Επανενεργοποίηση ελικοπτέρου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ (HC-31)

Επέστρεψε σήμερα στην έδρα της Μοίρας Ελικοπτέρων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο Ναυτικό Οχυρό Κοτρωνίου Μαραθώνα, το πρώτο ελικόπτερο του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΗC-31), στο οποίο εκτελέστηκαν ευρείας κλίμακας εργασίες και επιθεωρήσεις, σε εφαρμογή της σύμβασης-πλαίσιο που υπεγράφη ανάμεσα στην NSPA (ΝΑΤΟ Support & Procurement Agency – Υπηρεσία Υποστήριξης και Προμηθειών του ΝΑΤΟ) και την Airbus France, για τη συντήρηση των πέντε ελικοπτέρων του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. για τα επόμενα 3+2 χρόνια.

Η επανενεργοποίηση των ελικοπτέρων του Λιμενικού Σώματος, στο πλαίσιο της ανωτέρω Σύμβασης, ενισχύει σημαντικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες της Μ.Ε.Λ.Σ. και εν γένει του Σώματος, ενώ αναμένεται η παραλαβή ενός ακόμα ελικοπτέρου στις αρχές του φθινοπώρου.

Στην υποδοχή παρευρέθηκαν ο Αρχηγός Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. Γεώργιος Αλεξανδράκης, ο Β’ Υπαρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος Λ.Σ. Αριστείδης Πανταζόγλου, ο Διευθυντής του Κλάδου Ασφάλειας και Αστυνόμευσης του Αρχηγείου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υποναύαρχος Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Συντονιστής του Γραφείου Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ. Χρήστος Κοντορουχάς, ο Διοικητής της Διοίκησης Αεροπορίας Ναυτικού Πλοίαρχος Αθανάσιος Φώσκας Π.Ν., ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Επιχειρησιακών Μέσων Πλοίαρχος Λ.Σ. Φώτιος Κιάμος, καθώς και ο Διοικητής της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Πλοίαρχος Λ.Σ. Γεώργιος Χατζηγεωργίου.

Απευθυνόμενος στον Διοικητή της Μ.Ε.Λ.Σ. Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Μάριο Στουπάκη και στα στελέχη της Μοίρας, ο Αρχηγός τόνισε ότι ο επαγγελματισμός του Ιπταμένου και Τεχνικού προσωπικού σε συνδυασμό με τη μακρόχρονη εμπειρία του, αλλά και η εξειδίκευσή του στον τομέα των αεροπορικών επιχειρήσεων, ενισχύει καταλυτικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες του Σώματος.

Επίσης, συνεχάρη το προσωπικό της Μοίρας για την ουσιαστική συμβολή του στην επαναφορά των ελικοπτέρων του Λ.Σ. σε επιχειρησιακή ετοιμότητα και τους ευχήθηκε ασφαλείς πτήσεις.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι παράλληλα με την επαύξηση της διαθεσιμότητας των πτητικών μέσων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η εκπαίδευση πέντε (05) νέων χειριστών ελικοπτέρων.

123456

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο