Αύξηση κερδοφορίας για τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας ΑΕ

Συνεχίζεται η δυναμική πορεία του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ με σταθερή αύξηση κερδοφορίας και το 2021, μετά την αλματώδη αύξηση εσόδων κατά 130% επί των κερδών που σημείωσε το 2020 σε σύγκριση με το 2019.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης του έτους 2021, ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασε αύξηση κατά 12,15 % επί των καθαρών κερδών προ φόρων, που ανήλθε στο ποσό των 1.672.522 ευρώ έναντι 1.491.337 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων εμφανίζονται κερδοφόρα σημειώνοντας αύξηση 11,22% και ανέρχονται σε 1.754.121 ευρώ έναντι 1.577.124 ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση.

Τα συνολικά έσοδα του Ο.Λ.Ε. ΑΕ παρουσίασαν αύξηση περίπου 6% και ανήλθαν σε 6.262.135 ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση που ήταν 5.910.873 ευρώ.

Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης καταγράφουν αύξηση κατά 2,4% και ανήλθαν σε 3.976.910 ευρώ έναντι 3.883.688 ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Επίσης, αύξηση της τάξης του 3% συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση εμφάνισε και ο κύκλος εργασιών του Οργανισμού, που ανέρχεται σε 5.968.319 ευρώ έναντι 5.791.798 ευρώ της προηγούμενης.

Τα παραπάνω οικονομικά στοιχεία καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών ενεργειών της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον κ. Απόστολο Καμαρινάκη, που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό του Λιμένα Ελευσίνας προς ενίσχυση του ελληνικού λιμενικού συστήματος, καθώς και στην ανάπτυξη της εθνικής και τοπικής οικονομίας.

Η αύξηση της κερδοφορίας συνεχίζεται παρά το γεγονός ότι ο Ο.Λ.Ε. ΑΕ έχει υλοποιήσει, με ίδια κεφάλαια, σειρά έργων σε χώρους δικαιοδοσίας του, με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την ανάδειξη της Χερσαίας Ζώνη Λιμένος Ελευσίνας:

    • οριστική απομάκρυνση ναυαγίων, τα οποία ήταν για χρόνια εγκαταλελειμμένα και δημιουργούσαν προβλήματα στην ναυσιπλοΐα,
    • επισκευές κτιρίων και διαμόρφωση ενιαίου κτιριακού συνόλου, που αναβάθμισαν την εικόνα του παραλιακού μετώπου,
    • τεχνικά έργα εξωραϊσμού της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας και ανάδειξης της σε χώρο περιπάτου και αναψυχής,
    • τοποθέτηση γλυπτού, πλάι στον κεντρικό εμπορικό λιμένα Ελευσίνας, που προάγει τον πολιτιστικό χαρακτήρα της πόλης και την σύνδεση της με την θάλασσα.

Επίσης, στις εν λόγω δαπάνες του Ο.Λ.Ε. ΑΕ εντάσσεται και το κόστος για την ηλεκτροδότηση των κοινόχρηστων εκτάσεων της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος Ελευσίνας, που έχουν αποχαρακτηριστεί και έχουν αποδοθεί στον Δήμο.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά