Εθνική προτεραιότητα η διασφάλιση επαρκούς και βιώσιμης ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας

Το Κίνημα Αλλαγής – ΠΑΣΟΚ, έχει επανειλημμένως τονίσει τη σπουδαιότητα της ακτοπλοΐας, για την ανάπτυξη και τη συνοχή των νησιών της χώρας μας, αναδεικνύοντας τα υφιστάμενα προβλήματα και τους πιθανούς κινδύνους, αλλά και την ανεπάρκεια της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, να σχεδιάσει και να εφαρμόσει σύγχρονες και δίκαιες πολιτικές ενίσχυσης των νησιωτικών μεταφορικών συνδέσεων.

Τεκμηριωμένα δε έχει προτείνει, στοχευμένα και αποτελεσματικά μέτρα, όπως:

1) η ενίσχυση και επέκταση εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδυνάμου,

2) η μόνιμη ισχύς μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στους ναύλους,

3) ο ομοιόμορφος και ελεγχόμενος καθορισμός των λιμενικών τελών,

4) ο αποτελεσματικός και συστηματικός έλεγχος των ναύλων και των ολιγοπωλιακών καθεστώτων,

5) η αναβάθμιση του στόλου της ακτοπλοΐας μέσω ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων και

6) η επικαιροποίηση και ο εκσυγχρονισμός του σχετικού νομοθετικού πλαισίου καθώς και των αρμόδιων υπηρεσιών διοίκησης.

Με πρωτοβουλία του Υπευθύνου Ναυτιλίας, Νησιωτικής Πολιτικής & Τουρισμού, κ. Δημήτρη Μπιάγκη, σε συνεργασία με τον Τομέα Ναυτιλίας του Κινήματος Αλλαγής,  οι Βουλευτές: κ. Κώστας Σκανδαλίδης, Βασίλης Κεγκέρογλου, Χρήστος Γκόκας και Ευαγγελία Λιακούλη κατέθεσαν ξανά Ερώτηση (Α.Π.:4471/5/4/2022) για τις αυξήσεις της τιμής των ναύλων ακτοπλοΐας, στην οποία αναφέρουν ότι: «οι προειδοποιήσεις μας επιβεβαιώνονται με δραματικό πλέον τρόπο, καθώς η αύξηση των τιμών των καυσίμων, σε συνδυασμό με τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη συνέχιση των επιπτώσεων της πανδημίας, έχουν ήδη επιτείνει τα υπάρχοντα προβλήματα της ακτοπλοΐας, με ήδη ορατές ανεξέλεγκτες αυξήσεις στις τιμές των ναύλων και μείωση των δρομολογίων, θέτοντας την εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή των νησιών μας υπό μεγάλο κίνδυνο, ενόψει ιδιαίτερα της επικείμενης τουριστικής περιόδου.

Πρέπει να αντιληφθεί η Κυβέρνηση τις επιπτώσεις της ολιγωρίας, των λανθασμένων επιλογών της και της ιδεοληψίας της, απαντώντας επιτέλους στα επιτακτικά ερωτήματα που τίθενται, υιοθετώντας ταυτόχρονα τις προτάσεις του Κινήματος Αλλαγής, ώστε ακόμη και την ύστατη στιγμή να διασφαλιστεί η εθνική προτεραιότητα της απρόσκοπτης, επαρκούς και βιώσιμης συνδεσιμότητας των νησιών μας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΑΒ: Παρουσίασε αναπτυξιακά προγράμματα UAV στις Ένοπλες Δυνάμεις

Τα ερευνητικά αναπτυξιακά προγράμματα UAV και συστήματα παρακολούθησης που υλοποιεί ή συμμετέχει στην υλοποίηση τους, παρουσίασαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) σε αρμόδιους επιτελείς της γενικής διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, του Γενικού

Αναλογιστική Αρχή: Στα 63,5 από 62 σήμερα το όριο συνταξιοδότησης με 40ετία

Αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 1,5 έτος στα 63,5 από 62 που είναι σήμερα για πλήρη σύνταξη με 40 έτη ασφάλισης και στα 68 έτη και 5 μήνες από το 67ο έτος που είναι σήμερα για σύνταξη λόγω γήρατος

Πρώτο LNG carrier στο Σουέζ μετά από τρεις μήνες

Το LNGC «Flex Volunteer» διήλθε πρόσφατα από τη διώρυγα του Σουέζ με προορισμό την Ιορδανία, σηματοδοτώντας την πρώτη διέλευση πλοίου μεταφοράς LNG εδώ και τρεις μήνες μετά τις διαταραχές των επιθέσεων των Χούθι. Σύμφωνα με δεδομένα της Kpler, το «Clean

Επιστολή-έκκληση 16 οργανισμών της ναυτιλίας στον ΟΗΕ

Μια ανοικτή επιστολή απέστειλαν στον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες 16 οργανισμοί της ναυτιλίας και κοινωνικοί εταίροι με αφορμή την κατάληψη του MSC Aries από ιρανικές δυνάμεις το Σάββατο 13 Απριλίου. Με την επιστολή τους οι ASA, BIMCO, CLIA, ECSA,

Μετάβαση στο περιεχόμενο