και τις Φρεγάτες; Για την επίδειξη στα μέσα ενημέρωσης; Πάνω στις στάχτες και τους απανθρακωμένους συνανθρώπους μας;

Μας είπε ότι την πολιτική ευθύνη δεν την ανέλαβε μόνο ο Πρωθυπουργός της χώρας αλλά και όλοι οι Υπουργοί δια της συμμετοχής τους στο Υπουργικό Συμβούλιο

Είπατε τίποτα; Κλείστε το στόμα σας Απλά μαθηματικά είναι .

Δεν υπάρχει ατομική ευθύνη των Υπουργών που χειρίστηκαν τα θέματα των πυρκαγιών. Υπάρχει μόνο συλλογική ευθύνη όλων των Υπουργών Με απλά λόγια ο Υπουργός Παιδείας, ο Εξωτερικών ο Β. Ελλάδος έχει την ίδια ατομική ευθύνη με τους Υπουργούς Εσωτερικών , Προστασίας του Πολίτη, Ναυτιλίας, Άμυνας κ.λ.π.

Συλλογική ευθύνη της κυβέρνησης Μια χαρά κρυψώνα για όσους υπουργούς παρουσιάζουν κάποια προβληματάκια επάρκειας για την εκτέλεση του έργου τους

Όμως, επειδή η κυβέρνηση λόγω της οικονομικής κρίσης είχε άλλες προτεραιότητες, όπως η είσπραξη φόρων ή η περιποίηση των συντάξεων και των μισθών και δεν πρόλαβε να ασχοληθεί με την Πολιτική Προστασία, η ευθύνη διαχέεται σε όλους τους πολίτες

Μάλιστα είναι βέβαιο ότι από την έρευνα που θα γίνει, θα αποδειχθεί περίτρανα, ότι οι πολίτες φταίνε που κτίζουν τα αυθαίρετα, και σαν να μην φτάνει αυτό, αναγκάζουν και από πάνω τον κ. Φάμελο -με κάτι τις σαν αντίτιμο- να τα νομιμοποιήσει

Οι ΠΟΛΙΤΕΣ οφείλουν, για το καλό της κοινωνίας και την αποκατάσταση της ηθικής τάξης, ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ από όλους

Περαστικά μας

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυβερνήτες ισπανικών πλοίων στον Δήμαρχο Χανίων

Συνάντηση με τρεις κυβερνήτες πολεμικών πλοίων της Ισπανίας, είχε στο γραφείο του στο Δημαρχείο Χανίων, ο Δήμαρχος, Παναγιώτης Σημανδηράκης. Ο κ. Σημανδηράκης υποδέχθηκε τον Πλοίαρχο, Α. Garcia Estevan, κυβερνήτη του αποβατικού πλοίου «LPD. GALICIA» και τους Αντιπλοιάρχους, S. Regil-Moreno, Κυβερνήτη της Φρεγάτας «BLAS DE LEZO» και J. Franco González-Cela, Κυβερνήτη της

Δημογραφικό: Πόσοι Έλληνες θα υπάρχουν έως το 2050

Ως μία ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια της Ελλάδας χαρακτηρίζεται το δημογραφικό, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη θέση των μακροχρόνιων απειλών που αντιμετωπίζει η χώρα. Αποτελείται από αναρίθμητες διαστάσεις που επηρεάζουν τον οικονομικό και κοινωνικό ιστό, ωστόσο, οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι έπειτα

Ακτοπλοΐα: Ανατροπές στα δρομολόγια του Πάσχα φέρνει η Πρωτομαγιά

Μεταμεσονύκτιο «κομφούζιο» αναμένεται την Μεγάλη Τετάρτη προς Πέμπτη στα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας καθώς πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω της απεργία που έχει προκηρύξει για την 1η Μαΐου η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) έχουν μεταφέρει τα δρομολόγια των πλοίων τους προς

SEA Europe: Τα “πράσινα” πλοία του αύριο πρέπει να είναι ευρωπαϊκά

Την παροχή οικονομικών κινήτρων στους πλοιοκτήτες, προκειμένου να μπορούν να  ναυπηγούν και να μετασκευάζουν πλοία στην Ευρώπη, μειώνοντας παράλληλα το χάσμα τιμών μεταξύ ευρωπαϊκών και ασιατικών ναυπηγείων αλλά και παρέχοντας φορολογικά πλεονεκτήματα πλαισιωμένα από ένα ευρωπαϊκό σύστημα, ζητεί η  SEA

Μετάβαση στο περιεχόμενο