Γιατί η Attica Group μπαίνει στα ξενοδοχεία – Έρχονται deals

Του Γιώργου Γεωργίου

Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο δρομολογεί ο μεγαλύτερος ελληνικός ακτοπλοϊκός όμιλος, Attica Group, μέσω της πρόσφατα συσταθείσας θυγατρικής, Attica Blue Hospitality.

Πρόεδρος της θυγατρικής είναι ο Κυριάκος Μάγειρας και αντιπρόεδρος και CEO ο Σπυρίδων Πασχάλης. Αμφότεροι κατέχουν αντίστοιχους ρόλους και στην Attica Group.

Στοχευμένες κινήσεις

Αρμόδιες πηγές επισημαίνουν στο Capital.gr ότι η Attica Group εξέταζε διάφορες επενδυτικές κινήσεις, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας. Κατόπιν, λοιπόν, αναλυτικής μελέτης επελέγη ο ξενοδοχειακός κλάδος, ο οποίος βρίσκεται σε άμεση συσχέτιση με τις μεταφορές.

Η συνέργεια μεταξύ των δύο αγορών θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα ελκυστικό συνδυαστικό πακέτο, το οποίο θα προσφέρει στους ενδιαφερόμενους ακτοπλοϊκά εισιτήρια και διαμονή σε κάποιο ξενοδοχείο του ομίλου, εξηγούν οι ίδιες πηγές. Πρόκειται, άλλωστε, για μία τακτική που παρατηρείται συχνά στον τουριστικό κλάδο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα εταιρεία θα “χτυπήσει” μονάδες σε περιοχές με έντονο τουριστικό ενδιαφέρον και στις οποίες δραστηριοποιούνται τα πλοία της Attica.

Η Attica Group πραγματοποιεί δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικός και Σποράδες) και στις γραμμές σύνδεσης Ελλάδας – Ιταλίας (διεθνείς πλόες), με ένα στόλο 32 πλοίων.

Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις με μονάδες και το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν τα πρώτα deals εξαγορών.

Η στρατηγική

Η Attica Group σημείωσε θετικά αποτελέσματα στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά διατηρεί επιφυλάξεις για τη συνέχεια λόγω πανδημίας και ενεργειακής κρίσης.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 32,74 εκατ. ευρώ κατά το φετινό τρίτο τρίμηνο, ενώ προέκυψαν ζημίες 1,31 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο, έναντι κερδών 12,14 εκατ. ευρώ και ζημιών 28,81 εκατ. ευρώ, κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.

“Η ενεργειακή κρίση που βιώνει η παγκόσμια κοινότητα έχει προκαλέσει εκτόξευση στις τιμές όλων των μορφών ενέργειας. Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων αυξήθηκε σημαντικά, επιβαρύνοντας το λειτουργικό κόστος των εταιριών.

Ειδικότερα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021 το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων του ομίλου αυξήθηκε κατά 74,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο” σημειώνει η Attica σχετικά με τις συνθήκες στην αγορά.

Παράλληλα, ο όμιλος δρομολογεί κινήσεις ανανέωσης του στόλου. Ειδικότερα, ναυλομεσιτικές πηγές ανέφεραν πως πούλησε για scrap ένα βαπόρι, ενώ την ίδια ώρα αναμένει την παράδοση τριών νεότευκτων aero catamaran.

Όσο για το πολυσυζητημένο κυοφορούμενο deal συγχώνευσης με την ΑΝΕΚ Lines, πηγές σημειώνουν ότι το “μπαλάκι” βρίσκεται στις τράπεζες, οι οποίες ψάχνουν τη χρυσή τομή για τα δάνεια της κρητικής εταιρείας, προκειμένου να υπάρξουν εξελίξεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επόμενη ημέρα για τη Συρία

Η κατάκτηση της Συρίας από τους τζιχαντιστές είναι ένα τραγικό γεγονός, όχι μόνο για τους χριστιανούς αλλά και για τις άλλες μειονότητες. Η Δύση και ιδιαίτερα η Γαλλία, που άλλοτε ήταν η κυρίαρχη δυτική δύναμη στην περιοχή, είναι υπεύθυνες γι’

Τί γυρεύει ο Αρχηγός στο Άγιο Όρος ;

Για εκτέλεση υπηρεσίας στο Άγιο Όρος θα βρίσκεται από 9-12 Δεκεμβρίου 2024 ο Αρχηγός ΛΣ και, μάλιστα, χωρίς καταβολή οδοιπορικών εξόδων. Τόσο πολυήμερες μετακινήσεις επικεφαλής φορέων κεντρικής κυβέρνησης στην Αθωνική Πολιτεία δεν είναι συνηθισμένες. Φαίνεται, λοιπόν, ότι τα υπηρεσιακά ζητήματα

Συναγερμός στην Αθήνα λόγω Συρίας: Φόβοι για νέα μεταναστευτική κρίση – Σκέψεις για “πάγωμα” του ασύλου

Μπαράζ συσκέψεων αρχίζει σήμερα στην Αθήνα για την επόμενη ημέρα στη Συρία και τις αλλεπάλληλες δονήσεις που μπορεί να προκαλέσει σε όλα τα μέτωπα, με κύριο αυτό του μεταναστευτικού. Αθήνα, Σόφια, Λευκωσία και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι θα έχουν μία πρώτη “συνάντηση”

Μετάβαση στο περιεχόμενο