Αυτόματα και ψηφιακά στο κινητό μας οι κλήσεις της Τροχαίας

Ένα νέο, πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα βεβαίωσης παραβάσεων πρόκειται να τεθεί σε εφαρμογή, εισάγοντας την ψηφιακή διαχείριση των τροχαίων παραβάσεων με την αποστολή των κλήσεων απευθείας στο προσωπικό ηλεκτρονικό wallet των οδηγών ή των εταιρειών ιδιοκτησίας οχημάτων. Την αποκάλυψη την έκανε ο Υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαγεωργίου, στην ΕΡΤ.

Το σύστημα αυτό βασίζεται σε δίκτυο καμερών υψηλής τεχνολογίας και τεχνητής νοημοσύνης, που καταγράφει αυτόματα παραβάσεις όπως υπερβολική ταχύτητα, παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, μη χρήση ζώνης ή κράνους, αλλά και παράνομη στάθμευση. Οι πληροφορίες καταγράφονται και αποστέλλονται σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια βάση δεδομένων.

Πώς λειτουργεί:

Καταγραφή παράβασης: Οι κάμερες εντοπίζουν την παράβαση και καταγράφουν τις απαραίτητες πληροφορίες (π.χ. αριθμό κυκλοφορίας, ώρα, τοποθεσία).

Διασταύρωση δεδομένων: Το σύστημα διασταυρώνει τις πληροφορίες με την κεντρική βάση δεδομένων του Υπουργείου Μεταφορών για την ταυτοποίηση του οχήματος και του ιδιοκτήτη.

Αποστολή κλήσης: Η κλήση αποστέλλεται άμεσα στο προσωπικό wallet του οδηγού ή της εταιρείας που διαχειρίζεται το όχημα, μέσω της πλατφόρμας gov.gr.

Τα χαρακτηριστικά του συστήματος:

Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο: Οι οδηγοί λαμβάνουν άμεσα ειδοποίηση για την παράβαση, χωρίς την ανάγκη φυσικής παράδοσης κλήσεων.

Διαφάνεια: Παρέχονται φωτογραφικά και χρονικά στοιχεία της παράβασης, εξασφαλίζοντας απόλυτη διαφάνεια.

Διευκόλυνση πληρωμών: Οι κλήσεις συνοδεύονται από QR code, που επιτρέπει την άμεση πληρωμή μέσω τραπεζικών εφαρμογών ή άλλων ψηφιακών μέσων.

Πολυκαναλική χρήση: Οι εταιρείες με στόλους οχημάτων μπορούν να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται τις κλήσεις των οχημάτων τους από ένα κεντρικό σύστημα.

Οφέλη για τους πολίτες και τις αρχές:

Μείωση γραφειοκρατίας: Απλοποιείται η διαδικασία βεβαίωσης και πληρωμής κλήσεων.

Αυστηρότερη εφαρμογή του νόμου: Η ψηφιακή καταγραφή μειώνει την πιθανότητα λαθών ή διαγραφών κλήσεων.

Προώθηση της οδικής ασφάλειας: Οι οδηγοί θα είναι περισσότερο προσεκτικοί, γνωρίζοντας την ύπαρξη των αυτοματοποιημένων ελέγχων.

Το νέο σύστημα αναμένεται να τεθεί σε πιλοτική λειτουργία μέσα στο 2025, ενώ παράλληλα εξετάζονται οι λεπτομέρειες για τη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων των οδηγών.

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο