Top Ships: Παρέλαβε ένα νεότευκτο VLCC & Πούλησε δύο MR tankers

Η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Top Ships Inc., συμφερόντων του Ευάγγελου Πιστιόλη, ανακοίνωσε την παραλαβή νεότευκτου πλοίου και την πώληση δύο ακόμη πλοίων.

Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωση την παραλαβή του νεότευκτου υψηλών προδιαγραφών και εξοπλισμένου με scrubber, Very Large Crude Carrier (VLCC), συνολικής χωρητικότητας 300.000 dwt “Julius Caesar” , το οποίο κατασκευάστηκε στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries (ΗΗΙ). Να σημειωθεί ότι το εν λόγω πλοίο έχει εξασφαλίσει χρονοναύλωση σε εταιρεία πετρελαίου για τα επόμενα τρία χρόνια, με έσοδα που θα αγγίξουν τα 68.8 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων τα 12.5 εκατομμύρια δολάρια αφορούν στο 2022.

Την ίδια ώρα, η ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει συμφωνήσει την πώληση σε μη συνδεδεμένα τρίτα μέρη, δύο MR product tankers. Ειδικότερα, η πώληση αφορά στα “Eco Los Angeles” & “Eco City of Angels”. Οι πωλήσεις τους αναμένεται να ολοκληρωθούν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Ενω να σημειωθεί ότι ανάλογα με το πότε θα πραγματοποιηθεί το κλείσιμο των πωλήσεων, η Top Ships προβλέπει ότι μετά την αποπληρωμή χρέους ύψους 17.5 εκατομμυρίων δολαρίων, θα χρησιμοποιήσει τα καθαρά έσοδα για το τρέχον ναυπηγικό πρόγραμμα.

Ο στόλος της Top ships αποτελείται από 12 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 5 MR2 product/chemical tankers, 5 Suezmax crude oil tankers & 2 VLCCs.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόκοσμος

Γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας; Η κρίση της προηγούμενης δεκαετίας μπορεί να πέρασε. Μπορεί να επιστρέψαμε σε κάποιας μορφής κανονικότητα. Έφερε όμως και εγκατέστησε στο προσκήνιο της δημόσιας ζωής έναν υπόκοσμο. Έναν υπόκοσμο δεξιό κι αριστερό. Ο οποίος έχει μάθει να λύνει

ΣΚΥΡΟΣ: Έτοιμη για την «πράσινη» ακτοπλοΐα

Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση τους ευρωπαϊκούς στόχους για μείωση των εκπομπών αερίων στο πλαίσιο της δέσμης «Fit for 55», αλλά και του EU ETS από το οποίο η ελληνική ακτοπλοΐα έχει εξαιρεθεί έως το

«Ατζέντα 2030» η απάντηση στη «Γαλάζια Πατρίδα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Ελλάδα και Τουρκία είναι καταδικασμένες από τη γεωγραφία να ζουν δίπλα η μία στην άλλη. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός πως το τουρκικό «βαθύ κράτος», είτε κεμαλικό είτε ισλαμικό είναι αυτό, ποτέ δεν αποδέχτηκε το

«Πράσινη ναυτιλία» και πράσσειν άλογα…

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Και ξαφνικά έκαναν οι πολιτικοί μας την συγκλονιστική ανακάλυψη. Έχουμε ναυτιλία, που είναι και η πρώτη! Καλά που υπάρχουμε κι εμείς, δηλαδή, που προβάλλουμε τα της ναυτιλίας μας σε αντίθεση με το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ

Μετάβαση στο περιεχόμενο