Ναυτεργατικά Σωματεία: Απαιτούν τον απεγκλωβισμό 331 ναυτεργατών από Μαύρη και Αζοφική θάλασσας

Τον άμεσο απεγκλωβισμό των 331 ναυτεργατών από την περιοχή της Μαύρης θάλασσας και της Αζοφικής θάλασσας απαιτούν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» – ΠΕΕΜΑΓΕΝ. Παράλληλα καλούν τους ναυτεργάτες και όλους τους εργαζόμενους να δυναμώσουν τον αγώνα ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στους πολεμικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ.

Τα ναυτεργατικά σωματεία σημειώνουν ότι «συμπληρώνεται ένας χρόνος από την έναρξη του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία και από την πρώτη στιγμή τα σωματεία μας ανέδειξαν ότι οι ναυτεργάτες έχουν πληρώσει πολύ ακριβά, ακόμα και με τη ζωή τους τα ταξίδια σε εμπόλεμες ζώνες. Απαιτήσαμε τον ασφαλή επαναπατρισμό των ναυτεργατών, που ταξιδεύουν στην περιοχή της Μαύρης θάλασσας, να μην εμπλακούν στους ΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς, στις εμπόλεμες ζώνες.

Επισημάναμε ότι η όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και η πολεμική αντιπαράθεση ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ με τη Ρωσία στο μέτωπο της Ουκρανίας, για τον έλεγχο γεωστρατηγικών περιοχών, των πλουτοπαραγωγικών πηγών και αγωγών με θύματα τους λαούς, δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο».

Τα Σωματεία χαρακτηρίζουν «πρόκληση και υποκρισία έναν χρόνο μετά φορείς όπως η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, ECSA, INTERCARGO, BIMCO, CONFIRTAMA, INTERTANKO κ.ά., υπερασπιστές της πολιτικής της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων, να στέλνουν επιστολή στον ΓΓ του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες για την κατάσταση που επικρατεί στη Μαύρη θάλασσα και την Αζοφική θάλασσα.

Συγκεκριμένα αναφέρονται στην απελευθέρωση των 331 ναυτεργατών, που εξακολουθούν να είναι παγιδευμένοι σε πλοία σε αυτές τις περιοχές.

Τα πλοία βρέθηκαν στις εμπόλεμες περιοχές κατ’ εντολή των εφοπλιστών. Ναυτιλιακές εταιρείες δεν διστάζουν στο βωμό της κερδοφορίας να θυσιάσουν ναυτεργάτες όπως έχουν κάνει και στο παρελθόν.

Οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια έχουν εκτοξευτεί και είναι χαρακτηριστική η αναφορά του “Bloomberg” ότι “από τότε που τέθηκαν σε ισχύ οι κυρώσεις κατά των ρωσικών πετρελαιοειδών στις αρχές Φεβρουαρίου, δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρελαιοειδή διασχίζοντας τον Ατλαντικό έχουν δει τα ημερήσια κέρδη τους να πενταπλασιάζονται”, ενώ επίσης αναφέρει για τη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου ότι “πρόκειται για το 10% έως 12% του παγκόσμιου στόλου των τάνκερ”».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα: Ο Μητσοτάκης, τα κοινοτικά κονδύλια και μια εθνική επιτυχία – Άρθρο παρέμβαση

Την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ έλαβε μια απόφαση που μπορεί να χαρακτηριστεί εθνική επιτυχία. Έδωσε το ΟΚ να δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία (Joint Venture) με την συμμετοχή της Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ)  και της  του τσεχικού Czechoslovak Group (CSG). Η νέα αυτή εταιρεία θα παράγει οβίδες όλων των

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές «σαρώνουν» τις παραγγελίες νέων τάνκερ το 2024

Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν τον πρώτους μήνες του 2024 οι παραγγελίες τάνκερ διεθνώς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να πρωταγωνιστούν. Σύμφωνα με την Rebecca Galanopoulos Jones, αναλύτρια της Veson Nautical, μέχρι στιγμής φέτος, έχουν προστεθεί 104 τάνκερ στο παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, έναντι 79 την ίδια περίοδο πέρυσι, αύξηση

C-130J vs C-390 Millenium: Μάχη «γιγάντων» για το επόμενο μεταφορικό της Πολεμικής Αεροπορίας

*Του Κώστα Σαρικά Μπορεί το Αεροπορικό Επιτελείο, με δεδομένη και την οικονομική στενότητα, να έχει αποφασίσει ότι τα επόμενα χρόνια οι ανάγκες σε μεταφορικά αεροσκάφη θα καλύπτονται από το στόλο των C-130 αλλά και τα μικρότερα αλλά εξαιρετικά αξιόπιστα και πολύ πιο

Σταύρωση και δημοκρατία

Τι είναι η δημοκρατία; Επικοινωνία και συναίνεση; Ή αγωνιστικός πλουραλισμός και θεσμοποιημένη αντιπαλότητα; Η δεύτερη θεώρηση τονίζει ότι το άνθος της δημοκρατίας θάλλει στο μεταφυσικό κενό, στην άρνηση να βρούμε τελεσίδικο νόημα στον κόσμο και στον δημιουργό του, κατά τρόπο

Μετάβαση στο περιεχόμενο