Nέα δύναμη στις θάλασσες, με το γαλλικό ιστιοφόρο sail cargo ship

Μία πρώτη γεύση από ένα το πρωτότυπο eco-friendly γαλλικό φορτηγό πλοίο

Ένα νέο cargo ship με γαλλική υπογραφή παρουσιάστηκε στο One Ocean Summit. Η ιδέα για την κατασκευή του εν λόγω πλοίου από τη Grain de Sail ανάγεται χρονικά πίσω στο 2010 στη Βρετάνη και τη συνέλαβαν τα δίδυμα αδέρφια Olivier και Jacques Barreau που εξειδικεύονται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Στόχος τους ήταν να επιλέξουν, να παράγουν και να πωλούν γαστρονομικά προϊόντα σε καταναλωτές υπερατλαντικά, χρησιμοποιώντας το πρώτο σύγχρονο ιστιοφόρο cargo στον κόσμο. Έτσι, από τον Νοέμβριο του 2020, η Grain de Sail εκμεταλλεύεται το πρώτο cargo ιστιοφόρο.

Το νέο πλοίο, που θα ναυπηγήσει η γαλλική Piriou στο ναυπηγείο της στο Βιετνάμ, θα έχει μήκος 52 μέτρα, 500 gt με χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου άνω των 350 τόνων. Ο συνολικός προϋπολογισμός για τη νέα κατασκευή παραμένει κρυφός, ωστόσο όπως έγινε γνωστό θα παραμείνει κάτω από το όριο των 10 εκατομμυρίων ευρώ (11,4 εκατομμύρια δολάρια). Το πρώτο πλοίο που χρησιμοποιείται για υπερατλαντικές διαδρομές από το 2020 θα επαναπροωθηθεί για ακτοπλοϊκές αποστολές εντός της Ευρώπης, όταν το νέο cargo ship ναυπηγηθεκαι βγει στις θάλασσες.

Η Grain de Sail μετέφερε επιτυχώς με ιστιοφόρο περίπου το 55% της μάζας κακάο που χρησιμοποιήθηκε στο εργοστάσιο σοκολάτας της το 2021. Το καινούργιο cargo ship θα επιχειρήσει να μεταφέρει το 100% των πρώτων υλών της μέσω Ατλαντικού, για τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου σοκολάτας και roasting καφέ που βρίσκονται στο Morlaix της Γαλλίας.

Το Grain de Sail 2, που θα νηολογηθεί την επόμενη χρονιά υπό γαλλική σημαία, θα πραγματοποιεί υπερατλαντικές διαδρομές από το St. Malo εξάγοντας κρασιά και άλλα εκλεκτά προϊόντα από τη Γαλλία και την Ευρώπη στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα φέρει πίσω πρώτες ύλες από τη Λατινική Αμερική στη Γαλλία. Θα κατασκευαστεί με αλουμίνιο, ικανό να μεταφέρει έως και 238 παλέτες φορτωμένες σε δύο επίπεδα, σε δύο ξεχωριστά αμπάρια. Επιπλέον, μια ξεχωριστή δεξαμενή θα μπορεί να δέχεται έως και 18 κυβικά μέτρα υγρού χύδην ενώ στο κατάστρωμα θα υπάρχει δυναμική έξτρα 5 κ.μ. για μεταφορά υγρών σε βαρέλια.

Η διάσχιση του Ατλαντικού, ανάλογα με τις επιλογές δρομολόγησης και τις συνθήκες ανέμου, υπολογίζεται σε περίπου δύο εβδομάδες, επιτρέποντας έτσι τρία έως τέσσερα ταξίδια μετ’ επιστροφής ετησίως.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Youth Pass: Όσα πρέπει να ξέρετε για τους δικαιούχους και τη διαδικασία – Πότε καταβάλλεται, πού εξαργυρώνεται

Σε περισσότερους από 145.000 ανέρχονται οι νέοι 18 και 19 ετών, οι οποίοι θα λάβουν φέτος την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ στο πλαίσιο του Youth Pass 2024. Πιο αναλυτικά, στους 69.825 ανήλθαν οι νέοι 18 ετών που υπέβαλαν τη σχετική

Oι «Denial» S-400 στο επίκεντρο της «Ramstein Flag 24» και ο περίεργος ρόλος της Τουρκίας

*Του Κώστα Σαρικά Σενάρια καταστολής της αεράμυνας της Ρωσίας με έμφαση στα αντιαεροπορικά συστήματα S-400 αναμένεται να βρεθούν  στο επίκεντρο της μεγαλύτερης αεροπορικής άσκησης του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη η οποία διοργανώνεται από την Ελλάδα το προσεχές φθινόπωρο. Ο σχεδιασμός της «Ramstein Flag

Red Arrows: Οι Βρετανοί πιλότοι «έκλεψαν τις εντυπώσεις» με τους εκπληκτικούς ελιγμούς τους [pics, vid]

Το ακροβατικό σμήνος «Red Arrows» της βρετανικής Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας (RAF), «έκλεψε τις εντυπώσεις» με τους εκπληκτικούς ελιγμούς που πραγματοποίησε κατά την διάρκεια σημερινής αεροπορικής επίδειξης στον Φλοίσβο Παλαιού Φαλήρου. Όπως συνηθίζουν άλλωστε, τα «Κόκκινα Βέλη» της ιστορικής RAF κατάφεραν να

Μέσι: Η διάσημη χαρτοπετσέτα που άλλαξε τη ζωή του Αργεντινού πωλήθηκε για αστρονομικό ποσό

Η τεράστια ιστορία του Λιονέλ Μέσι με την Μπαρτσελόνα ξεκίνησε στις 14 Δεκεμβρίου 2000, στο τραπέζι ενός τένις κλαμπ. Τότε ήταν που οι Καταλανοί δεσμεύθηκαν να κάνουν δικό τους τον Αργεντινό, σε ηλικία 13 ετών. “Στην Βαρκελώνη στις 14 Δεκεμβρίου του 2000 παρόντος του Μινγκέλα και

Μετάβαση στο περιεχόμενο