Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Το Ningbo-Zhoushan, διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020

Νέα μερικό lockdown στο λιμάνι, από την περασμένη Δευτέρα δημιουργεί νέα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα απόρροια της αυστηρής πολιτικής του Πεκίνου για την προστασία από την πανδημία.

Η πόλη φιλοξενεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το Ningbo-Zhoushan, το οποίο διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020.

Τις πρώτες δύο ημέρες δεν υπήρξε καμία επίδραση στις αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά με παρόμοια μεμονωμένα lockdown στο Δέλτα του ποταμού Yangtze, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, η βιομηχανία άρχισε να προετοιομάζεται για νέα αναστάτωση. .

Η κινεζική εταιρεία Liner Triman Shipping σε ανακοίνωσή της ανέφερε: «Ένα νέο ξέσπασμα πανδημίας πιθανότατα θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων και της αποστολής και θα φέρει μεγαλύτερη συμφόρηση”.

Σύμφωνα με αναλυτές το χειρότερο αποτέλεσμα θα ήταν ένα lockdown σε όλη την πόλη του Ningbo, προκαλώντας παράλυση της βιομηχανίας logistics και των τερματικών σταθμών.

«Ωστόσο, πιστεύουμε ότι λόγω της ικανότητας της Κίνας να ανταποκριθεί γρήγορα στην επιδημία και να ελέγξει την τοπική περιοχή, θα ανακάμψει σύντομα» τόνισαν.

Το περιστατικό της Ningbo «καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι εξακολουθεί να υπάρχει υψηλός κίνδυνος περαιτέρω διακοπής της εφοδιαστικής αλυσίδας από τα κρούσματα Covid στην Κίνα» τονίζουν ναυτιλιακοί κύκλοι.

Η άφιξη της παραλλαγής “Όμικρον” έχει αυξήσει την αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα, με τις συνεχής αύξηση της ζήτησης να μην μπορεί να καλυφθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες με αποτέλεσμα τα ναύλα να παραμένουν στα ύψη.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος μεταφοράς φορτίων όλων των ειδών (FAK) για τον υπερειρηνικό ωκεανό κυμαίνεται μεταξύ 16.000-18.000 ανά εμπορευματοκιβώτιο FTU 40.

Επιπλέον, εκτός από τα έκτακτα lockdown 14 ημερών, η πολιτική του Πεκίνου για την εξάλειψη της πανδημίας δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις αλλαγές πληρωμάτων και κατ’ επέκταση νέα εμπόδια στην ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι αναφορικά με τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων. Τον τελευταίο καιρό, λόγω έλλειψης πληρωμάτων παγκοσμίως, έχει ξεκινήσει η συζήτηση για την μείωση του αριθμού των πληρωμάτων στα

ΥΕΘΑ: Στο Καστελόριζο ο Νίκος Δένδιας – Επισκέφθηκε Επιτηρητικά φυλάκια μαζί με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ [vid, pics]

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισκέφθηκε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, Επιτηρητικά Φυλάκια της περιοχής ευθύνης της 95 ΑΔΤΕ, στο νησιωτικό σύμπλεγμα Μεγίστης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Δημήτριο Χούπη, τον Διοικητή της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγο Εμμανουήλ Θεοδώρου και τον Διοικητή της

Ελεύθερος μετά από παρέμβαση του ΥπΕξ ο Έλληνας αστυνομικός στα Ιεροσύλημα

Όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, υπό κράτηση τέθηκε προσωρινά το Μεγάλο Σάββατο (4/5) Έλληνας αστυνομικός, μέλος της φρουράς του πρόξενου στην Ιερουσαλήμ. Είχε προηγηθεί επεισόδιο που σημειώθηκε κατά την Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Ναό της Αναστάσεως. Ο Έλληνας αστυνομικός αφέθηκε ελεύθερος μετά

Οι χρεώσεις για τις αποσκευές «βραχνάς» στα αεροπορικά εισιτήρια

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικοί όταν σχεδιάζουν πώς θα μεταφέρουν την αποσκευή τους, όπως και όταν κάνουν κράτηση για την πτήση τους. Τα τέλη αποσκευών αλλάζουν και αυξάνονται σε όλο τον κλάδο. Σήμερα, αν παραδώσετε μία βαλίτσα στις United Airlines, American

Μετάβαση στο περιεχόμενο