Άνοιξε η καινούργια Μαρίνα της Βουλιαγμένης – Το πρώτο σκάφος που μπαίνει

Ελλιμενίστηκε το πρώτο σκάφος στην καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης, με το κόστος για μια θέση εκεί να φτάνει τα €5 εκατομμύρια για 30 χρόνια.

Σε λειτουργία τέθηκε και επίσημα η καινούργια Μαρίνα Βουλιαγμένης, όπως έγινε γνωστό το Σάββατο (20/05). Μάλιστα, ήδη το πρώτο σκάφος έκανε την είσοδό του στον χώρο, όπως φαίνεται και στο βίντεο παρακάτω.

Μάλιστα, επισημαίνεται ότι για μια θέση στη Μαρίνα Βουλιαγμένης, το κόστος είναι 5 εκατομμύρια ευρώ για 30 χρόνια και το ποσό είναι προκαταβολικά πληρωτέο. Στόχος των ανθρώπων του Αστέρα Βουλιαγμένης στον οποίο ανήκει η διαχείριση της Μαρίνας, είναι να αποτελέσει μία από τις κορυφαίες υποδομές ελλιμενισμού σκαφών, ψυχαγωγίας και αγορών της Μεσογείου.

Από την πλευρά της, η ΤΕΚΑΛ που ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, έχει αναλάβει την κατασκευή της επέκτασης του προβλήτα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να έχει τη δυνατότητα εξυπηρέτησης περισσότερων σκαφών δεδομένης της υψηλής τουριστικής κίνησης που παρουσιάζει η χώρα μας. Το συγκεκριμένο έργο, ωστόσο, έχει διακοπεί προσωρινά μετά από σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακολούθησαν προσφυγές από πολίτες και φορείς.

Τι προβλέπει η συμφωνία με οργανισμό από το Μονακό

Στις αρχές Μαΐου, η Αστήρ Μαρίνα Βουλιαγμένης Α.Ε. (Astir Marina), ανακοίνωσε την υπογραφή τριετούς συνεργασίας με την Société Monégasque Internationale Portuaire (SMIP). Στο πλαίσιο της ανάπλασης της ιστορικής μαρίνας στον Αστέρα Βουλιαγμένης, η διοίκηση προχώρησε στη σημαντική συνέργεια με τον κύριο διαχειριστή των λιμένων του πριγκιπάτου του Μονακό, Ports de Monaco, για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας, διασφαλίζοντας κορυφαίου επιπέδου λειτουργία και παρεχόμενες υπηρεσίες. Η Société Monégasque Internationale Portuaire (SMIP) ή Ports de Monaco, πάντως, ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και καλών πρακτικών για τη βελτιστοποίηση του συνόλου των λειτουργιών της μαρίνας.

Όλα όσα αναφέρει ο Κανονισμός Λειτουργίας

Tο Υπουργείο Τουρισμού ενέκρινε, πριν από μερικές ημέρες, και τον Ειδικό Κανονισμό Λειτουργίας της μαρίνας του Αστέρα Βουλιαγμένης, των υφιστάμενων, νομίμως αδειοδοτημένων χώρων και εγκαταστάσεων χερσαίας και θαλάσσιας ζώνης.

Έτσι, προβλέπεται δυνατότητα ελλιμενισμού και χρήσης των εγκαταστάσεων της μαρίνας έχουν αποκλειστικά τα πλοία αναψυχής επαγγελματικά ή ιδιωτικά, συμπεριλαμβανομένων των ιστιοφόρων και των μηχανοκίνητων σκαφών αναψυχής, τα μικρά σκάφη, καθώς και τα επαγγελματικά τουριστικά ημερόπλοια, των οποίων το μήκος κυμαίνεται από 4 έως 70+ μέτρα και το βύθισμα τους δεν υπερβαίνει τα μέτρα, που εκάστοτε καθορίζονται με απόφαση του φορέας διαχείρισης, ανά προβλήτα και μόνο κατόπιν σχετικής έγκρισης από το Φορέα Διαχείρισης. Επίσης δικαίωμα ελλιμενισμού έχουν και τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής με άδεια μεταφοράς άνω των 12 επιβατών κατόπιν σχετικής έγκρισης του Φορέα Διαχείρισης.

Κατά τον χρόνο δημοσίευσης η μαρίνα διαθέτει χώρο για ελλιμενισμό και πρόσδεση 27 σκαφών σε ανάλογες θέσεις στις προβλήτες και κρηπιδώματα. Η Γενική Διεύθυνση του Τουριστικού Λιμένα Βουλιαγμένης διατηρεί το δικαίωμα αυξομείωσης του αριθμού των ελλιμενιζόμενων σκαφών με ανάλογη ανακατανομή των θέσεων αυτών και αναδιάταξη ανά κατηγορία, προκειμένου να καλύψει τις εκάστοτε ανάγκες ελλιμενισμού των σκαφών.

Στους κοινόχρηστους χώρους των χερσαίων εγκαταστάσεων και στη θαλάσσια ζώνη της μαρίνας δύνανται να αναπτύσσονται διάφορες δραστηριότητες (εμπορικές, τουριστικές, πολιτιστικές, ψυχαγωγικές, εκπαιδευτικές, εμπορικά καταστήματα, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος πάσης φύσεως, καταστήματα παροχής υπηρεσιών, πρατήρια υγρών καυσίμων κλπ.) είτε από τον Φορέα Διαχείρισης της μαρίνας είτε από τρίτους στους οποίους ο Φορέας Διαχείρισης δύναται να παραχωρεί, με ή χωρίς αντάλλαγμα, χώρους για την άσκηση των δραστηριοτήτων τους, στο πλαίσιο των κείμενων διατάξεων. Η καθ’ οιονδήποτε τρόπο παραχώρηση χώρου σε τρίτους για τους προαναφερόμενους σκοπούς, γίνεται μετά από έγγραφη έγκριση του Φορέα Διαχείρισης, ενώ την ευθύνη διοργάνωσης έχει ο διοργανωτής.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση αντιπροσωπειών της Ελληνικής και της Τουρκικής Ακτοφυλακής στο Κουσάντασι της Τουρκίας

Την Πέμπτη 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε συνάντηση των Περιφερειακών Διοικητών Αιγαίου Ελληνικής και Τουρκικής Ακτοφυλακής στο Κουσάντασι της Τουρκίας. Κατά τις συνομιλίες συμφωνήθηκε η συνέχιση της πολύ καλής συνεργασίας τόσο στο θαλάσσιο πεδίο όσο και στο επίπεδο της ανταλλαγής πληροφοριών, που

Πολιτική Προστασία: Έκτακτη ανακοίνωση για την επερχόμενη κακοκαιρία στην Βόρεια Ελλάδα

Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού (ΕΔΕΚ) που εκδόθηκε σήμερα Παρασκευή 20 Ιουνίου 2025 από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ΕΜΥ), επιδείνωση του καιρού αναμένεται σήμερα Παρασκευή (20-6-2025) στη βόρεια Ελλάδα και αύριο Σάββατο (21-6-2025) και σε νοτιότερες περιοχές

Κικίλιας: Εκδίδουμε συνεχείς ειδοποιήσεις στα πλοία μας στα Στενά του Ορμούζ – Είμαστε προσεκτικοί με τις κινήσεις μας

«Εάν προκύψει κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ – που είναι το χειρότερο δυνατό σενάριο – θα επηρεάσει όλη την παγκόσμια οικονομία, όχι μόνο την ναυτιλία, καθότι τα πλοία και ο εμπορικός στόλος, παγκοσμίως, που διακινεί το 90% του εμπορίου, θα

Μειώθηκαν χωρητικότητα και ποντοπόρα πλοία, αλλά αυξήθηκαν τα επιβατηγά πλοία στην ελληνική σημαία

 Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τον μήνα Απρίλιο, ο ελληνικός στόλος αριθμούσε 1.833 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 35.160.808 κόρους, έναντι 1.821 πλοία και 36.394.197 κόρους, που ήταν τον Απρίλιο του 2024. Με άλλα λόγια, η χωρητικότητα μειώθηκε κατά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο