Η Cosco δημιουργεί δίκτυο κέντρων εφοδιαστικής. Ο ρόλος του λιμανιού του Πειραιά (χάρτης)

Στη δημιουργία σύγχρονων κέντρων εφοδιαστικής σε επιλεγμένα container terminal προχωρά η Cosco Shipping Ports Limited.

Της Βάσως Βεγιάζη  

H εταιρεία πραγματοποίησε, πριν από λίγες ημέρες, την τελετή έναρξης της θεμελίωσης του Xiamen Haicang Supply Chain Project, το οποίο πρόκειται να παρέχει σύγχρονες και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εφοδιαστικής (σχετική φωτογραφία στο τέλος του άρθρου).

Το νέο κέντρο εφοδιαστικής βρίσκεται στην περιοχή Haicang Port District, που καλύπτει μια έκταση περίπου 66.000 τετραγωνικών μέτρων και προβλέπεται να αναπτυχθεί σε δύο φάσεις, με προβλεπόμενη σταδιακή λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Όπως αναφέρει η Cosco, επιδίωξη αποτελεί η εύρυθμη λειτουργία ενός αποδοτικού δικτύου κέντρων εφοδιαστικής ανά τον κόσμο.

Στο εξωτερικό, η εταιρεία έχει, αρχικά, σχηματίσει, όπως υποστηρίζει, πέντε μεγάλες βάσεις εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στο λιμάνι του Πειραιά αξιοποιεί την υπηρεσία «China – Europe Sea Express» που καλύπτει την περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Κεντρικής Ευρώπης και στα τέρμιναλ της Βαλένθια και του Μπιλμπάο διαθέτει δύο βοηθητικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς στη Μαδρίτη και τη Σαραγόσα που «χτίζουν» μια βάση εφοδιαστικής αλυσίδας στη δυτική Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική.

Αντίστοιχα, ο τερματικός σταθμός του CSP Zeebrugge καλύπτει τη Βορειοδυτική Ευρώπη και τα CSP Abu Dhabi και CFS τον Περσικό Κόλπο, την Ινδία και το Πακιστάν.

Τέλος, η εταιρεία επιταχύνει την κατασκευή του περουβιανού κέντρου εφοδιαστικής Chancay που θα καλύπτει τη δυτική περιοχή της Νότιας Αμερικής.

Σημειώνεται ότι, στην Ελλάδα, το master plan του ΟΛΠ περιλαμβάνει την ανάπτυξη Κέντρου Αποθηκών στην περιοχή του ΟΔΔΥ, έκτασης 80.000 τ.μ. και με αρχικό προϋπολογισμό 60 εκατ. ευρώ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο