Δυναμική είσοδος ομίλου Λάτση στα Very Large Crude Carrier

Τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC. τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, θα προσθέσει στο στόλο της η Latsco Shipping Ltd μέσα στο 2022, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCCs ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.

 

Η τελετή ονοματοδοσίας των δύο πρώτων πλοίων, «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ», έγινε την περασμένη Δευτέρα, 30 Μαΐου στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με αναδόχους την Πρέσβη της Ελλάδας στη Δημοκρατία της Κορέας, Αικατερίνη Λούπα και την κυρία Han, σύζυγο του CEO του ναυπηγείου. Τα άλλα δύο θα έχουν παραδοθεί μέχρι τον Οκτώβριο φέτος. Όλα θα είναι υπό ελληνική σημαία.

 

O επικεφαλής της Latsco, Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, με την ευκαιρία του γεγονότος δήλωσε: «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική και συγκινητική στιγμή για την οικογένειά μου αλλά και για τη Latsco. Τα καινούρια πλοία αποτελούν τη ναυαρχίδα του στόλου μας, ο οποίος μεγεθύνεται και εκσυγχρονίζεται με ταχείς ρυθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ το προσωπικό της εταιρείας, που συνέβαλε στην ολοκλήρωση του εγχειρήματος».

 

Τα δεξαμενόπλοια «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ» έχουν μήκος 330 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα. Η μεταφορική τους ικανότητα είναι 341.000 m3. Οι προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, με γνώμονα την μέγιστη προστασία του περιβάλλοντος και την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας. Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.

 

Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC’s δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχολή Αλεξιπτωτιστών: Απονομή πτυχίων και Διακριτικών Πτερυγίων σε Ευέλπιδες, ΣΜΥ και Οπλίτες

Την Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022 στη Σχολή Αλεξιπτωτιστών (ΣΧΑΛ) στον Ασπρόπυργο Αττικής, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής πτυχίων και διακριτικών πτερύγων Αλεξιπτωτιστή στατικού ιμάντα, σε Ευέλπιδες, σπουδαστές της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ) και σε Οπλίτες Θητείας της 2022 Β’ ΕΣΣΟ, οι

Το μεγάλο ξεσκαρτάρισμα! Η Ελλάδα δέχθηκε άφθονο αμερικανικό υλικό που αντικατέστησε ρωσικής κατασκευής οπλισμό

Καμπάνες για Ελλάδα-Οι ΗΠΑ άδειασαν επιτυχώς τις αποθήκες όπλων των Ευρωπαίων λόγω Ουκρανίας και ξεπούλησαν οπλικά συστήματα πολλών δισ σε χώρες της ΕΕ Περίπου  10 ευρωπαϊκές χώρες παρείχαν στην Ουκρανία το 100% της υποσχεθείσης στρατιωτικής βοήθειας στην Ουκρανία, η οποία

Στρατός Ξηράς: Στην τελική ευθεία η προμήθεια των πρώτων 7 ταχύπλοων σκαφών των ειδικών δυνάμεων

Αναρτήθηκε σήμερα στη Διαύγεια η απόφαση του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας με την οποία εξουσιοδοτείται ο Γενικός Διευθυντής της ΓΔΑΕΕ για την υπογραφή της 1ης εκτελεστικής σύμβασης, στο πλαίσιο της Συμφωνίας Πλαισίου για το Υποπρόγραμμα «Προμήθεια και εν Συνεχεία Υποστήριξη 41

Σκιάθος: Τα τελευταία λόγια του επιχειρηματία λίγο πριν αυτοκτονήσει – Νέα στοιχεία για τα οικονομικά προβλήματά του

Είχε εξαντλήσει κάθε διέξοδο στις πόρτες των τραπεζών, που άρχισαν να βγάζουν στο «σφυρί» την περιουσία του και φέρεται να απευθύνθηκε σε τοκογλύφο ο επιχειρηματίας που αυτοκτόνησε στη Σκιάθο. Στο σημείωμα που άφησε ο επιχειρηματίας, ο οποίος κρεμάστηκε, κατονομάζει έναν