Μετοχικά Ταμεία Ε.Δ. – απάντηση σε άρθρο/πρόταση κ. Προέδρου ΕΑΑΣ

κ. Βασίλειο Ροζή Αντγο ε.α. ΣΞ Πρόεδρο ΕΑΑΣ

Αξιότιμε κ. Πρόεδρε, με αφορμή άρθρο σας στην “ΕΘΝΙΚΗ ΗΧΩ”, τεύχος Ιουλίου 2018, με τίτλο “ΟΙ ΠΑΤΡΙΚΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΙ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ”, μέσα από το οποίο μας δείξατε περίτρανα πως εννοείται την επικαλούμενη συχνά από εσάς “συναδελφικότητα”, “διακλαδική συνεργασία” και “ΙΣΧΥ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ”, εμείς οι απόφοιτοι της ΣΧΟΛΗΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ (ΣΥΔ), ως “Πατρίκιοι” (κατ’ εσάς) μέτοχοι/μερισματούχοι του ΜΤΑ, σας προτείνουμε να αναλώσετε την ενέργειά σας εφεξής, αναζητώντας τα διαχρονικά αίτια κατάρρευσης του ευρωστότατου Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ), τους υπεύθυνους για την κατάσταση αυτή, περισσότερο δε, στην κατάθεση προτάσεων λήψης εκείνων των μέτρων που θα δώσουν λύσεις εκ των έσω στα διαχρονικά προβλήματα ρευστότητας αυτού.

Η αυθαίρετα προτεινόμενη και από εσάς – ως μέλος του Δ.Σ. ΜΤΣ, υπό τη μορφή προτεινόμενου Σ/Ν από το ΜΤΣ προς το ΥΠΕΘΑ, λύση ανακατανομής των πόρων μεταξύ των Μετοχικών Ταμείων Ε.Δ., που ουσιαστικά επιχειρεί οικειοποίηση των δικών μας πόρων με σκοπό την πρόσκαιρη αντιμετώπιση ρευστότητας του Μετοχικού σας Ταμείου,α π ο ρ ρ ί π τ ε τ α ι ως ληστρική και αντι-συναδελφική, Έχοντας πλήρη γνώση, της διαχρονικά χρηστής διοίκησης και διαχείρισης του ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, σ τ η ρ ί ζ ο υ μ ε και τη σημερινή Διοίκηση και Προσωπικό αυτού, στις άοκνες προσπάθειές τους διαχείρισης των πόρων και περιουσιακών του στοιχείων, με μοναδικό στόχο τη βιωσιμότητα του Ταμείου μας, κάτω από πρωτόγνωρες και αντίξοες οικονομικές συνθήκες.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

ο Γεν.Γραμματέας

Ηλίας Ντούβλης Σγός (ΥΔΚ) ε.α.

ο Πρόεδρος

Γεώργιος Ρούσσος Ταξχος (Ο) ε.α.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο