Ever Given: Νέα αγωγή από τους «διασώστες» του γιγαντιαίου containership

Δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτιλιακό ατύχημα αυτού του αιώνα

Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτιλιακό ατύχημα αυτού του αιώνα, οι δικαστικές υποθέσεις συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από την προσάραξη και τον αποκλεισμό της διώρυγας του Σουέζ από το Ever Given.

Δικαστήριο στο Λονδίνο εκδικάζει μια υπόθεση αυτή τη στιγμή που έχει ζητηθεί από τη SMIT, μια εταιρεία διάσωσης που ανήκει στη Royal Boskalis Westminster. Η εταιρεία διάσωσης υποστηρίζει ότι οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες του Ever Given, Shoei Kisen Kaisha, εξακολουθούν να οφείλουν πολλά εκατομμύρια για τη συμμετοχή της SMIT στην απελευθέρωση του γιγαντιαίου containership που προσάραξε στην αιγυπτιακή πλωτή οδό τον Μάρτιο του 2021.

Το πλοίο-γίγας που άλλαξε την παγκόσμια ναυσιπλοΐα

Οι δικηγόροι των Ιαπώνων ιδιοκτητών υποστηρίζουν ότι ήταν η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ που ήταν πίσω από τις περισσότερες εργασίες για την απελευθέρωση του μήκους 400 μέτρων σκάφους.

Ο ιδιοκτήτης του Ever Given αναγκάστηκε να πληρώσει στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ πολλά εκατομμύρια δολάρια για να ελευθερώσει το πλοίο μήνες μετά την επαναφορά του στην ενεργό δράση.

Πολλές αγωγές που ασκήθηκαν από εταιρείες εμπορευμάτων εκκρεμούν δύο σχεδόν χρόνια μετά το ατύχημα, ενώ τον περασμένο μήνα έγινε γνωστό ότι η ναυτιλιακή εταιρεία – κολοσσός Maersk είχε καταθέσει μήνυση, 40 εκατομμυρίων δολαρίων, εναντίον του ιδιοκτήτη και του κυβερνήτη του Ever Given, ζητώντας αποζημίωση για καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το συμβάν.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πρόβλεψη για δεύτερη οικονομική κρίση το 2026 για Ελλάδα και άλλες χώρες

Ως ορόσημο αναγνωρίζεται το 2026 για την ευρωπαϊκή οικονομία, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές, που προειδοποιούν πως χώρες με υψηλό χρέος, όπως η Ελλάδα, αλλά και η Ιταλία και η Γαλλία, θα βρεθούν αντιμέτωπες με τον κίνδυνο επιστροφής σε μια δημοσιονομική

Η υπερφορολόγηση μισθωτών και συνταξιούχων – Πώς τα €50 της αύξησης γίνονται €1 την ημέρα (Παραδείγματα)

Στους φτωχούς και πολύ φτωχούς συμπολίτες μας οι οποίοι δεν μπορούν να βγάλουν το μήνα με τα εισοδήματα που εισπράττουν, στηρίζεται η εκτέλεση του προϋπολογισμού, αλλά και το πρωτογενές πλεόνασμα με το οποίο θα πληρωθούν τα χρέη του παρελθόντος. Σύμφωνα με τα

Επίσκεψη Αρχηγού ΓΕΑ στην Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας

Την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), Αντιπτέραρχος (Ι) Δημοσθένης Γρηγοριάδης, επισκέφτηκε την Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας, όπου τον υποδέχθηκαν o Διοικητής της 117 Πτέρυγας Μάχης (117ΠΜ), Ταξίαρχος (Ι) Ιωάννης Καραμάνης και ο Διοικητής του Κέντρου

Διεξαγωγή Σχολείου με Αντικείμενο «Στρατηγικός Σχεδιασμός Ανάπτυξης και Μετακίνησης Δυνάμεων»

Από την Δευτέρα 11 έως την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024 διοργανώθηκε από την Διεύθυνση Υποστήριξης Διοικητικής Μέριμνας του ΓΕΕΘΑ το Διακλαδικό Σχολείο Εκπαίδευσης του ΝΑΤΟ με αντικείμενο «Στρατηγικός Σχεδιασμός Ανάπτυξης και Μετακίνησης Δυνάμεων» (Strategic Deployment and Movement Planning), στις εγκαταστάσεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο