Α. Καμαρινάκης (Ο.Λ.Ε. ΑΕ): “Η «Θαλάσσια Ιερά Οδός» βάζει την Ελευσίνα δυνατά στο χάρτη του θαλάσσιου τουρισμού”

Με αφορμή τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, κ. Απόστολου Καμαρινάκη, στο 7ο Posidonia Sea Tourism Forum, το κορυφαίο γεγονός για την διεθνή κοινότητα κρουαζιέρας και yachtingστην Ελλάδα, δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα Δελτίο Τύπου, στο οποίο τονίζεται, ως κεντρική επιδίωξη του Οργανισμού, η ανάδειξη της Ελευσίνας ως ενός νέου, εναλλακτικού, πολιτιστικού προορισμού, κυρίως μέσω της ανάπτυξης της καινοτόμου θαλάσσιας διαδρομής “Θαλάσσια Ιερά Οδός”, που προωθεί ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ σε συνεργασία με την “2023 Ελευσίς -Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης”.

Η “Θαλάσσια Ιερά Οδός” σχεδιάζεται να συνδέει τον Πειραιά με την Ελευσίνα μέσω πλοιαρίων αναψυχής, που θα προσφέρουν στον ταξιδιώτη την ευκαιρία να μυηθεί στην άγνωστη πολιτιστική κληρονομιά της Δυτικής Αττικής κατά τον πλου στα ιστορικά νερά της περιοχής.

Διαβάστε ολόκληρο το Δελτίο Τύπου παρακάτω:

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «λεωφόρος» της κοκαΐνης

Έξι φορτηγά γεμάτα με στρατιώτες και αστυνομικούς έφτασε μέσα στη νύχτα έξω από ένα σπίτι στο Γκουαγιακίλ του Ισημερινού. Η πόρτα του σπιτιού έγραφε πως «ενοικιάζεται» και τα φώτα ήταν σβηστά. Ωστόσο, δεν πτοήθηκαν από το φαινομενικά άδειο σπίτι καθώς

Βυθίζεται το ελληνόκτητο πλοίο που χτυπήθηκε από τους Χούθι – Αναφορές για νεκρό

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, το πλοίο έχει υποστεί σοβαρή βλάβη στο μηχανοστάσιο, πλέει εδώ και ώρες ακυβέρνητο και παρουσιάζει εισροή υδάτων. Αναφορές σε αραβικά ΜΜΕ σημειώνουν ότι υπάρχει ένα νεκρός από το πλήρωμα. Το ελληνικό λιμενικό διευκρίνισε ότι ανάμεσα στα

Γιώργος Αυτιάς: Στρασβούργο

Ακόμη και στους αριθμούς μπορεί κανείς να ασκήσει ερμηνευτική βία. Μπορεί να βλέπει στα εκλογικά μεγέθη όχι αυτό που μετράνε, αλλά το είδωλο των προκαταλήψεών του. Κάπως έτσι, κάποιοι είχαν «διαβάσει» το αποτέλεσμα προτού καν κλείσουν οι κάλπες την Κυριακή.

Αρχίζει η δικαστική μάχη δισ. ευρώ για τα εγκλωβισμένα αεροσκάφη

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing αεροσκαφών ξεκίνησαν τη δικαστική μάχη εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών στο Δουβλίνο, μία αναμέτρηση στην οποία παίζονται αποζημιώσεις τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ για αεροσκάφη που παραμένουν αποκλεισμένα στη Ρωσία. Οι εκμισθωτές έχουν εγείρει αγωγές κατά δεκάδων

Μετάβαση στο περιεχόμενο