ΠΟΜΕΝΣ-ΠΟΕΣ Πολυετή διαμάχη ποιους εξυπηρετεί;

Άρθρο – Άποψη αναγνώστη του enoplos.gr ο οποίος σύμφωνα με την ιστοσελίδαείναι Στέλεχος με άνω των 30 ετών υπηρεσίας, σχετικά με τον συνδικαλισμό στις Ένοπλες Δυνάμεις:

Ως Αξιωματικός ε.ε του ΠΝ με άνω των 30ετών υπηρεσία τα τελευταία έτη παρακολουθώ την ίδρυση ομοσπονδιών, ενώσεων κ.λ.π όπου ιδρύθηκαν για την αποτελεσματική προώθηση/επίλυση θεμάτων των ενεργεία στελεχών και ουδέποτε ασχολήθηκαν με τα προβλήματα των στελεχών.

Ουδέποτε ανακοίνωσαν, εισηγήθηκαν, επιδίωξαν, προώθησαν ηθικές/οικονομικές αδικίες στελεχών, ουδέποτε δεν φρόντισαν να ενημερωθούν, να επικοινωνήσουν, να επισκεφτούν, στελέχη ώστε να συγκεντρώσουν αιτήματα για την επίλυση τους. Είμαι θεατής της χρόνιας διαμάχης των ενώσεων και θεατής που εύλογα δημιουργούνται απορίες όπως:

1. Εφόσον ιδρύθηκαν για τον ίδιο σκοπό και εξυπηρετούν τα ίδια στελέχη γιατί δεν ενώνονται αν πρέπει να υπάρχει μόνο μία ένωση η αν μπορούν να υπάρξουν άνω των μία να συνεργαστούν.

2. Γιατί δεν ορίζουν μέρα ψηφίσματος από όλα τα ενεργεία στελέχη με δελτία εκπροσώπων μελών όπου ανάλογα με το ποσοστό θα αναλάβουν την διοίκηση και οργάνωση της ενώσεως.

3. Γιατί όλες οι ενώσεις έχουν στελέχη από τον Στρατό και Αεροπορία και δεν έχουν από το ΠΝ όπου υπάρχουν τα περισσότερα προβλήματα/ανισότητες ανάμεσα στα στελέχη.

4 Γιατί ουδέποτε δεν ενημερώθηκαν στελέχη για την ύπαρξη των ενώσεων αυτών και για την συμμετοχή τους σε αυτές ως απλά μέλη η και ως μέλη που θα συμμετέχουν από κάποια θέση.

5. Γιατί ουδέποτε ως σήμερα ενώ έχουν ενημερωθεί για προβλήματα στελεχών δεν έχουν προβεί στις απαραίτητες διαδικασίες και προώθηση αυτών στους αρμοδίους για επίλυση των προβλημάτων των στελεχών και το καλό του στρατεύματος.

6. Γιατί δεν επιδίωξαν να υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας των ενώσεων και των στελεχών με τους αντίστοιχους αρμοδίους Β κλάδους των επιτελείων καθώς όλα τα προβλήματα είναι στην δικαιοδοσία τους και είναι οι αρμόδιοι για την εισήγηση/επίλυση.

7. Η διαμάχη αυτή εξυπηρετεί μόνο τα πολιτικά και στρατιωτικά συμφέροντα και τις φιλοδοξίες ορισμένων στελεχών όπου ο σκοπός τους δεν είναι το καλό των στελεχών αλλά η δημιουργία διαμάχης ανάμεσα στα στελέχη και η μη γνωστοποίηση εσκεμμένων χρόνιων ηθικών αδικιών σε στελέχη ειδικά που εισήλθαν με κατατασσόμενους διαγωνισμούς μέσο προκηρύξεων και όχι στρατιωτικών σχολών.

Η ιστορία του στρατεύματος και το μεγαλείο της δόξας των αγώνων, μας γαλούχησαν ότι ήταν εφικτό όταν όλοι Έλληνες ήταν μαζί(ενωμένοι), η μαύρη ιστορία γραφόταν όταν κάποιοι Έλληνες παρασύρονταν η εξυπηρετούσαν συμφέροντα προσωπικά η μη.

Καθώς και αν υπήρχε Πολιτική και Στρατιωτική βούληση και υπήρχε δίκαια επικοινωνία με λογική, αντικειμενικότητα, απροκατάληπτη, με τους αρμοδίους Β κλάδους δεν θα χρειαζόταν καμιά ένωση.

http://www.enoplos.gr/2018/07/blog-post_796.html

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέταξαν οικογένεια από το πλοίο γιατί είχε φορτισμένο ηλεκτρικό

Όταν ένα πλαίσιο δεν είναι απολύτως σαφές, προκαλεί… αλαλούμ! Όπως έχει προκύψει, εδώ και καιρό, από το ρεπορτάζ του newsauto.gr και την επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και με ναυτιλιακές εταιρείες, που εκτελούν δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού, δεν υπάρχει κάποια

Καιρός: Η πρόβλεψη ανά ημέρα και περιοχή έως και την Κυριακή του Πάσχα

Παρόμοιο με τη Μεγάλη Τετάρτη θα είναι το σκηνικό του καιρού και τη Μεγάλη Πέμπτη με πρόσκαιρες νεφώσεις και βροχές.   Αίθριος θα είναι όμως ο καιρός τη Μεγάλη Παρσκευή, με τη θερμοκρασία να σημειώνει άνοδο από το απόγευμα. Το

ΟΛΗ: Αύξηση 30% στην επιβατική κίνηση το α΄τετράμηνο

Ανοδικά κινείται η δραστηριότητα του Λιμανιού του Ηρακλείου, όσον αφορά την κρουαζιέρα. Αυτή η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι επιλέγεται περισσότερο ως προορισμός από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων, αλλά επίσης και στο ότι πρόκειται για μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά για

Υπ. Ναυτιλίας: Έτσι θα μεταφέρονται ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα με πλοία

Με γνώμονα την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την ασφαλή διακίνηση των επιβατών, το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής εξέδωσε κατευθυντήριες οδηγίες (14/11/2023 & 16/4/2024) προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για τη μεταφορά οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με τα πλοία της ακτοπλοΐας, με σκοπό

Μετάβαση στο περιεχόμενο