Εθνικό Σύστημα Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Επιτήρησης (ΕΣΟΘΕ): Ανάποδα …Ολοταχώς !!!

Θυμάστε, αγαπητοί αναγνώστες κι
αναγνώστριες, το θέμα ΕΣΟΘΕ;;;

Καλέ, είναι εκείνο το ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης
θαλασσίων συνόρωντο ξεχάσατε;;; Δεν θυμάστε
την παραμονή Δεκαπενταύγουστου που ο κ. Κουρουμπλής διέκοψε τα μπάνια του κι έβγαλε
άρον-άρον στη δημοσιότητα την προκαταρκτική διακήρυξη του διαγωνισμού των 62
εκατομμυρίων €, των 35 σταθμών, της πλήρους κάλυψης της εξωτερικής περιμέτρου
(Αν. Αιγαίο, Κεντρ. Αιγαίο, Κρήτη, Ιόνιο);;;

Και, που από τότε μέχρι την περασμένη Δευτέρα
το θέμα ξεχάστηκε κι ουδείς ασχολήθηκε ούτε ενδιαφέρθηκε γι’ αυτό;;;

Ε, λοιπόν, σας πληροφορώ, ότι
εσχάτως το θέμα απασχόλησε την Κυβέρνηση σε ανώτατο επίπεδο, με αφορμή επίκαιρη
ερώτηση του τ. Προέδρου της Ν.Δ. και Τομεάρχη Ναυτιλίας κ. Ι. Πλακιωτάκη η
οποία είχε θέμα την καθυστέρηση δημοσίευσης του Τεύχους Διακήρυξης του οικείου διαγωνισμού. Και, άκουσον-άκουσον, στην Κυβέρνηση
διαπίστωσαν ότι πλέον δεν τους φτάνει ο χρόνος για την υλοποίηση του έργου (500
μέρες για την υπογραφή Σύμβασης και 30 μήνες για την υλοποίηση του φυσικού
αντικειμένου) μέχρι την 31/12/2022.

Αντί, λοιπόν, οι αρμόδιοι/ες να σπεύσουν να δημοσιεύσουν το καθ’ όλα έτοιμο
Τεύχος Διακήρυξης του διαγωνισμού και να ζητήσουν από την Ε. Επιτροπή
χρηματοδότηση-γέφυρα από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα 2021-2027, αποφάσισαν αναιτιολόγητα
να περιορίσουν το εύρος της γεωγραφικής κάλυψης του Συστήματος μόνον στο
Ανατολικό Αιγαίο (αντί Κρήτη, Ιόνιο κλπ.), να περιορίσουν τον αριθμό των
σταθερών σταθμών σε 20 (από 35) και να περικόψουν τον προϋπολογισμό του σε 40
εκατομμύρια € (από 62).

Και σαν να μην έφτανε αυτό, θυμήθηκαν οι κκ.
της Κυβέρνησης να φορτώσουν στο Λ.Σ. με απευθείας ανάθεση έναν παντελώς
αχρείαστο Τεχνικό Σύμβουλο για να βοηθήσει, δήθεν, στην αναπροσαρμογή των ήδη
από 6μήνου έτοιμων τεχνικών προδιαγραφών και στη δημοσίευση του Τεύχους
Διακήρυξης (μάλλον, στα Αγγλικά) και ακόμη έναν δεύτερο Τεχνικό Σύμβουλο για
να συνδράμει το ΛΣ και τις ΕΔ μελλοντικά στη σύνταξη της προδιαγραφής για τις
επόμενες φάσεις ανάπτυξης του Συστήματος.

Δηλαδή, κυρίες και
κύριοι, την περασμένη Δευτέρα η Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του ΛΣ αποφάσισε
να αφαιρέσει από την περιουσία του Σώματος είκοσι δύο (22) ολόκληρα εκατομμύρια
€ και σύσσωμη η φυσική του ηγεσία ήταν περιχαρής
, αφού όχι μόνον
συμφώνησε αλλά αισθάνθηκε και ανακουφισμένη, που επιτέλους το έργο θα βγει από
το τέλμα που η ίδια το οδήγησε

Εύλογα λοιπόν διερωτόμαστε γιατί κύριοι των φυσικών ηγεσιών αφήσατε να
συμβεί τέτοια καθυστέρηση και ολιγωρία;;;

Αφού θέλατε να γίνει το έργο, ποια μέτρα λάβατε για να αποφευχθεί η
εξέλιξη αυτή;;;

Έχετε συναίσθηση της τεράστιας εθνικής σημασίας που έχει το έργο για
την ασφάλεια της χώρας;;;

Έχετε επίγνωση του βάρους της
ευθύνης σας;;;

ΙΩΝΑΘΑΝ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αντίδοτο» για τα Rafale εξακολουθεί να ψάχνει η Τουρκία: Ανοιχτό το ενδιαφέρον για Typhoon Eurofighter

*Του Κώστα Σαρικά Παρά την απόκτηση 40 καινούργιων μαχητικών F-16 Viper και την αναβάθμιση ακόμη 79 στην ίδια διαμόρφωση φαίνεται ότι τα Rafale της Πολεμικής μας Αεροπορίας εξακολουθούν να παραμένουν ο μεγάλος «πονοκέφαλος» της Άγκυρας. Πόσο μάλλον όταν η πολιτική και στρατιωτική

Επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ»: «Δεν είναι αρκετά τα πλοία», προειδοποιεί ο Υποναύαρχος Γρυπάρης

Μετά την απόσυρση της γερμανικής φρεγάτας Hessen, η ευρωπαϊκή επιχείρηση «ΑΣΠΙΔΕΣ» (EUNAVFOR ASPIDES) στην Ερυθρά Θάλασσα θα δυσκολευτεί να φέρει εις πέρας τις αποστολές της. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Spiegel», ο Έλληνας διοικητής της επιχείρησης, υποναύαρχος Βασίλειος Γρυπάρης ,

Η πολιτική οικονομία της δημογραφικής παρακμής

I. Δύο προσεγγίσεις για την σχέση δημογραφίας και ανάπτυξης Στην οικονομική φιλολογία η μελέτη των σχέσεων μεταξύ δημογραφίας και ανάπτυξης είναι περιορισμένη. Οι υφιστάμενες εργασίες δεν είναι πολλές και, πέραν από την κλασσική θεωρία του «δημογραφικού μερίσματος» (demographic dividend) έχουν

Τουρισμός: Οι δημοφιλείς πόλεις της Ευρώπης με τους περισσότερους πορτοφολάδες

Καθώς πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά στο να κανονίσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, είναι δυστυχώς σημαντικό να θυμόμαστε ότι δεν είναι όλοι όσοι συναντάμε στα ταξίδια μας καλοπροαίρετοι. Μια νέα μελέτη της βρετανικής εταιρείας ταξιδιωτικής ασφάλισης QuoteZone ανέδειξε ότι πολλοί δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί αποτελούν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο