Ούτε να είχαν πληρώσει…

Δεν είναι «τόπι» (που λένε ειρωνικά), είναι μπάλα, αυτό που μας γοητεύει από τα παιδικά μας χρόνια –από τα χρόνια της αλάνας– έως τον τελικό τού Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Όχι μόνο αυτόν τον εντυπωσιακά όμορφο τελικό τού Κατάρ, αλλά κάθε τελικό. Αλλά ο συγκεκριμένος, τούτης της Κυριακής, ήταν… ποδοσφαιρική ζωγραφιά ασύλληπτης αγωνιστικής ωραιότητας. Με ανατροπές στο σκορ, με χαμένες ευκαιρίες λίγο πριν από την εκπνοή τού 120λεπτου, με παράταση, με πέναλτι, με πάθος.
Ένα παιχνίδι που στις οικογένειες άρχισαν να το βλέπουν κυρίως άνδρες, αλλά σιγά σιγά το μαγνητικό πεδίο της οθόνης, που ολοένα μεγάλωνε από τη μαγεία που εξελισσόταν, έφερνε από τις άλλες γωνιές του σπιτιού τις γυναίκες –ακόμα και τα παιδιά– για να δουν το θρίλερ που εξελισσόταν. Και στο τέλος τις καθήλωσε.
Το Κατάρ ούτε να είχε πληρώσει για να προκύψει τέτοια ομορφιά με το Αργεντινή-Γαλλία 3-3! Αλλά ούτε και να είχε λαδώσει όλα τα δαιμόνια για να βγει αυτό το συναρπαστικό Μουντιάλ –συναρπαστικό σχεδόν στο σύνολό του.
Γι΄ αυτό αγαπάμε το ποδόσφαιρο από τα γεννοφάσκια μας. Χωρίς, βέβαια, αυτή η αγάπη να μας κάνει να ξεχνάμε τους νεκρούς του ποδοσφαίρου. Του Χέιζελ, του Χίλσμπορο, του Περού, φυσικά της δικής μας Θύρας 7 και πολλών άλλων. Όπως δεν ξεχνάμε ότι για να στηθεί αυτό το πανέμορφο Μουντιάλ χάθηκαν πάνω από εξίμισι χιλιάδες δυστυχισμένοι.
Μπροστά σε αυτές τις ανθρώπινες ζωές όλες οι ομορφιές θολώνουν και μαυρίζουν. Καμιά Καϊλή με δηλώσεις για την εργασιακή… αναβάθμιση του Κατάρ δεν μπορεί να τις φωτίσει…
harddog-sport.blogspot.com

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο