H Ελλάδα τρίτη μεταξύ των χωρών με το πιο επικίνδυνο οδικό δίκτυο στον κόσμο

Η αμερικανική εταιρεία FINN αξιολόγησε τα επίπεδα ασφαλείας των οδικών δικτύων των κρατών μελών του Οργανισμού Οικονομικής Ανάπτυξης και Συνεργασίας επιλέγοντας τις χώρες υψηλότερου βιοτικού επιπέδου, με μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής και ανεπτυγμένη οικονομία και μορφωτικό επίπεδο.

Η FINN χρησιμοποίησε στοιχεία του ΟΟΣΑ, του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της τράπεζας οικονομικών δεδομένων Global Economy, ενώ η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε με τα εξής κριτήρια:

Τον αριθμό των θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα ανά 100.000 κατοίκους.

Την ποιότητα του οδικού δικτύου με βάση τα δεδομένα της Global Economy.

Την πυκνότητα της κυκλοφορίας, τις καθυστερήσεις και την ρύπανση με βάση στοιχεία της Numbeo.

Το ποσοστό των οδηγών και επιβατών που χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας και το ποσοστό των θανατηφόρων δυστυχημάτων εξαιτίας κατανάλωσης αλκοόλ.

Τα ισχύοντα όρια ταχύτητας ανά χώρα.

Οι τρεις χώρες με το πιο επικίνδυνο οδικό δίκτυο παγκοσμίως

Με βάση αυτά τα κριτήρια, οι τρεις χώρες με το πιο επικίνδυνο οδικό δίκτυο παγκοσμίως είναι οι εξής:

1. Αργεντινή, 1,65 βαθμοί με άριστα το 10

Η αρνητική πρωτιά της Αργεντινής οφείλεται σε πολλούς λόγους. Οι κυριότεροι είναι το χαμηλό ποσοστό χρήσης της ζώνης ασφαλείας, που ανέρχεται σε μόνον 43,6%, η κακή ποιότητα των δρόμων που αξιολογείται μόνο με 3,6 βαθμούς και ο υψηλός δείκτης κυκλοφορίας 175.

2. ΗΠΑ, 2,53 βαθμοί με άριστα το 10

Εδώ έχουμε ένα ποσοστό της τάξης του 29% σε θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα λόγω κατανάλωσης αλκοόλ, ενώ παρατηρείται μεγάλη παραβατικότητα λόγω υπερβολικής ταχύτητας. Επίσης σημαντικό αγκάθι αποδεικνύεται ο μεγάλος αριθμός νεαρών οδηγών, ακόμη και κάτω των 18 ετών, που είναι άπειροι και πιο επικίνδυνοι στην κυκλοφορία.

3. Ελλάδα, 3,85 βαθμοί με άριστα το 10

Δύο από τα σημαντικότερα στοιχεία που φέρνουν τη χώρα μας στην τρίτη θέση της λίστας των κρατών με τους πιο επικίνδυνους δρόμους είναι το χαμηλό ποσοστό χρήσης της ζώνης ασφαλείας (72%) και ο αριθμός των 8,31 νεκρών από τροχαία δυστυχήματα ανά 100.000 κατοίκους.

Οι τρεις χώρες με το ασφαλέστερο οδικό δίκτυο

1. Ολλανδία, 7,86 βαθμοί με άριστα το 10

Στη χώρα της τουλίπας έχουμε τους ποιοτικότερους δρόμους (6,4 β.), ήπιες συνθήκες κυκλοφορίας οχημάτων με τον σχετικό δείκτη να βρίσκεται στο 89,4, ενώ μόνον το 11% των θανάτων σε τροχαία δυστυχήματα οφείλεται στην κατανάλωση αλκοόλ.

2. Νορβηγία, 7,47 βαθμοί με άριστα το 10

Η Νορβηγία μπορεί να υπερηφανεύεται ότι έχει το χαμηλότερο ποσοστό νεκρών σε θανατηφόρα τροχαία (μόλις 2,12) ανά 100.000 κατοίκους, έχει θεσπίσει ένα λογικό όριο ταχύτητας στα 110 χλμ./ώρα και εμφανίζει μικρό ποσοστό θανάτων λόγω κατανάλωσης αλκοόλ (13% στο σύνολο των θυμάτων).

3. Σουηδία, 7,42 βαθμοί με άριστα το 10

Εξαιρετικά ασφαλείς είναι και οι δρόμοι στη Σουηδία, όπου καταγράφονται μόνον 3,14 νεκροί σε τροχαία δυστυχήματα ανά 100.000 κατοίκους, υπάρχει ένα ποιοτικό οδικό δίκτυο (5,3 βαθμοί), δένονται σχεδόν όλοι οι επιβάτες (97%) και το ανώτατο όριο ταχύτητας έχει οριστεί στα 120 χλμ./ώρα.

Πηγή 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποχρεωτική θητεία των γυναικών: αναγκαία και αναπόδραστη

Όταν προ ημερών ο υπουργός Εθνικής Άμυνας μίλησε για στελεχώσεις μονάδων στο  20-30%, εμμέσως πλην σαφώς αναγνώρισε ότι ο Στρατός Ξηράς είναι τόσο υποστελεχωμένος  που θέτει σε κίνδυνο την εδαφική μας ακεραιότητα. Μια που παρά την αλλαγή του γεωπολιτικού περιβάλλοντος

Τι περιλαμβάνει το πακέτο μέτρων €870 εκατ. – Ποιοι θα δουν ελαφρύνσεις και αυξήσεις

Ο σχεδιασμός του 2025 είναι τελικά πιο φιλόδοξος από τις αρχικές παραδοχές του οικονομικού επιτελείου. Ακόμα κι έτσι, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές, δεν διαταράσσονται οι δημοσιονομικοί στόχοι, οι οποίοι, πάντως, θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Το «πακέτο» των μόνιμων εισοδηματικών

Μισθοί: Τράπεζες και υψηλή τεχνολογία προσφέρουν τις καλύτερες αμοιβές

Ποιοι κλάδοι δίνουν τις καλύτερες αμοιβές; Ποιες παροχές επιλέγουν να προσφέρουν οι εταιρείες στους εργαζόμενούς τους, με δεδομένη την έλλειψη προσωπικού; Τι ζητά από τους εργοδότες η νέα γενιά; Στα παραπάνω ερωτήματα απαντά η Director Advisory της KPMG, Γεωργία Καλεμίδου επικαλούμενη την πρόσφατη

Νέες τουρκικές βολές για το ελληνικό θαλάσσιο πάρκο στο Αιγαίο

Ο αναπληρωτής πρόεδρος και τομεάρχης Άμυνας του κεμαλικού Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP) της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Γιανκί Μπαγτζίογλου, εκτόξευσε νέες βολές σχετικά με το θέμα της δημιουργίας από την ελληνική κυβέρνηση θαλάσσιου πάρκου περιβαλλοντικής προστασίας στο Αιγαίο. Σε συνέντευξή του στην αντιπολιτευόμενη

Μετάβαση στο περιεχόμενο