Air Yacht: Ένα φουτουριστικό σούπερ-γιοτ που θα μπορεί να πετά αλλά και να πλέει

Η εταιρεία Lazzarini Design Studio με έδρα τη Ρώμη, αποκάλυψε τα σχέδια ενός πολυτελούς σούπερ γιοτ που θα έχει τη δυνατότητα να πετά αλλά και να πλέει στον ωκεανό.

Σχέδια του Air Yacht, όπως ονομάζεται, κυκλοφόρησαν νωρίτερα αυτό το μήνα και το φουτουριστικό σχέδιο φαίνεται τόσο παράξενο όσο ακούγεται.

Κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με δύο μπαλόνια γεμάτα με συμπιεσμένο ήλιο, που θα του επιτρέπουν να πετά στον ουρανό για περισσότερες από 48 ώρες τη φορά με ταχύτητα λίγο παραπάνω από 100 χλμ./ώρα, χωρίς να ρυπαίνει την ατμόσφαιρα. Το Air Yacht έχει επίσης σχεδιαστεί για να πλέει αθόρυβα στο νερό με εκτιμώμενη ταχύτητα πέντε κόμβων.

Το πολυτελές σκάφος θα διαθέτει 10 σουίτες επιβατών, οι οποίες θα συνδέονται με το κεντρικό κύτος μέσω τεσσάρων ξεχωριστών γεφυρών, τις οποίες οι επιβάτες θα μπορούν να διασχίσουν για να μετακινηθούν μεταξύ των διαφόρων χώρων του σκάφους.

(Lazzarini)

Η κύρια σουίτα βρίσκεται στο κεντρικό κύτος, το οποίο έχει μήκος περίπου 80 μέτρα, μαζί με ένα ευρύχωρο σαλόνι με τραπεζαρία και μια πισίνα.

Η Lazzarini ελπίζει ότι το έργο, το οποίο, όπως λέει, έχει ήδη προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον, μπορεί να προσφέρει μια ματιά στο πώς μπορεί να είναι τα ιδιωτικά, βιώσιμα ταξίδια στο μέλλον. Ωστόσο, οι πιθανοί αγοραστές θα πρέπει να έχουν πολύ βαθιές τσέπες, καθώς η εκτιμώμενη τιμή του ανέρχεται στα 550 εκατομμύρια ευρώ. Εάν βρεθεί αγοραστής, η εταιρεία εκτιμά ότι θα χρειαστούν περίπου πέντε χρόνια για την κατασκευή του Air Yacht και τη συλλογή του ηλίου που απαιτείται.

(Lazzarini)

«Αναζητούμε επενδυτές και εταίρους που μπορούν να χρηματοδοτήσουν το έργο», δήλωσε εκπρόσωπος της Lazzarini στο CNN. Η εταιρεία συνεργάζεται και με έναν ιδιώτη επενδυτή για να κατασκευάσει ένα πρωτότυπο μοντέλο 24 μέτρων, το οποίο έχει προγραμματιστεί να απογειωθεί αργότερα φέτος.

ΠΗΓΗ: CNN

Air Yacht: Ένα φουτουριστικό σούπερ-γιοτ που θα μπορεί να πετά αλλά και να πλέει – ertnews.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο