Εθνική προτεραιότητα η διασφάλιση επαρκούς και βιώσιμης ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας

Το Κίνημα Αλλαγής – ΠΑΣΟΚ, έχει επανειλημμένως τονίσει τη σπουδαιότητα της ακτοπλοΐας, για την ανάπτυξη και τη συνοχή των νησιών της χώρας μας, αναδεικνύοντας τα υφιστάμενα προβλήματα και τους πιθανούς κινδύνους, αλλά και την ανεπάρκεια της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, να σχεδιάσει και να εφαρμόσει σύγχρονες και δίκαιες πολιτικές ενίσχυσης των νησιωτικών μεταφορικών συνδέσεων.

Τεκμηριωμένα δε έχει προτείνει, στοχευμένα και αποτελεσματικά μέτρα, όπως:

1) η ενίσχυση και επέκταση εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδυνάμου,

2) η μόνιμη ισχύς μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στους ναύλους,

3) ο ομοιόμορφος και ελεγχόμενος καθορισμός των λιμενικών τελών,

4) ο αποτελεσματικός και συστηματικός έλεγχος των ναύλων και των ολιγοπωλιακών καθεστώτων,

5) η αναβάθμιση του στόλου της ακτοπλοΐας μέσω ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων και

6) η επικαιροποίηση και ο εκσυγχρονισμός του σχετικού νομοθετικού πλαισίου καθώς και των αρμόδιων υπηρεσιών διοίκησης.

Με πρωτοβουλία του Υπευθύνου Ναυτιλίας, Νησιωτικής Πολιτικής & Τουρισμού, κ. Δημήτρη Μπιάγκη, σε συνεργασία με τον Τομέα Ναυτιλίας του Κινήματος Αλλαγής,  οι Βουλευτές: κ. Κώστας Σκανδαλίδης, Βασίλης Κεγκέρογλου, Χρήστος Γκόκας και Ευαγγελία Λιακούλη κατέθεσαν ξανά Ερώτηση (Α.Π.:4471/5/4/2022) για τις αυξήσεις της τιμής των ναύλων ακτοπλοΐας, στην οποία αναφέρουν ότι: «οι προειδοποιήσεις μας επιβεβαιώνονται με δραματικό πλέον τρόπο, καθώς η αύξηση των τιμών των καυσίμων, σε συνδυασμό με τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη συνέχιση των επιπτώσεων της πανδημίας, έχουν ήδη επιτείνει τα υπάρχοντα προβλήματα της ακτοπλοΐας, με ήδη ορατές ανεξέλεγκτες αυξήσεις στις τιμές των ναύλων και μείωση των δρομολογίων, θέτοντας την εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή των νησιών μας υπό μεγάλο κίνδυνο, ενόψει ιδιαίτερα της επικείμενης τουριστικής περιόδου.

Πρέπει να αντιληφθεί η Κυβέρνηση τις επιπτώσεις της ολιγωρίας, των λανθασμένων επιλογών της και της ιδεοληψίας της, απαντώντας επιτέλους στα επιτακτικά ερωτήματα που τίθενται, υιοθετώντας ταυτόχρονα τις προτάσεις του Κινήματος Αλλαγής, ώστε ακόμη και την ύστατη στιγμή να διασφαλιστεί η εθνική προτεραιότητα της απρόσκοπτης, επαρκούς και βιώσιμης συνδεσιμότητας των νησιών μας».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «λεωφόρος» της κοκαΐνης

Έξι φορτηγά γεμάτα με στρατιώτες και αστυνομικούς έφτασε μέσα στη νύχτα έξω από ένα σπίτι στο Γκουαγιακίλ του Ισημερινού. Η πόρτα του σπιτιού έγραφε πως «ενοικιάζεται» και τα φώτα ήταν σβηστά. Ωστόσο, δεν πτοήθηκαν από το φαινομενικά άδειο σπίτι καθώς

Βυθίζεται το ελληνόκτητο πλοίο που χτυπήθηκε από τους Χούθι – Αναφορές για νεκρό

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, το πλοίο έχει υποστεί σοβαρή βλάβη στο μηχανοστάσιο, πλέει εδώ και ώρες ακυβέρνητο και παρουσιάζει εισροή υδάτων. Αναφορές σε αραβικά ΜΜΕ σημειώνουν ότι υπάρχει ένα νεκρός από το πλήρωμα. Το ελληνικό λιμενικό διευκρίνισε ότι ανάμεσα στα

Γιώργος Αυτιάς: Στρασβούργο

Ακόμη και στους αριθμούς μπορεί κανείς να ασκήσει ερμηνευτική βία. Μπορεί να βλέπει στα εκλογικά μεγέθη όχι αυτό που μετράνε, αλλά το είδωλο των προκαταλήψεών του. Κάπως έτσι, κάποιοι είχαν «διαβάσει» το αποτέλεσμα προτού καν κλείσουν οι κάλπες την Κυριακή.

Αρχίζει η δικαστική μάχη δισ. ευρώ για τα εγκλωβισμένα αεροσκάφη

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing αεροσκαφών ξεκίνησαν τη δικαστική μάχη εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών στο Δουβλίνο, μία αναμέτρηση στην οποία παίζονται αποζημιώσεις τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ για αεροσκάφη που παραμένουν αποκλεισμένα στη Ρωσία. Οι εκμισθωτές έχουν εγείρει αγωγές κατά δεκάδων

Μετάβαση στο περιεχόμενο