Εντοπίστηκε ακέφαλο πτώμα στον Φλοίσβο

Συναγερμός για το πτώμα που δεν έφερε άκρα και στο εμπρόσθιο τμήμα κορμού,Στελέχη της λιμενικής αρχής Φλοίσβου εντόπισαν το απόγευμα της Δευτέρας στη θαλάσσια περιοχή πλησίον της μαρίνας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), στις εκβολές του Κηφισού ποταμού, μεταξύ της θάλασσας και βραχώδους δύσβατου σημείου. ακέφαλο πτώμα σε προχωρημένη σήψη.Η σορός ήταν ενδεδυμένη με παντελόνι τζιν μπλε χρώματος και υποδήματα μαύρου-λευκού χρώματος, δεν έφερε εμπρόσθιο τμήμα κορμού και άνω άκρα, ενώ απεγκλωβίστηκε από δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.Επιπρόσθετα, έγιναν υποθαλάσσιες έρευνες από στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, προς εύρεση περαιτέρω στοιχείων.ΑΠΕφωτογραφία αρχείου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πού διοχετεύονται τα ευρωκονδύλια στην Τουρκία

Σχεδόν οκτώ χρόνια μετράει η συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης – Τουρκίας για το μεταναστευτικό και αντίστοιχα ο μηχανισμός στήριξης των προσφύγων στη χώρα. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω της υποχώρησης σε θέματα κράτους δικαίου και θεμελιωδών δικαιωμάτων από πλευράς Τουρκίας, της

Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το εμβληματικό Γαλλικό ιστιοφόρο «Belem»

Το εμβληματικό Γαλλικό ιστιοφόρο «Belem», το οποίο θα μεταφέρει για πρώτη φορά δια θαλάσσης την Φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων, κατέπλευσε χθες, στο λιμάνι του Πειραιά. Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ξεναγήθηκε στο ιστορικό πλοίο από την Πρέσβειρα της Γαλλίας στην

ΕΕΕ: €50 εκατ. για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel

Με το ποσό των 50 εκατ. ευρώ έχει συμβάλει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην προσπάθεια αποκατάστασης των ζημιών στη Θεσσαλία από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, μια πρωτοβουλία που αναδείχτηκε και έλαβε τις ευχαριστίες από πλευράς του επίσημου κράτους μέσω σχετικών δηλώσεων του πρωθυπουργού

Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσογείου – Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα

Νέα δεδομένα έχουν δημιουργήσει για τα λιμάνια της Μεσογείου οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα, που ξεκίνησαν στο τέλος Νοεμβρίου και υποχρέωσαν πάνω από το 90% των πλοίων μεταφοράς containers στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης να κάνουν τον

Μετάβαση στο περιεχόμενο