Σύσκεψη Πλακιωτάκη-Κικίλια για την βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας

Η ιδιαίτερη σημασία του μηχανισμού διαχείρισης ροών, προγραμματισμού κίνησης, καθώς και ελέγχου αφίξεων και αναχωρήσεων κρουαζιερόπλοιων (berth allocation), εξετάστηκε σήμερα στην διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την συμμετοχή του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη, του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια και άλλων υπηρεσιακών παραγόντων των δύο Υπουργείων.

Μετά το πέρας της σύσκεψης, ο κ. Πλακιωτάκης υπογράμμισε την άριστη συνεργασία που έχουν αναπτύξει τα δύο υπουργεία στον κρίσιμο τομέα της τουριστικής βιομηχανίας τονίζοντας ότι: «Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που ανέπτυξε αυτόν τον μηχανισμό, ο οποίος αναμένεται να αποτελέσει ένα ιδιαιτέρως χρήσιμο εργαλείο στην εξυπηρέτηση των πλοίων και των επισκεπτών, αλλά και να ενισχύσει τις τοπικές οικονομίες, συμβάλλοντας στον καλύτερο προγραμματισμό τροφοδοσίας των κρουαζιερόπλοιων και τη γενικότερη του τοπικού τουριστικού συστήματος σε κάθε προορισμό».

Ο κ. Κικίλιας από την πλευρά του αφού ευχαρίστησε τον κ. Πλακιωτάκη για την φιλοξενία τόνισε ότι «μετά από απόφαση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, στο στρατηγικό μας πλάνο για τον βιώσιμο Τουρισμό, ιδιαίτερα στα brands της χώρας όπως είναι για παράδειγμα η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Κρήτη, ξεκινάμε ένα πρόγραμμα υποστήριξης της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Ένα πρόγραμμα που θα ενισχύσει τους κατοίκους και τους επισκέπτες των περιοχών.

Επεξεργαζόμαστε με το Υπουργείο Ναυτιλίας ένα σχέδιο για το berth allocation, τη διαχείριση της κρουαζιέρας, προσθέτοντας και ποιοτικά χαρακτηριστικά σε συνεργασία με φορείς και τους επαγγελματίες του χώρου, έτσι ώστε να μπορέσουμε αυξήσουμε τους προορισμούς κρουαζιέρας και να φέρουμε παραπάνω έσοδα στη χώρα.

Ταυτόχρονα, ξεκινώντας από φέτος στη Σαντορίνη, θέλουμε να διαχειριστούμε τις ροές των κρουαζιεροπλοίων, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερες υπηρεσίες για τους επιβάτες και τους επισκέπτες, αλλά και ποιότητα ζωής για τους κατοίκους των νησιών».

Κλείνοντας, ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι «το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την ολιστική διαχείριση των προορισμών, μέσω της αξιοποίησης νέων τεχνολογιών, αλλά και με επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές, διασφαλίζει κανόνες ασφαλούς ναυσιπλοΐας και προσέγγισης σε θαλάσσιες περιοχές και λιμάνια με υψηλή κυκλοφορία, ενώ ταυτοχρόνως, κάτι που συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της ποιότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στον τομέα της κρουαζιέρας, τόσο για τους επισκέπτες, όσο και για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα».

«Είμαι βέβαιος», κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «ότι η άνοδος στην κρουαζιέρα θα είναι σημαντική το 2022, ενισχύοντας τις τοπικές κοινωνίες και συμβάλλοντας στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας».

Σχετικές εικόνες

123456

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα «γεύματα αγάπης» στους Λιμενικούς και ο πονηρός πολιτευτής

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε στην μεγάλη πλειοψηφία των  στελεχών του Λιμενικού Σώματος,  η πρωτοβουλία που ανέλαβε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας για να εκφράσει το ενδιαφέρον της για τους υπηρετούντες στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα.

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο