Εκτός Ελληνικών πλοίων τα ηλεκτρικά

Ρητή είναι η οδηγία του ΥΝΑΝΠ, σχετικά με τις προϋποθέσεις μεταφοράς ηλεκτρικών οχημάτων με τα φέριμποτ…

Εκτός πλοίων θα μένουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug-in ηλεκτρικά, εφόσον αυτά είναι φορτισμένα άνω του 40%… Με λίγα λόγια τα αυτοκίνητα που θα μετακινηθούν στα νησιά θα πρέπει να είναι σχεδόν αφόρτιστα, για να μπορέσουν να πάνε εκεί.

Αναμφίβολα με την απόφαση αυτή και δεδομένου ότι τα περισσότερα μεσαία και μικρά νησιά δε διαθέτουν επαρκής ταχυφορτιστές, οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυτά, θα πρέπει να τα αφήσουν πίσω.

Σύμφωνα με το Υπουργείο, τέθηκαν λόγοι ασφάλειας γι’ αυτό πάρθηκε και αυτή η απόφαση, η οποία αναμφίβολα προβληματίζει τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων…

Φόρτιση στο 40% και ντεπόζιτα στο 50%
Εκτός από τα ηλεκτρικά  και τα Plug-in hybrid των οποίων η φόρτιση δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της χωρητικότητας, όσα οχήματα εφοδιάζονται με υγραέριο ή φυσικό αέριο το ντεπόζιτο δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 50%.

Ένα ακόμα στοιχείο που επισημαίνει το Υπουργείο είναι το βάρος που θα πρέπει να ελέγχει το πλήρωμα καθώς το αντίστοιχο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα οχήματα με θερμικό κινητήρα. Παράλληλα, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η φόρτιση εντός του πλοίου.

Χαρακτηριστικές είναι οι δηλώσεις του Υφυπουργού Ναυτιλίας Ιωάννη Παππά στην εκπομπή «ΕΔΩ*» με τον Σταμάτη Ζαχαρό, στο One Channel, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων: «Ναι στα πλοία μπορούν να μπαίνουν κανονικότατα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οχήματα που κινούνται με υγραέριο ή  άλλης μορφής υγρών αερίων. Επίσης, μπορούν να μπαίνουν και οχήματα ασυνόδευτα.

Από εκεί ξεκίνησε η διαδικασία και ο προβληματισμός. Εκεί υπήρχαν κάποια θέματα από τον διεθνή οργανισμό για την ασφάλεια στη θάλασσα και λόγω του ότι μπήκαν από εκεί κάποιες δεσμεύσεις, έπρεπε να μπούμε σε μία διαβούλευση με όλους τους φορείς, για να δούμε ποια διαδικασία θα ακολουθηθεί και να μπορέσουμε να το κάνουμε όσο πιο σωστά και τυπικά γίνεται», είπε ο κ. Παππάς και ξεκαθάρισε: «Ναι, είναι υποχρεωτική η οδηγία ότι τα αυτοκίνητα τα ηλεκτρικά πρέπει να είναι φορτισμένα μέχρι 40% για να επιβιβαστούν στο πλοίο. Εάν πάει κάποιος με το αυτοκίνητό του, με γεμάτη τη μπαταρία στο 90%, ναι θα μείνει έξω από το πλοίο. Είναι θέματα διεθνής ασφάλειας και είναι βέβαιο πως όταν κάποιος θα θελήσει να ταξιδέψει θα γνωρίζει τη διαδικασία για να επιβιβαστεί στο πλοίο».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Γκάζι» από ΕΦΚΑ για την αξιοποίηση των ακινήτων του

ΩΘΗΣΗ στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του επιδιώκει να δώσει ο ΕΦΚΑ με την έναρξη της στελέχωσης της εταιρείας που έχει συσταθεί για τον σκοπό αυτό. Η αρχή γίνεται με την κάλυψη δύο θέσεων ευθύνης, του επικεφαλής του τομέα Αξιοποίησης

Ισπανική φρεγάτα απελευθέρωσε το M/V “Basilisk”

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η επιχείρηση ATALANTA επιβεβαιώνει την απελευθέρωση του εμπορικού πλοίου BASILISK με σημαία Λιβερίας. Τα 17 μέλη του πληρώματος είναι ασφαλή και το πλοίο έχει απελευθερωθεί από μονάδα επιφανείας της ATALANTA. Το πλοίο δέχτηκε επίθεση από ύποπτους

Super Puma: Έσωσε 2 ναυτικούς 60 ν.μ. Ν της Ιεράπετρας

Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024, ελικόπτερο Super Puma της ΠΑ παρέλαβε 2 ασθενείς, μέλη του πληρώματος του εμπορικού πλοίου «REBECCA», το οποίο έπλεε 60 ναυτικά μίλια νότια της Ιεράπετρας Κρήτης. Δείτε το βίντεο του MEDEVAC πατώντας το σύνδεσμο  ΕΔΩ

Το νέο Πολυγήπεδο στο ακριτικό Αγαθονήσι, ένας χώρος άθλησης και σωματικής υγείας

Το Σάββατο 18 Μαΐου 2024, πραγματοποιήθηκαν σε κλίμα χαράς και συγκίνησης τα εγκαίνια του νέου πολυγηπέδου στο ακριτικό Αγαθονήσι. Ο νέος πολυχρηστικός και πλήρως εξοπλισμένος χώρος του γηπέδου είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ομάδας Αιγαίου και της HOPEgenesis και η κατασκευή πραγματοποιήθηκε χάρη στη

Μετάβαση στο περιεχόμενο