Κρουαζιέρα | 800.000 επιβάτες το 2023 στην Κέρκυρα – Η συνέλευση της MedCruise

Το λιμάνι της Κέρκυρας θα δεχτεί το 2023 380 κρουαζιέρες, που θα φέρουν στο νησί των Φαιάκων συνολικά 800.000 επιβάτες. Αυτό ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένα Κέρκυρας Σπυρίδων Ζερβόπουλος, σε συνέντευξη Τύπου κατά την έναρξη της 62ης Γενικής Συνέλευσης της MedCruise, της Ένωσης Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας, που πραγματοποιείται στην Κέρκυρα.

Ο κ.Ζερβόπουλος αποκάλυψε ότι σχεδιάζεται νέος επιβατικός τερματικός σταθμός στο λιμάνι.

Στην εκδήλωση, που ξεκίνησε στις 23 26 Μαΐου και θα ολοκληρωθεί στις 26 του μήνα, μετέχουν εκπρόσωποι από 100 λιμάνια κρουαζιέρας από 16 χώρες, επτά στελέχη από 15 εταιρείες κρουαζιέρας και 12 δημοσιογράφοι από τον διεθνή Τύπο.

Η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων Μερόπη Υδραίου αναφέρθηκε στο μεγάλο βάρος και τη μεγάλη ευθύνη, που συνεπάγεται η φιλοξενία αυτού του όγκου επιβατών κρουαζιέρας. Όπως είπε, η Κέρκυρα έχει ως κεντρική προτεραιότητα τη διατήρηση του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος, γι αυτό η αειφόρος ανάπτυξη είναι μονόδρομος. Η κυρία Υδραίου παραδέχτηκε ότι η βιομηχανία κρουαζιέρας είναι ο πιο αναπτυσσόμενος τομέας της τοπικής οικονομίας.

Η κυρία Υδραίου πρότεινε ένα πρόγραμμα συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, στο οποίο οι μετέχοντες θα προωθήσουν ένα βιώσιμο περιβάλλον για τα κρουαζιερόπλοια και να βελτιώσουν την εμπειρία ταξιδιού κρουαζιέρας, μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές και πρακτικές. Προς αυτή την κατεύθυνση ο Δήμος επιθυμεί τη συνεργασία με την ένωση MedCruise.

Ο πρόεδρος της MedCruise, Figen Ayan, συμφώνησε, τονίζοντας ότι η Ένωση θέλει μεν περισσότερες κρουαζιέρες και επιβάτες στο νησί, όμως, κυρίαρχος στόχος είναι ο προορισμός στην ενδοχώρα να είναι πραγματικά χαρούμενος που θα έχει όλους αυτούς τους επιβάτες και τα πληρώματα. “Συνεργαζόμαστε με διάφορες ΜΚΟ, όπως η AIVP, για να διασφαλίσουμε ότι οι προορισμοί που εκπροσωπούμε είναι και κοινωνικά βιώσιμοι”, είπε.

Ο Figen Ayan δήλωσε ότι αγαπά την Ελλάδα και τα νησιά της και ότι ερχόμενος στην Κέρκυρα και βλέποντας το κέντρο της, το οποίο είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, κατάλαβε γιατί το Conde Nast Traveler επέλεξε τη Κέρκυρα ως ένα από τα καλύτερα ελληνικά νησιά για επίσκεψη το 2023.

Το νησί, τόνισε, έχει επίσης μια διαφορετική γοητεία χάρη στις πολυπολιτισμικές ιταλικές, γαλλικές και βρετανικές επιρροές, που φαίνονται σε κάθε γωνιά των δρόμων ή των καταπράσινων κόλπων του. “Καταλαβαίνω καλύτερα τώρα γιατί όλες οι εταιρείες κρουαζιέρας προσθέτουν στα δρομολόγιά τους την όμορφη Κέρκυρα”, πρόσθεσε.

 

Ο Στέφανος Γκίκας, Βουλευτής των Ελλήνων που εκπροσωπεί την Κέρκυρα, σημείωσε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη μεγάλα αναπτυξιακά σχέδια για την Κέρκυρα και για όλα τα νησιά του Ιονίου, με περισσότερα από 1 δισ. ευρώ να διατίθενται για το πρώτο. Από τις επτά νέες μαρίνες που θα κατασκευαστούν στην Κέρκυρα, η μία θα είναι κατάλληλη για πλοία μεγέθους μεταξύ 50-150 μέτρων και περιλαμβάνει ξενοδοχεία, καταστήματα και εστιατόρια. «Υπάρχουν τέσσερις μεγάλες εταιρείες… που πολεμούν μεταξύ τους, ας πούμε, για το ποια θα αναλάβει αυτό το μεγάλο έργο. Ελπίζουμε μέχρι τις αρχές του 2026, αυτή η τεράστια νέα μαρίνα θα είναι έτοιμη ».

Ο Υδραίου και ο Γκίκας συζήτησαν αμφότεροι τα σχέδια για την ανάπτυξη του οδικού δικτύου, με τον Γκίκα να εξηγεί, «Έχουμε ένα σχέδιο για έναν αυτοκινητόδρομο από Βορρά προς Νότο. ο Πρωθυπουργός πριν από μερικές εβδομάδες το αναφέρθηκε… Ότι αυτό θα βοηθήσει πολύ την ανάπτυξη του νησιού ».

Υψηλή προσέλευση
Ο Ayan ανέφερε υψηλά ποσοστά προσέλευσης για την πρώτη ημέρα του GA. Είπε,  «Έχουμε, σήμερα, 100 αντιπροσώπους από 16 διαφορετικές χώρες, επτά διαφορετικά στελέχη κρουαζιέρας από 15 γραμμές κρουαζιέρας και 12 δημοσιογράφους από τον διεθνή Τύπο».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συντάξεις: Ρεκόρ Ευρώπης στην αύξηση ορίων ηλικίας θα κάνει η Ελλάδα

Πάνω από τα 72 έτη προβλέπει η Κομισιόν ότι θα έχει αυξηθεί το όριο ηλικίας το 2070, μόνο η Δανία θα έχει υψηλότερο. Ως το 2030 η πρώτη αύξηση ορίου. Πρωτιά στην Ευρώπη στη συμπίεση της συνταξιοδοτικής δαπάνης. Ηδεύτερη μεγαλύτερη

Πρωταγωνιστές του πολέμου τα drones: Ποιες ελληνικές εταιρείες καινοτομούν

Την προσαρμογή των ενόπλων δυνάμεων στον πόλεμο με μη επανδρωμένα συστήματα, μετά τα διδάγματα από τον πόλεμο στην Ουκρανία, προανήγγειλε ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ. Κέντρο καινοτομίας δημιουργεί το υπ. Εθνικής Άμυνας. Την ώρα που στη Βουλή αναμένεται να ξεκινήσει η συζήτηση

Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Φόρουμ: H “πράσινη μετάβαση” θα διπλασιάσει τις θέσεις απασχόλησης έως το 2050

Τις σημαντικές ευκαιρίες που παρουσιάζει σε θέσεις απασχόλησης η απεξάρτηση της ναυτιλίας από τον άνθρακα, επισημαίνει ανάλυση του Παγκόσμιου Ναυτιλιακού Φόρουμ, διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού με έδρα την Κοπεγχάγη. Το Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Φόρουμ, που ιδρύθηκε το 2017, χρηματοδοτείται μέσω ενός

Τριγμοί στην κυβέρνηση Νετανιάχου με τελεσίγραφο…

Βαθαίνει το ρήγμα στην ισραηλινή κυβέρνηση καθώς μετά την έκκληση του Ισραηλινού υπουργού Άμυνας, Γιόαβ Γκάλαντ, προς τον Μπένιαμιν Νετανιάχου για τη συγκρότηση σαφούς σχεδίου για τη μεταπολεμική διακυβέρνηση της Γάζας, σειρά πήρε ο υπουργός Μπένι Γκαντς, απειλώντας να αποσύρει

Μετάβαση στο περιεχόμενο