Μήπως πρέπει να έχουμε κι εμείς Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας;

Δηλώνουμε έκπληκτοι από την ανάπτυξη της τουρκικής αμυντικής αμυντικής βιομηχανίας. Δεν ήρθε από την μια μέρα στην άλλη, αλλά δεν κράτησε και δεκαετίες η προσπάθεια για την άνθησή της. Πάνω κάτω η περίοδος αυτή, ταυτίζεται με την περίοδο εξουσίας Ερντογάν.

Δεν υπάρχει καμία έκπληξη, κανένα μυστικό. Στόχους έθεσαν και τήρησαν με προσήλωση όλα όσα έπρεπε για να τους πετύχουν.

Πρώρα απ΄ όλα δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι στην Τουρκία υπάρχει Υφυπουργείο που ασχολείται μόνο με την αμυντική βιομηχανία. Κουμάντο κάνει ο Ερντογάν ,αλλά το Υφυπουργείο είναι το “εργαλείο” που συντονίζει,παρακολουθεί και εκτελεί κατά γράμμα το κεντρικό σχέδιο. Οι Τούρκοι δεν ανακάλυψαν τον τροχό.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και σε πολλές άλλες χώρες όπως για παράδειγμα είδαμε προχθές την επίσκεψη του Ιάπωνα υφυπουργού ομολόγου του αντίστοιχου επικεφαλής της ΓΔΑΕΕ. Το ίδιο συμβαίνει στη Σερβία και τη Βουλγαρία.

Μία τέτοια αντιμετώπιση θα έδινε άλλη προοπτική στην αμυντική μας βιομηχανία γιατί τότε ίσως δεν θα είχαμε υπό διαπραγμάτευση για πώληση την ΕΛΒΟ τα τελευταία επτά χρόνια χωρίς ενδιάμεσα να παράγει το οτιδήποτε και το κράτος να αγωνιά να έχει κάθε μήνα πληρωμένους τους εργάτες της . Κάτι που πετυχαίνει μεν αλλά με κόστος μεγάλο.

Ανάλογη είναι η κατάσταση με τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά ενώ παράλληλα τα ναυπηγεία Ελευσίνας «σπρώχνονται» σε μία προσπάθεια ολοκλήρωσης του προγράμματος των πυραυλακάτων.

Συγχρόνως είναι γνωστά τα προβλήματα των ΕΑΣ και ΕΑΒ που με συνεχείς «ασπιρίνες» (συνεχόμενες νομοθετικές ρυθμίσεις) κινούνται στα όρια τις επιβίωσης με τον κύριο μέτοχο τους (Υπ. Οικονομικών) να σφυρίζει αδιάφορα.

Στις χώρες που προαναφέραμε έχουν πραγματικές αμυντικές βιομηχανίες , κρατικές και ιδιωτικές . Λίγες και καλές. Εμείς πάλι εδώ έχουμε πάρα πολλές “ταμπέλες”, αλλά δεν ξέρουμε ποιες απ΄ όλες αυτές είναι πραγματικά αμυντικές βιομηχανίες. Δείτε ΕΔΩ τον πιο πρόσφατο κατάλογο των ελληνικών αμυντικών βιομηχανιών και θα βγάλετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα.

Με δυο λόγια μήπως θα πρέπει να ξαναδούμε το θέμα των εξοπλισμών, συμπεριλαμβανομένης της αμυντικής μας βιομηχανίας, από μηδενική βάση και με την σοβαρότητα που πρέπει ακολουθώντας, κατ΄ ελάχιστον τα πρότυπα των γύρω μας; Για να δικαιούμεθα να μιλάμε ότι οραματιζόμεθα ανάπτυξη.

https://www.militaire.gr/mipos-prepei-na-echoyme-k…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο