Costamare: Ενίσχυσε το στόλο της με δύο bulk carriers

Η εισηγμένη  στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Costamare, συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου ενισχύει περαιτέρω το στόλο της, στον κλάδο των bulk carriers.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές η ναυτιλιακή εταιρεία εξαγόρασε το Supramax “Magda”, χωρητικότητας 58.018 dwt & κατασκευής του 2010, έναντι 16.5 εκατομμυρίων δολαρίων. Να σημειωθεί πως πρόκειται για την πρώτη εξαγορά της ναυτιλιακής εταιρείας για την τρέχουσα χρονιά. Ενώ στη συνέχεια φέρεται να ακολούθησε και μια ακόμη εξαγορά και αυτή αφορά στο handysize bulk carrier “Glorieuse”, χωρητικότητας 38.000 dwt & κατασκευής του 2012, έναντι περίπου 21 εκατομμυρίων δολαρίων. Εν τω μεταξύ η τρέχουσα αξία του “Glorieuse” εκτιμάται από την πλατφόρμα δεδομένων των MarineTraffic & Signal Ocean στα 18.6 εκατομμύρια δολάρια. Προς υπενθύμιση, την περασμένη άνοιξη εισήλθε για πρώτη φορά η Costamare στην αγορά των bulk carriers, αγοράζοντας μέσα σε τρεις μήνες συνολικά 38 πλοία, έναντι 600 εκατομμυρίων δολαρίων. Ενώ το διάστημα Δεκεμβρίου 2021 – Ιανουαρίου 2022 παρέλαβε 7 bulkers.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Banchero Costa, η Costamare έχει συνδεθεί και με την εξαγορά των Supramaxes “Doric” και “Ionic” (χωρητικότητας 58.451 dwt και κατασκευής 2013 έκαστο). που φέρεται να πούλησε η Nereus Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού, έναντι 42 εκατομμυρίων δολαρίων. Ωστόσο, ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί ο αγοραστής τους.

Παράλληλα, διάφορες ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι το containership “Messini”, μεταφορικής ικανότητας 2.458 teu & κατασκευής του 1997, ένα από τα παλαιότερα πλοία του στόλου της Costamare, πουλήθηκε σε εταιρεία με έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πιθανότερος αγοραστής εμφανίζεται η Mount Street Group, μία εταιρεία που ειδικεύεται στη διαχείριση δανείων και άλλες υπηρεσίες εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Σύμφωνα με την πλατφόρμα MSI Horizon, η αξία του πλοίου υπολογίζεται σε 15.7 με 19.3 εκατομμύρια δολάρια.Εν τω μεταξύ, το εν λόγω πλοίο είχει νωρίτερα συνδεθεί με ναύλωση για μία περίοδο 12-14 μηνών, έναντι 80.000 δολαρίων την ημέρα, στην ταϊβανέζικη εταιρεία τακτικών γραμμών Wan Hai Lines.
Πλέον ο στόλος της αποτελείται από 47 bulk carriers και από 79 containerships.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ακυβέρνητο καράβι» η Ευρωπαϊκή Ένωση – Σε βαθιά πολιτική κρίση Γαλλία και Γερμανία

Σε βαθιά κρίση, πολιτική και οικονομική, με απρόβλεπτες συνέπειες διολισθαίνουν Γαλλία και Γερμανία στον απόηχο των πρόσφατων εκλογικών αποτελεσμάτων. Οι δύο ισχυρότεροι πόλοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης δοκιμάζονται με κοινή συνισταμένη την εκλογική φθορά των κομμάτων Μακρόν και Σολτς και την ενίσχυση της

Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης της Βενεζουέλας εγκατέλειψε τη χώρα και ζήτησε άσυλο στην Ισπανία

Ηκυβέρνηση της Βενεζουέλας ανακοίνωσε ότι ο υποψήφιος της αντιπολίτευσης για την προεδρία, Εντμούντο Γκονζάλες, εγκατέλειψε τη χώρα, ζητώντας άσυλο στην Ισπανία. Σε βάρος του κ. Γκονζάλες είχε εκδοθεί πριν από λίγες ημέρες ένταλμα σύλληψης με αφορμή την αμφισβήτηση του αποτελέσματος

Πέρασε η πρόταση μομφής κατά του Κασσελάκη UPD

«Οι αποφάσεις μου θα ανακοινωθούν εκεί που λογοδοτώ πάντα, δηλαδή στον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ» δήλωσε ο Στ. Κασσελάκης, μετά το αποτέλεσμα. Πρωτοφανείς εξελίξεις δρομολογεί η Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική, καθώς τα μέλη της ενέκριναν την πρόταση μομφής κατά του Στέφανου Κασσελάκη, μόλις

Όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, κατάργηση τέλους επιτηδεύματος και στοχευμένες παρεμβάσεις

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της 88ης ΔΕΘ, παρουσίασε μια σειρά από μέτρα με στόχο τη στήριξη των πολιτών και την ενίσχυση της οικονομίας. Τα μέτρα καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα τομέων, από την κοινωνική πολιτική και την ενίσχυση των ευπαθών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο