Κέρδη ρεκόρ για τις εταιρείες – κολοσσούς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Η ναυλαγορά θα παραμείνει κερδοφόρα και το 2022 για τις εταιρείες τακτικών γραμμών-Liners που καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.

Ας δούμε τα οικονομικά στοιχεία σημειώνοντας ότι η κορυφαία εταιρεία τακτικών γραμμών-Liner η MSC, δεν δημοσιεύει τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Cosco

H κινεζική Cosco το τέταρτο μεγαλύτερο Liner Group αναμένει καθαρά κέρδη για το α’ εξάμηνο του 2022 ύψους 9,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυξημένα κατά 74% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Τα κέρδη του β’ τριμήνου θα ανέλθουν στα 5,53 δισ. δολαρίων το οποίο είναι το πιο κερδοφόρο τρίμηνο στην ιστορία του Ομίλου. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν από το γ’ τρίμηνο του 2021 στα 4,55 δισεκατομμύρια. Στο β’ τρίμηνο του 2022 η Cosco κέρδισε όσα το α’ εξάμηνο του 2021.

Evergreen και Yang Ming

Υψηλούς τζίρους παρά τα πιο χαμηλά ναύλα παρουσίασαν και ο ταϊβανέζικοι όμιλοι Evergreen και Yang Ming.

Η Yang Ming, η ένατη παγκοσμίως εταιρεία ocean carrier, σημείωσε το β’ τρίμηνο του 2022 ύψους 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τον Ιούνιο παρουσίασε τα υψηλότερα μηνιαίως έσοδα ύψους 1,3 δισεκατομμυρίου.

Η Evergreen, η έκτη παγκοσμίως μεγαλύτερη εταιρεία, το β’ τρίμηνο του 2022 έκανε ρεκόρ εσόδων ύψους 5,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Maersk, Hapag-Lloyd

Οι Ευρωπαίοι μεταφορείς θα κοινοποιήσουν τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου στα τέλη Αυγούστου. Όμως τραπεζικοί αναλυτές αναμένουν νέα ρεκόρ για τη Maersk, δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο και η Hapag-Lloyd υπ’ αριθμόν 5.

Τα ακαθάριστα έσοδα της Maersk’s αναμένεται το β’ τρίμηνο του 2022 να φθάσουν τα 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια καταρρίπτοντας το ρεκόρ της που είχε από το α’ τρίμηνο ύψους 9,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Για τη Hapag-Lloyd’s το β’ τρίμηνο του 2022 τα ακαθάριστα έσοδα θα φθάσουν στα 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια λίγο πάνω από το επίπεδο του α’ τριμήνου.

Το 2021 οι ναυτιλιακές μεταφοράς containers κατέγραψαν λειτουργικά κέρδη-ρεκόρ, με τις κορυφαίες εταιρείες να εμφανίζουν μέσα περιθώρια κέρδους άνω του 50%. Πιο συγκεκριμένα, η Yang Ming είχε 61,3%, η EMC 59,3%, η HMM 56,5%, η Wan Hai 56,1%, η ZISS 54,2%, η ONE 52,8%, η COSCO 44%, η CMA CGM 42,7%, η HL 42,2 % και η Maersk Line 37,2%.

Η MSC ξεπέρασε τη Maersk Line σε όρους χωρητικότητας στόλου, καθώς κινήθηκε επιθετικά στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, ενισχύοντας τον στόλο με περισσότερα από 170 containerships από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι και τον Μάρτιο του 2022.

Μηνάς Τσαμόπουλος

Κέρδη ρεκόρ για τις εταιρείες – κολοσσούς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάσχα σε νησιά: Δείτε πόσα χρήματα θα δώσετε για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη θα πρέπει να βάλει μια τετραμελή οικογένεια που θέλει να κάνει διακοπές το Πάσχα σε κάποιο νησί καθώς το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτήριων είναι αρκετά υψηλό. Το MEGA παραθέτει  τη λίστα με το κόστος των ακτοπλοϊκών

Μεσοπρόθεσμο: Επιπλέον €400 εκατ. λόγω πρόωρων συνταξιοδοτήσεων

Επιπλέον κονδύλι ύψους 400 εκατ. ευρώ θα διαθέσει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για να καλύψει το μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων. Τα σενάρια για μελλοντική αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης από το 2027 λόγω της αύξησης του προσδόκιμου ζωής «σπρώχνει» όλο και περισσότερους

Επιβάτης πλοίου μετέφερε 800 gr κάνναβης στη Ρόδο

Αμέσως μετά την αποβίβασή του στο λιμάνι της Ρόδου από το πλοίο της γραμμής από Πειραιά, βρέθηκε περικυκλωμένος από αστυνομικούς της Δίωξης Ναρκωτικών ένας 21χρονος Έλληνας ο οποίος μετέφερε ναρκωτικά με το αυτοκίνητο που οδηγούσε, το πρωί της Μ. Τρίτης. Οι αστυνομικοί

Κάλυμνος: Εξαρθρώθηκε συμμορία που διακινούσε κοκαΐνη – Συνελήφθησαν τρία άτομα

Εξαρθρώθηκε έπειτα από επισταμένη έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Καλυμνίων, εγκληματική ομάδα που διακινούσε κοκαΐνη στην Κάλυμνο και συνελήφθησαν τα μέλη της. Πρόκειται για τρεις ημεδαπούς ηλικίας 33, 36 και 38 ετών, σε βάρος των οποίων  σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για σύσταση

Μετάβαση στο περιεχόμενο