Ευεργετική διάταξη για τα παιδιά του αποβιώσαντος Κυριάκου Παπαδόπουλου


Το άρθρο 19 του υπό διαβούλευση σ.ν περιλαμβάνει ευεργετική διάταξη για τα παιδιά του αποβιώσαντος Υποπλοιάρχου ΛΣ εα Παπαδόπουλου Κυριάκου.

Άρθρο 19 – Ευεργετική διάταξη για τα τέκνα αποβιώσαντος στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.

1. Παρέχεται δικαίωμα εισαγωγής στις
Παραγωγικές Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής
(Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.), σύμφωνα με την περίπτ. β’ της παρ. 7 του άρθρου 79 του
ν. 4504/2017 (Α’ 184), καθ’ υπέρβαση του εκάστοτε συνολικού αριθμού των
εισακτέων, στα δύο (2) τέκνα του Υποπλοιάρχου Λ.Σ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Κυριάκου
του Σταύρου (Α.Μ.: 3221), ο οποίος απεβίωσε ευρισκόμενος στην ενεργό
Υπηρεσία και του απονεμήθηκε από την προηγούμενη του θανάτου του ο
αμέσως επόμενος βαθμός του Πλωτάρχη Λ.Σ., εφόσον αυτά κατέχουν τίτλο
σπουδών που τους επιτρέπει τη συμμετοχή σε εξετάσεις σε πανελλαδικό
επίπεδο για την εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) της
χώρας.2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ναυτιλίας και Νησιωτικής
Πολιτικής και Παιδείας, Έρευνας και θρησκευμάτων, καθορίζονται τα
απαιτούμενα δικαιολογητικά και κάθε σχετικό θέμα για την εφαρμογή του
παρόντος άρθρου.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο