Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.: Τι συζητήθηκε με τον ΥΝΑΝΠ κ. Γιάννη Πλακιωτάκη

Με τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη συναντήθηκε σήμερα η  Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.

Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση:

Κατά τη συνάντηση υποβάλαμε το πρόσφατα ψηφισμένο από το 23ο Συνέδριο της Ομοσπονδίας μας Διεκδικητικό Πλαίσιο, το οποίο περιλαμβάνει τις θεσμικές, οικονομικές, συνταξιοδοτικές, ασφαλιστικές και συνδικαλιστικές διεκδικήσεις των στελεχών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Τονίσαμε ότι οι τιθέμενοι στόχοι εντάσσονται στο στρατηγικό σχεδιασμό της Ομοσπονδίας μας και αποτελούν την προμετωπίδα των ζητημάτων, που απασχολούν τα στελέχη του Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ.

Ιδιαίτερη αναφορά κάναμε σε ζητήματα τα οποία έχουν νομοθετηθεί ωστόσο δεν έχουν ακόμη εφαρμοστεί όπως είναι το άρθρ. 31 του ν. 4770/21 για τη χορήγηση προκαταβολής δικαστικών εξόδων υπεράσπισης στα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το άρθρ. 33 του ν. 4676/20 για την κάλυψη στεγαστικών αναγκών και το άρθρο 67 του ν. 4504/2017 για την αντικατάσταση των Δελτίων Ταυτότητας.

Ζητήσαμε επίσης την επαναπροώθηση της ΚΥΑ στο ΥΠΟΙΚ για τον καθορισμό του ποσού, των δικαιολογητικών και των προϋποθέσεων καταβολής της ημερήσιας αποζημίωσης στα πληρώματα των περιπολικών, ναυαγοσωστικών και αντιρρυπαντικών σκαφών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (πλεύσιμα).

Επιπλέον συζητήσαμε τη λειτουργία των Τακτικών Συμβουλίων Μεταθέσεων 2022 επαναλαμβάνοντας ότι στόχος μας είναι να δημιουργηθεί στο προσωπικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. η απαιτούμενη ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε ένα σύστημα, που θα εμπνέει δικαιοσύνη, αξιοκρατία, ισοτιμία και ισονομία για όλους.

Τονίσαμε ότι η καθυστέρηση ολοκλήρωσής τους είναι ιδιαιτέρως μαρτυρική για τα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., προκαλώντας εύλογα ερωτηματικά και καλλιέργησε την αβεβαιότητα και την ανασφάλεια στους συναδέλφους μας.

Ενημερώσαμε τον κ. ΥΝΑΝΠ ότι τα μέλη των συμβουλίων μεταθέσεων δεν δέχθηκαν την πρότασή μας να ληφθούν υπόψη οι αναφορές στελεχών, με τις οποίες δηλώνουν ότι επιθυμούν να παραμείνουν για το 2022 σε υπηρεσίες 1ης και 2ης κατηγορίας, δεσμεύοντας πιστώσεις, που θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλες περιπτώσεις περιορίζοντας ακόμη περισσότερο τις αποφάσεις των ίδιων των συμβουλίων. Ταυτόχρονα και παρά τις συνεχείς παραινέσεις μας δεν εισήχθησαν προς εξέταση οι διπλωματούχοι Πλοίαρχοι ή Μηχανικοί ΕΝ δίχως καμία πειστική δικαιολογία.

Ο κ. ΥΝΑΝΠ επανέλαβε την πρόθεσή του για βελτιώσεις στο θεσμικό πλαίσιο μετά την ολοκλήρωση της πρώτης εφαρμογής του συστήματος και τη διαπίστωση των όποιων προβλημάτων.

Στο πλαίσιο αυτό η Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. έχει έγκαιρα εντοπίσει τις απαιτούμενες τροποποιήσεις τις οποίες έχει ενσωματώσει στο Πρόγραμμα Δράσης της και συγκεκριμένα:

  • Για τους σκοπούς του Διατάγματος Μεταθέσεων των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και έως ότου οι οργανικές θέσεις καλυφθούν όπως ορίζεται στο ν. 4676/2020, οι κενές οργανικές θέσεις να λογίζονται ενιαίες κατά κατηγορία.
  • Τα στελέχη, που έχουν συμπληρώσει το μέγιστο χρόνο παραμονής, να μπορούν να δηλώσουν στους πίνακες κενών θέσεων την υπηρεσία που υπηρετούν, ανεξάρτητα εάν είναι τόπος επιλογής τους.
  • Να μην εντάσσονται στη διαδικασία των τακτικών μεταθέσεων τα στελέχη, που υπηρετούν στην 1η και 2η Κατηγορία Υπηρεσιών ή στην 6η, 8η και 9η Π.Ε.Δ.Ι.Λ.Σ και έχουν υποβάλλει αναφορά παραμονής στην υπηρεσία που υπηρετούν κατά το μήνα Σεπτέμβριο.
  • Το μήνα Νοέμβριο εκάστου έτους τα προς μετάθεση στελέχη Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ. να δηλώνουν υποχρεωτικά τον τόπο προτίμησης και κατά σειρά τρεις (3) και όχι οκτώ (8) εναλλακτικές υπηρεσίας προτίμησης από τον πίνακα των κενών θέσεων.
  • Τα συμπεριληφθεί το όριο ηλικίας των 45 ετών για την κάλυψη θέσης σε ΠΠΛΣ.

Στη συνάντηση συμμετείχε και το προεδρείο της ΕΠΛΣ Θεσσαλίας – Φθιώτιδας – Β. Σποράδων προκειμένου αναδειχθούν και να επιλυθούν τα προβλήματα των υπηρεσιών της Ένωσης.

Ο κ. υπουργός από την πλευρά του, αφού εξήρε την προσφορά των στελεχών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., μας δήλωσε ότι θα συνεχίσει στόχος του είναι η αναβάθμιση του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και τα αιτήματά μας θα μελετηθούν με σκοπό την ικανοποίησή τους.

Η Ομοσπονδία μας θα εξακολουθήσει με την ίδια επιμονή να επιδιώκει την επίτευξη στόχων της προς όφελος των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θάνατος επιβάτη Τ/Ρ-Ε/Π σκάφους στη Βάρκιζα

Tις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Βουλιαγμένης από το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ότι ένας 56χρονος αλλοδαπός επιβάτης Τ/Ρ-Ε/Π σκάφους, το οποίο βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή του κόλπου Βάρκιζας, έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

BSK MARINE: Δωρεά ενός υπερσύγχρονου ταχύπλοου σκάφος στο Λιμεναρχείο Μυκόνου

Η τελετή παράδοσης  πραγματοποιήθηκε σήμερα Κυριακή 26 Μαΐου και ώρα 11:30 το πρωί, στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου, στο Γυαλό της Μυκόνου. Σε μια σημαντική δωρεά για το νησί της Μυκόνου προχωράει το γνωστό ελληνικό ναυπηγείο σκαφών BSK MARINE, ιδιοκτησίας των αδερφών

Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός για λιμάνι Ηρακλείου: «Ο Δήμος πρέπει να είναι συμμέτοχος στις αποφάσεις»

“Δεν είναι νοητό ότι θα μπορούσε να αποξενωθεί κατά κανένα τρόπο από την πόλη” – Ο Δήμαρχος Ηρακλείου παρέδωσε βραβεία του Ο.Λ.Η. σε εκπροσώπους Υπηρεσιών και Φορέων Μήνυμα ότι ο Δήμος Ηρακλείου πρέπει να είναι συμμέτοχος στις αποφάσεις και δεν είναι νοητό

Μια Ευρώπη που γερνάει – Έχει ήδη φτάσει η Γηραιά Ήπειρος στο δημογραφικό της οριακό σημείο;

Ο πληθυσμός της ΕΕ συρρικνώνεται ταχύτερα από το αναμενόμενο, επιβαρύνοντας τα δημόσια οικονομικά και τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του μπλοκ. Στα νησιά και την επαρχεία ο πληθυσμός μειώνεται κατακόρυφα καθώς όλο και περισσότεροι συγκεντρώνονται στις μεγάλες πόλεις. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Τέλενδος, ένα

Μετάβαση στο περιεχόμενο