ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ?

Θα μάθουμε από τον Κυβερνήτη του ρυμουλκού τι έκανε μέσα στο ρυμουλκό…..

Ο έτερος δε ο Υπουργός διέκοψε την λιμενοτουρνέ του στην Κρήτη …… Εδώ ταιριάζει το γνωστό όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι..


Πήγε ο άνθρωπος στην Κρήτη να πει στον κόσμο, πόσο αυτός αποφασιστικά έδωσε λύση στο πρόβλημα, που του δημιούργησαν οι “εγκέφαλοι” που οδήγησαν στην πόλη το πλοίο με τους εκατοντάδες τόνους δυναμίτη..

Εκεί που πάει να ανασάνει, να το πλοίο που έχει εγκαταλειφθεί σπάει την αλυσίδα και πλέει ξυλάρμενο…


Άντε πάλι στο τρέξιμο μην πάθει κανένα νέο χουνέρι…. Έμαθε και ποιος επελήφθη του περιστατικού, του ήλθε μια μαύρη……. κατάμαυρη… σαν πίσσα…σκοτοδίνη…, πανικοβλημένος μέχρι και έκτακτη πτήση ζήτησε…

Αλήθεια αναρωτιέμαι, αυτό το πλοίο πως και δεν αποτέλεσε αντικείμενο για την ΔΑΛ;

Δεν λέω ,δεν ήταν…. και 50 ετών, όπως ήταν αυτό που φόρτωσαν τα εκρηκτικά του Ηρακλείου, αλλά τα χρονάκια εγκατάληψης… τα είχε….

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο