Απαγόρευση απόπλου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Σκιάθο

Περιστατικό πρόσκρουσης του Ε/Γ-Ο/Γ ”ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ” Ν.Π. 12393 σημειώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, σε γωνία του προβλήτα Σκιάθου κατά τη διαδικασία πρόσδεσής του, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ρήγματος διαστάσεων 60cm ύψους και 20cm κατά το διαμήκες, 50cm πάνω από την ίσαλο και σε απόσταση περίπου 10m από την πρύμνη προς την πλώρη.

Στο ανωτέρω πλοίο, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ηράκλειο για Θήρα – Νάξο – Πάρο – Μύκονο – Τήνο – Σύρο – Άνδρο – Σκιάθο – Θεσσαλονίκη, επέβαιναν 71 μέλη πληρώματος, 170 επιβάτες, 20 Φ/Γ, 28 Ι.Χ. και 11 Δ/Κ, που αποβιβάστηκαν με ασφάλεια στο λιμένα Σκιάθου.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του ”ΑΚΟΥΑ ΜΠΛΟΥ”, ενώ οι επιβάτες και τα οχήματα που επέβαιναν στο πλοίο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη, καθώς και οι επιβάτες και τα οχήματα που ανέμεναν στο λιμένα Σκιάθου προς επιβίβαση, προωθήθηκαν με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε θαλάσσια ρύπανση.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο