Χίος: Τελικά αποφασίσαμε ότι δεν έπρεπε να «κλείσει» το λιμάνι

Άμεσα αποστολή εγγράφου στην Attica Group προκειμένου η ακτοπλοΐα να επιστρέψει στον κεντρικό λιμένα Χίου

Χρειάστηκε μία εβδομάδα αναστάτωσης και ταλαιπωρίας επιβατών προκειμένου η Λιμενική Επιτροπή να αποφασίσει ομόφωνα και να καταλήξει λίγο μετά τις 19:00 του Σαββάτου, στο συμπέρασμα ότι το κεντρικό Λιμάνι ουδέποτε έπρεπε να κλείσει αφού επί της ουσίας, επιβεβαιώθηκε το εξ αρχής βέβαιο, ότι, το Λιμάνι της Χίου αντιμετωπίζει προβλήματα λειτουργικότητας όχι όμως ασφαλείας.

Επί της ουσίας της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής, ο προϊστάμενος της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Χίου ενημέρωσε τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής, ότι, με τη βοήθεια κλιμακίου από το Υπουργείο Ναυτιλίας, πραγματοποιήθηκαν δύο αυτοψίες, την Παρασκευή 17/3 και το Σάββατο 18/3, ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχουν ουσιαστικά ζητήματα ασφαλείας, όπως ρηγματώσεις, υποσκαφές και καθιζήσεις, ικανές να προξενήσουν ατύχημα σε επιβάτες της ακτοπλοΐας.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο έγγραφο: «Κατά τη διάρκεια του ελέγχου δεν παρατηρήθηκαν εμφανείς αστοχίες επί των αναδομών, όπως καθιζήσεις, ρηγματώσεις ή αποκλίσεις από την κατακόρυφο των κρηπιδωμάτων.

Σε σημεία του δυτικού κρηπιδώματος στο ύψος της οδού Ομήρου υπάρχει περίφραγμα επί του πεζόδρομου για λόγους ασφαλείας όπως έχει αναφερθεί σε νωρίτερα χρονικά έγγραφο της υπηρεσίας. Η συγκεκριμένη όμως θέση απέχει αρκετά από τα κρηπιδώματα που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πλοίων της ακτοπλοΐας.

Αναφορικά με την αποκατάσταση των λειτουργικών βαθών έχει αποσταλεί έγγραφο με μελέτη της υπηρεσίας για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου».

Μετά τη συγκεκριμένη διαπίστωση, αποφασίστηκε να αποσταλεί άμεσα έγγραφο στην Attica ώστε να υπάρξει έγγραφη διαβεβαίωση για την ασφαλή επιστροφή των πλοίων στο λιμάνι της Χίου ενώ στο πλαίσιο της συνεδρίασης, καθορίστηκαν οι επόμενες κινήσεις του Λιμενικού Ταμείου με πρώτη από όλες, την πύκνωση των προσκρουστήρων με λάστιχα αεροπορικού τύπου, μέχρι την εκπόνηση μελέτης για την τοποθέτηση προσκρουστήρων στα σημεία πρόσδεσης των πλοίων, αφού απαραίτητη προϋπόθεση θεωρείται η μελέτη αντοχής του κρηπιδώματος.

Ως προς τον υπογράφοντα το έγγραφο, πρόκειται για τον Διευθυντή της Τεχνικής Υπηρεσίας Χίου Κωνσταντίνο Μπουλά.

 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Συνεκπαίδευση μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας με την Ιταλική Πολεμική Αεροπορία

Συνεκπαίδευση με μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας και της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποιήθηκε από 23 έως και 24 Απριλίου. ‘Οπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, στη συνεκπαίδευση συμμετείχαν συνολικά 8 μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 52+ Advanced της 335

Μετάβαση στο περιεχόμενο