Ταράζει πάλι τα «νερά» της ακτοπλοΐας ο Ιταλός ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών

Ταράζει πάλι τα «νερά» της ακτοπλοΐας ο Ιταλός ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών, ο εφοπλιστής Εμάνουελ Γκριμάλντι,

Mιλώντας στο XXII Euromed Convection, που διοργάνωσε ο Ομιλός του στο
Λαγονήσι, o Ιταλός εφοπλιστής ανέφερε ότι, υπό προϋποθέσεις και εάν
πουληθεί η Attica (BlueStar, Superfast, HSW), o Όμιλος του εξετάζει την
εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Το τελευταίο διάστημα έχουν σημειωθεί σημαντικές ανακατατάξεις στην
εγχώρια ακτοπλοϊκή αγορά, με κυριότερη την εξαγορά της HSW από την
Attica, αλλά και την ενίσχυση του στόλου και της εισόδου στη γραμμή
Πειραιάς – Χανιά των Μινωικών Γραμμών.

«Η Minoan είναι μια εταιρεία υγιής, έχει τρία πανέμορφα πλοία που
είναι σύγχρονα και αποδοτικά, χωρίς δανεισμό και με διαθέσιμα κεφάλαια.

Όποια ευκαιρία εμφανιστεί, έχουμε τη δυνατότητα να την εκμεταλλευτούμε.Ό,τι έχουμε τη δυνατότητα να το αγοράσουμε, θα το εξετάσουμε,
μας ενδιαφέρουν εταιρείες υγιείς που μπορούν να φέρουν μερίδια αγοράς»,
ανέφερε ο κ. Γκριμάλντι, συμπληρώνοντας ότι «θα χτίσουμε μόνοι μας τα
καλύτερα δυνατά πλοία και θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε στο ελληνικό
περιβάλλον, με τα πιο σύγχρονα και ανταγωνιστικά πλοία».

id=”attachment_1081″ style=”width: 614px” class=”wp-caption aligncenter”>

O Eμ. Γκριμάλντι

Συγκεκριμένα, τα τρία πλοία που έχουν στο στόλο τους οι Μινωικές Γραμμές θα ενταχθούν σε ναυπηγικό πρόγραμμα αναβάθμισης,έτσι
ώστε τον προσεχή Απρίλιο να έχουν τοποθετηθεί σε αυτά σκράμπερς,
προκειμένου να είναι συμβατά με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς
της ΕΕ, οι οποίοι προβλέπουν μείωση των εκπομπών CO2, με τη χρήση
ειδικού καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.

Oι σημαντικές εξελίξεις του 2018 στις Μινωικές Γραμμές

Εντός του α’ εξάμηνου του 2018αποπληρώθηκαν συνολικά 139,3 εκατ., τα οποία αποτελούσαν το υπολειπόμενο κεφάλαιο του ομολογιακού κοινοπρακτικού δανείου.

Σε οικονομικό επίπεδο, το α’ εξάμηνο του 2018, ο κύκλος εργασιών του
ΟμίλουΜινωικές Γραμμές ανήλθε σε € 35,9 εκ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά
από φόρουςαπό συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε € 1,9 εκ.

Επίσης, τον Ιούνιο του 2018 ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση το πλοίου
“ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ” στην εταιρεία από τη θυγατρική της Minoan Italia SpA,
έναντι € 65,0 εκατ., το οποίο δρομολογήθηκε, από τα μέσα Ιουλίου 2018,
στη γραμμή Χανιά-Πειραιάς-Χανιά.

Στις 11/6/2018, η εταιρεία προχώρησε στην πώληση των 37.667.504
μετοχών της εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., οι οποίες
αντιπροσωπεύουν ποσοστό 48,53% του καταβεβλημένου μετοχικού της
κεφαλαίου, στην Attica Ανώνυμος Εταιρεία Συμμετοχών έναντι τιμήματος €
78,5 εκατ.

Στο πλαίσιο της ίδιας συμφωνίας, η εταιρεία αγόρασε το πλοίο
“HIGHSPEED 7” από την εταιρεία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., έναντι
συνολικού τιμήματος € 25,0 εκατ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι αναφορικά με τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων. Τον τελευταίο καιρό, λόγω έλλειψης πληρωμάτων παγκοσμίως, έχει ξεκινήσει η συζήτηση για την μείωση του αριθμού των πληρωμάτων στα

ΥΕΘΑ: Στο Καστελόριζο ο Νίκος Δένδιας – Επισκέφθηκε Επιτηρητικά φυλάκια μαζί με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ [vid, pics]

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισκέφθηκε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, Επιτηρητικά Φυλάκια της περιοχής ευθύνης της 95 ΑΔΤΕ, στο νησιωτικό σύμπλεγμα Μεγίστης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Δημήτριο Χούπη, τον Διοικητή της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγο Εμμανουήλ Θεοδώρου και τον Διοικητή της

Ελεύθερος μετά από παρέμβαση του ΥπΕξ ο Έλληνας αστυνομικός στα Ιεροσύλημα

Όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, υπό κράτηση τέθηκε προσωρινά το Μεγάλο Σάββατο (4/5) Έλληνας αστυνομικός, μέλος της φρουράς του πρόξενου στην Ιερουσαλήμ. Είχε προηγηθεί επεισόδιο που σημειώθηκε κατά την Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Ναό της Αναστάσεως. Ο Έλληνας αστυνομικός αφέθηκε ελεύθερος μετά

Οι χρεώσεις για τις αποσκευές «βραχνάς» στα αεροπορικά εισιτήρια

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικοί όταν σχεδιάζουν πώς θα μεταφέρουν την αποσκευή τους, όπως και όταν κάνουν κράτηση για την πτήση τους. Τα τέλη αποσκευών αλλάζουν και αυξάνονται σε όλο τον κλάδο. Σήμερα, αν παραδώσετε μία βαλίτσα στις United Airlines, American

Μετάβαση στο περιεχόμενο