Βαλτιμόρη: Σε ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ μπορεί να οδηγήσει η κατάρρευση της γέφυρας

Η Lloyd’s του Λονδίνου εκτιμά ότι οι απαιτήσεις θα είναι «ενδεχομένως οι μεγαλύτερες όλων των εποχών» για θαλάσσιο δυστύχημα

Η κατάρρευση της γέφυρας «Francis Scott Key» στη Βαλτιμόρη, έπειτα από την πρόσκρουση σε αυτή του φορτηγού πλοίου DALI την περασμένη Τρίτη, θα μπορούσε να οδηγήσει στη μεγαλύτερη πληρωμή ναυτασφαλίσεων όλων των εποχών, δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος του ασφαλιστικού γίγαντα Lloyd’s του Λονδίνου.

Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες ζημίες από την καταστροφή θα ανέλθουν σε δισεκατομμύρια μετά την καταστροφή, από την οποία έξι άνθρωποι θεωρούνται πλέον νεκροί.

«Αρχίζουμε να αναπτύσσουμε πόρους αναμένοντας ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική απαίτηση για τον κλάδο. Και για την Lloyd’s θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να ξετυλιχθεί η πολυπλοκότητα της κατάστασης», δήλωσε ο Bruce Carnegie-Brown στο CNBC.

«Έτσι, είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε με αριθμούς. Δεν προβλέπω σε αυτό το σημείο ότι είναι εκτός του ρεαλιστικού σχεδιασμού μας. Αισθάνομαι ότι πρόκειται για μια πολύ σημαντική ζημία, ενδεχομένως τη μεγαλύτερη θαλάσσια ασφαλιστική ζημία όλων των εποχών, αλλά όχι εκτός των παραμέτρων για τις οποίες έχουμε σχεδιασμούς», πρόσθεσε.

Οι Lloyd’s είναι ένας από τους μεγαλύτερες αντασφαλιστές στον κόσμο, δηλαδή επιχειρήσεις που παρέχουν οικονομική προστασία σε ασφαλιστές που δεν μπορούν να διαχειριστούν το μέγεθος των ζημιών που προκύπτουν.

Ο Carnegie-Brown πρόσθεσε ότι ενώ σίγουρα θα υπήρχαν απαιτήσεις για το πλοίο, το φορτίο και τη γέφυρα, είναι οι «δευτερογενείς επιπτώσεις» που θα μπορούσαν να αποδειχθούν σημαντικές.

«Πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες θα σταματήσουν, αλυσίδες εφοδιασμού θα διακοπούν από τα πλοία που είναι παγιδευμένα μέσα στο λιμάνι και φυσικά από τα πλοία που προσπαθούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λιμάνι και δεν μπορούν πλέον. Αυτές οι δευτερογενείς επιπτώσεις θα χρειαστούν κάποιο χρόνο για να αντιμετωπιστούν», δήλωσε.

Την Τετάρτη, αναλυτές της Barclays εκτίμησαν ότι οι ασφαλιστικές θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν απαιτήσεις ύψους 3 δισ. δολαρίων ως αποτέλεσμα της κατάρρευσης της γέφυρας.

Η Barclays υπολόγισε ότι οι μόνο οι απαιτήσεις για τις ζημιές στη γέφυρα θα μπορούσαν να φτάσουν τα 1,2 δισ. δολάρια, ενώ θα μπορούσαν επίσης να υπάρξουν υποχρεώσεις 350 – 700 εκατ. δολαρίων για τους θανάτους. Επιπλέον, εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια θα πρέπει πιθανώς να καταβληθούν για τις επιχειρηματικές διαταραχές που προκλήθηκαν από το κλείσιμο του λιμανιού.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πιο φτηνές οργανωμένες παραλίες της Αττικής με Γαλάζια Σημαία

Πλησιάζοντας προς την έναρξη της θερινής σεζόν, οι οργανωμένες παραλίες της Αττικής -και όχι μόνο- ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους επισκέπτες τους για το 2024. Μολονότι οι ανοργάνωτες παραλίες έχουν την δική τους γοητεία, για κάποιους το μπάνιο στην θάλασσα στοχεύει στην ξεκούραση

Ένας ακόμη… Κένεντι μπορεί να είναι ο ρυθμιστής των αμερικανικών εκλογών: Ποιος είναι ο RFK Junior

Ο Mike Panza εμφανίστηκε νωρίς σε μια κωμική φιλανθρωπική εκδήλωση για την υποστήριξη της προεκλογικής εκστρατείας του Κένεντι για την προεδρία ενόψει των αμερικανικών εκλογών. Φορώντας ένα πουκάμισο με θέμα τον Πόλεμο των Άστρων και περιμένοντας στην ουρά έξω από το

Χανιά: Το θηριώδες αμερικανικό αεροπλανοφόρο «Eisenhower» έφτασε στη Σούδα (εικόνες)

Στο λιμάνι της Σούδας, στα Χανιά, κατέπλευσε την Κυριακή των Βαΐων (28/04) το μεγάλο αμερικανικό αεροπλανοφόρο «Eisenhower». Ειδικότερα, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα zarpanews.gr, το θηριώδες πλοίο των ΗΠΑ μεταφέρει χιλιάδες άτομα πληρώματος, τα οποία θα παραμείνουν στα Χανιά μέχρι και τις

Τιτανικός: Το χρυσό ρολόι του πλουσιότερου επιβάτη δημοπρατήθηκε για 1,37 εκ. ευρώ

Σε δημοπρασία βγήκε και πουλήθηκε έναντι 1,37 εκατομμυρίων ευρώ ένα χρυσό ρολόι τσέπης, το οποίο ανήκε στον πλουσιότερο επιβάτη που βρισκόταν στον Τιτανικό. Με χαραγμένα τα αρχικά JJA, το χρυσό ρολόι τσέπης ανήκε στον Αμερικανό επιχειρηματία Τζον Τζέικομπ Άστορ, ο οποίος πνίγηκε σε

Μετάβαση στο περιεχόμενο