Περιπέτεια στη θάλασσα…

Περιπέτεια στη θάλασσα έζησαν τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα τέσσερα άτομα που επέβαιναν στο σκάφος «ΝΥΜΦΗ ΘΑΛΛΑΣΑΡΝΗ» όταν έμεινε ακυβέρνητο λόγω βλάβης στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Πλατάνου.

Οι επιβαίνοντες ενημέρωσαν τη Λιμενική Αρχή Κισσάμου για τον κίνδυνο στον οποίο βρίσκονταν και αμέσως ξεκίνησε επιχείρηση για τη ρυμούλκηση του σκάφους.

Σε βοήθεια προσέτρεξαν το Α/Κ “ΜΠΑΜΠΗΣ” και το “ΔΕΛΦΙΝΙ” Λ.Κ. 115, τα οποία ρυμούλκησαν το “ΝΥΜΦΗ ΘΑΛΑΣΣΑΡΝΗ” στον λιμενίσκο του Πλατάνου όπου προσδέθηκε με ασφάλεια.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός και δεν προκλήθηκε από το περιστατικό θαλάσσια ρύπανση.

Η Λιμενική Αρχή που διενεργεί και την προανάκριση, απαγόρευσε τον απόπλου του σκάφους μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση του σχετικού βεβαιωτικού από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Πηγή: cretapost.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυβερνήτες ισπανικών πλοίων στον Δήμαρχο Χανίων

Συνάντηση με τρεις κυβερνήτες πολεμικών πλοίων της Ισπανίας, είχε στο γραφείο του στο Δημαρχείο Χανίων, ο Δήμαρχος, Παναγιώτης Σημανδηράκης. Ο κ. Σημανδηράκης υποδέχθηκε τον Πλοίαρχο, Α. Garcia Estevan, κυβερνήτη του αποβατικού πλοίου «LPD. GALICIA» και τους Αντιπλοιάρχους, S. Regil-Moreno, Κυβερνήτη της Φρεγάτας «BLAS DE LEZO» και J. Franco González-Cela, Κυβερνήτη της

Δημογραφικό: Πόσοι Έλληνες θα υπάρχουν έως το 2050

Ως μία ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια της Ελλάδας χαρακτηρίζεται το δημογραφικό, το οποίο βρίσκεται στην πρώτη θέση των μακροχρόνιων απειλών που αντιμετωπίζει η χώρα. Αποτελείται από αναρίθμητες διαστάσεις που επηρεάζουν τον οικονομικό και κοινωνικό ιστό, ωστόσο, οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι έπειτα

Ακτοπλοΐα: Ανατροπές στα δρομολόγια του Πάσχα φέρνει η Πρωτομαγιά

Μεταμεσονύκτιο «κομφούζιο» αναμένεται την Μεγάλη Τετάρτη προς Πέμπτη στα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας καθώς πολλές ακτοπλοϊκές εταιρείες λόγω της απεργία που έχει προκηρύξει για την 1η Μαΐου η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) έχουν μεταφέρει τα δρομολόγια των πλοίων τους προς

SEA Europe: Τα “πράσινα” πλοία του αύριο πρέπει να είναι ευρωπαϊκά

Την παροχή οικονομικών κινήτρων στους πλοιοκτήτες, προκειμένου να μπορούν να  ναυπηγούν και να μετασκευάζουν πλοία στην Ευρώπη, μειώνοντας παράλληλα το χάσμα τιμών μεταξύ ευρωπαϊκών και ασιατικών ναυπηγείων αλλά και παρέχοντας φορολογικά πλεονεκτήματα πλαισιωμένα από ένα ευρωπαϊκό σύστημα, ζητεί η  SEA

Μετάβαση στο περιεχόμενο