Απορίες, απορίες, απορίες…

Απορίες προκάλεσε ανακοίνωση του Αρχηγείου ΛΣ στις 13/4/2023 για την προμήθεια ακόμη δύο καινούργιων αεροπλάνων θαλάσσιας επιτήρησης.

Απορίες που επικαιροποιούν τη δημόσια συζήτηση για τα «υπέρ» και «κατά» των στελεχωμένων και μη-στελεχωμένων εναερίων μέσων θαλάσσιας επιτήρησης για την επιβολή του νόμου.

Είναι να απορεί κανείς, γιατί, τώρα που το ΛΣ, μέσω NSPA, καταφέρνει σιγά-σιγά να επαναλειτουργήσει τα 13, συνολικά, αεροσκάφη του, σπεύδει να δαπανήσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσει ακόμη δύο, ενώ έχει αποδειχθεί περίτρανα ότι δεν μπορεί να συντηρήσει τα παλιά.  Και, μάλιστα, με κίνδυνο να αυξήσει τη δυσκολία συντήρησης τους, προσθέτοντας άλλον έναν στους ήδη διαφορετικούς τύπους των υπάρχοντων αεροπλάνων του.

Είναι, πράγματι, άξιο απορίας, που το ΛΣ εξακολουθεί να «κλείνει μάτια και αυτιά» στην απόκτηση των δικών του σύγχρονων μη-στελεχωμένων μέσων εναέριας επιτήρησης.

Είναι, πράγματι, άξιο απορίας, τη στιγμή που στο ανατολικό Αιγαίο κάνουν πάρτυ τα ΤΒΤ, το ΛΣ να μην κάνει κουβέντα για drones ή/και UAV.

Εκτός, αν κάποιοι νομίζουν ότι το UAV της Frontex επαρκεί για να καλύψει όλες τις υποχρεώσεις του ΛΣ σε όλα τα ελληνικά πελάγη…

Ή, εκτός αν ετοιμάζεται κάτι σχετικό και μένει κρυφό για προεκλογική έκπληξη…

Απορίες θα συνεχίσουν να υπάρχουν, όσο δεν δίνονται απαντήσεις…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτα «ΨΑΡΑ»: Η ολονύχτια μάχη απέναντι σε drones και βαλλιστικούς πυραύλους

Ήταν η πιο δύσκολη έως τώρα νύχτα για την φρεγάτα «ΨΑΡΑ» στον Κόλπο του Άντεν, με το πλοίο να βρίσκεται συνεχώς σε «κόκκινο» συναγερμό και το σύνολο του πληρώματος σε θέσεις μάχης, καθώς είχε να αντιμετωπίσει ένα μπαράζ επιθέσεων όχι μόνο

Η διάρκεια στον χρόνο αποδεικνύει την αξία της…(*)

Από την υπογραφή της Συνθήκης της Ουάσιγκτον στις 4 Απριλίου 1949 για την ίδρυση της Βόρειο-Ατλαντικής Συμμαχίας, μέχρι και την προχθεσινή πανηγυρική Σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον, η αποτροπή του τότε Σοβιετικού και νυν Ρωσικού επεκτατισμού αποτελούσε κοινή πρόκληση για

«Εδώ είναι άγριες οι θάλασσες»

Η πρώτη ειδοποίηση έφτασε το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουλίου. Ένα ακατάλληλο σκαρί γεμάτο ανθρώπους θαλασσόδερνε ανοιχτά της Γαύδου. Το επείγον σήμα βρήκε τον καπετάν Στράτο στη γέφυρα του επιβατηγού «Δασκαλογιάννης». Μετέφερε κοντά στα 400 άτομα, κυρίως τουρίστες, στο παράκτιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο