Απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού, αγκυροβολίας και διέλευσης σκαφών την Κυριακή 01/06/2025 σε περιοχές αρμοδιότητας Λιμεναρχείου Σαρωνικού

Απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού, αγκυροβολίας και διέλευσης σκαφών την Κυριακή 01/06/2025 σε περιοχές αρμοδιότητας Λιμεναρχείου Σαρωνικού
Από το Λιμεναρχείο Σαρωνικού ανακοινώνεται:
1) Η απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού την Κυριακή 01-06-2025 στη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις κάτωθι συντεταγμένες (Παγκόσμιο Γεωδαιτικό Σύστημα WGS ’84), για το χρονικό διάστημα από ώρα 08:30 π.μ. έως ώρα 02:00 μ.μ. :
Α: Γεωγραφικό Πλάτος 37.802950° και Γεωγραφικό Μήκος 23.780310°
B: Γεωγραφικό Πλάτος 37.804600° και Γεωγραφικό Μήκος 23.783310°
Γ: Γεωγραφικό Πλάτος 37.811620° και Γεωγραφικό Μήκος 23.778420°
Δ: Γεωγραφικό Πλάτος 37.810620° και Γεωγραφικό Μήκος 23.775740°
Ε: Γεωγραφικό Πλάτος 37.809329° και Γεωγραφικό Μήκος 23.775869°
ΣΤ: Γεωγραφικό Πλάτος 37.808888° και Γεωγραφικό Μήκος 23.776378°
2) Η απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως Σημαίας, όπως η έννοια αυτών ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, η πόντιση πάσης φύσεως αγκυροβολίων-σημείων πρόσδεσης, η πρόσδεση από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, στη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις ανωτέρω συντεταγμένες απαγορεύεται σύμφωνα με την αριθ. πρωτ. 2131.13/3485/23-12-2024 Απόφαση της Υπηρεσίας μας (ΑΔΑ : 9ΘΦΡ4653ΠΩ-Φ3Ε).
3) Η απαγόρευση διέλευσης πλοίων, ταχυπλόων, λεμβών, αλιευτικών και οποιουδήποτε άλλου τύπου σκάφους προς αποφυγή ατυχημάτων σε απόσταση τριακοσίων (300) τουλάχιστον μέτρων από τη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις ανωτέρω συντεταγμένες και προς την ακτή, όπως εμφαίνεται στο επισυναπτόμενο, από ώρα 08:30 π.μ. έως ώρα 02:00 μ.μ., προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής διεξαγωγή τoυ αγώνα.
4) Οι παραβάτες της παρούσας, ανεξαρτήτως από τις τυχόν συντρέχουσες αστικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261) και ισχύει.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόδος: Στο Μαντράκι επέστρεψε πριν από λίγο ανακαινισμένο το ιστορικό πλωτό εστιατόριο “ΚΟΝΤΙΚΙ”

Μετά από μήνες εντατικών εργασιών ανακατασκευής, το θρυλικό πλωτό εστιατόριο «ΚΟΝΤΙΚΙ» είναι πλέον έτοιμο να υποδεχθεί ξανά τους επισκέπτες της Ρόδου ως SWAN. Η επένδυση άνω των 2 εκατομμυρίων ευρώ, που περιελάμβανε και ειδική ξυλεία υψηλής ποιότητας, σεβόμενη πλήρως την

Καρνάγια: Τα ξύλινα ναυπηγεία που σβήνουν, μαζί τους μια Ελλάδα που χάνεται

Μια αρχαία τέχνη σβήνει αργά και σιωπηλά. Τα καρνάγια – οι ταρσανάδες που κάποτε γέμιζαν τις ακτές του Αιγαίου και του Ιονίου με ήχους σφυριών και άρωμα πεύκου – μετρούν πια τις τελευταίες τους ανάσες. Από τα περίπου 300 ξύλινα ναυπηγεία που λειτουργούσαν

Η αγορά των δεξαμενόπλοιων σε κρίσιμο σταυροδρόμι

Σε ένα περιβάλλον έντονης αβεβαιότητας στις διεθνείς αγορές και συνεχών αλλαγών, πρόσφατη έκθεση της VesselsValue εστιάζει στις προοπτικές της αγοράς δεξαμενόπλοιων. Όπως επισημαίνει η έκθεση, οι γεωπολιτικές εντάσεις, οι κυρώσεις και οι μεταβολές των εμπορευματικών ροών αποτελούν τη νέα νόρμα

Κικίλιας από Μύκονο: «Ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι της Μυκόνου – Σε 15 ημέρες ολοκληρώνεται η εργολαβία στο παλιό λιμάνι»

«Προχωράει ένα ολοκληρωμένο master plan για το λιμάνι και όλες τις λιμενικές υποδομές. Ζήτησα από τον κύριο Λιμενάρχη, τον κύριο Διοικητή της 6ης ΠΕ.ΔΙ.Λ.Σ και τις δυνάμεις μας στο νησί να προχωρήσουμε τάχιστα και τα υπόλοιπα λιμενικά έργα, θέτοντας ως

Μετάβαση στο περιεχόμενο