Απομακρύνθηκε το 10ο επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο από τον κόλπο Ελευσίνας

Ένα ακόμη επικίνδυνο -επιβλαβές πλοίο, που επί σειρά ετών ήταν εγκαταλελειμμένο στον κόλπο της Ελευσίνας, απομακρύνθηκε οριστικά από την θαλάσσια ζώνη αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, μετά την διενέργεια επιτυχούς πλειοδοτικού διαγωνισμού.

Πρόκειται για το επιβατηγό- τουριστικό πλοίο “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” (Ν. Ζακύνθου 3), το οποίο βρισκόταν στη θέση “Κρόνος” και ήταν χαρακτηρισμένο ως επικίνδυνο- επιβλαβές. Το πλοίο απομακρύνθηκε ρυμουλκούμενο εκτός περιοχής δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Είχε καταφθάσει με τον ίδιο τρόπο, ρυμουλκούμενο καθόσον δεν φέρει μηχανή, στις 30-6-2008 από τον λιμένα Ζακύνθου στην Ελευσίνα, όπου στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από τον τότε πλοιοκτήτη του.

Με εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ, κ. Απόστολου Καμαρινάκη προς το ΔΣ, τα χρήματα του τιμήματος από την εκποίηση του Ε/Γ -Τ/Ρ “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” που θα αποδοθούν στον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, λόγω των οφειλών της πρώην πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τον Οργανισμό, θα διατεθούν αποκλειστικά για την απομάκρυνση επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων από τον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας “Φονιάς”.

Το έργο της απομάκρυνσης ναυαγίων και επικίνδυνων επιβλαβών πλοίων, τα οποία παραμένουν επί δεκαετίες στην Ελευσίνα επιβαρύνοντας το θαλάσσιο περιβάλλον και δημιουργώντας προβλήματα στην ναυσιπλοΐα, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Συνολικά, από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα, έχουν απομακρυνθεί 10 επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία και ναυάγια από την περιοχή αρμοδιότητας του.

Ταυτόχρονα εξετάζεται και η προοπτική δημιουργίας καταδυτικών τουριστικών κέντρων στον κόλπο της Ελευσίνας και σε σημεία όπου δεν θα παρεμποδίζεται η θαλάσσια ναυσιπλοΐα, με στόχο να αξιοποιηθούν ορισμένα ναυάγια που δεν θα μπορούν να ανελκυθούν από τον βυθό, προωθώντας έτσι ένα νέο είδος τουριστικού προϊόντος στην περιοχή, προς τόνωση της τοπικής οικονομίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ΟΧΙ των Ελλήνων

Η απόφαση για την επίθεση κατά της Ελλάδας ελήφθη στις 15 Οκτωβρίου 1940 από το Ιταλικό Πολεμικό Συμβούλιο, παρουσία του Μουσολίνι και παρά τις αντιρρήσεις πολλών από τους παρισταμένους για την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπιζόταν η επιχείρηση. Ο «Ντούτσε» ήθελε μία νίκη για

28η Οκτωβρίου – Χίος: Υψώθηκε και φέτος η τεράστια ελληνική σημαία στο λιμάνι (εικόνες)

Παρουσία πλήθους κόσμου αλλά και των αρχών του νησιού πραγματοποιήθηκε στις 12 το μεσημέρι της Κυριακής, στον νότιο λιμενοβραχίονα του κεντρικού λιμένα της Χίου η έπαρση της μεγάλης σημαίας. Τη σημαία μετέφεραν με πομπή, στον χώρο της έπαρσης οι σπουδαστές της ΑΕΝ

Εορτασμός της επετείου “ΟΧΙ” στο ιστορικό Α/Τ “Αετός ΙΙ”

Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, συνολικά 563 αντιτορπιλικά αναμετρήθηκαν στον Ατλαντικό Ωκεανό με τα ναζιστικά υποβρύχια, προστατεύοντας νηοπομπές πλοίων με τα πληρώματα και τα φορτία τους. Στον Ειρηνικό Ωκεανό προστάτευσαν τις συμμαχικές ναυτικές δυνάμεις από Ιαπωνικά υποβρύχια και

Κύμα εξόδου χιλιάδων αξιωματικών από τις Ένοπλες Δυνάμεις!

Τον κώδωνα του κινδύνου για σοβαρές ελλείψεις στρατιωτικού προσωπικού το επόμενο διάστημα, οι οποίες θα επηρεάσουν ακόμη και τον χειρισμό και την συντήρηση των νέων Rafale και Belharra, κρούουν οι στρατιωτικοί, κάνοντας έκκληση για την παροχή σοβαρών κινήτρων στις Ένοπλες

Μετάβαση στο περιεχόμενο