Η Ελλάδα θέλει λιγότερα κρουαζιερόπλοια

Ο γερμανικός Τύπος για τα σχέδια της Αθήνας να περιορίσει τα κρουαζιερόπλοια

Με αφορμή τα σχέδια της ελληνικής κυβέρνησης να επιβάλει περιορισμούς στα κρουαζιερόπλοια, τα οποία επισκέπτονται τα πιο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας, η tagesschau.de γράφει με τίτλο «Η Ελλάδα θέλει λιγότερα κρουαζιερόπλοια»: «Ο Νίκος Ζώρζος, δήμαρχος Σαντορίνης, αφήνει τους αριθμούς να μιλήσουν: “Από το 2012 έως το 2019, η κατανάλωση νερού διπλασιάστηκε. Τα επόμενα τρία χρόνια αυξήθηκε κατά ένα επιπλέον 18%. Και στη συνέχεια κατά ένα 22% μέσα σε μόλις έναν χρόνο”. Οι δυνατότητες αφαλάτωσης του νερού θα έπρεπε να επαρκούν για 15 χρόνια. Αποδείχθηκε ωστόσο ότι επαρκούσαν μόνο για πέντε.

Σε συνέντευξη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι οι κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά θα περιοριστούν. Στόχος της κυβέρνησης είναι η αντιμετώπιση του υπερτουρισμού.

Οι τουρίστες στα κρουαζιερόπλοια συμβάλλουν καθοριστικά έτσι ώστε να προκαλείται το αδιαχώρητο στα σοκάκια των νησιών, δεν δαπανούν ωστόσο χρήματα σε καταστήματα, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Σύμφωνα με τον έλληνα πρωθυπουργό θα μπορούσαν να έχουν ακόμα και αρνητικό αντίκτυπο στη συνολική οικονομία. Με άλλα λόγια, αν υπάρχουν υπερβολικά πολλοί επισκέπτες με πλοία, ενδέχεται ενδιαφερόμενοι τουρίστες να αποφύγουν έναν δημοφιλή προορισμό.

Από ό,τι όλα δείχνουν, ο κλάδος της κρουαζιέρας δεν αναμένει μεγάλες περικοπές. Σε αρκετές περιπτώσεις ακόμα και ένα πλοίο αρκεί, για να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των τουριστών σε έναν τόπο. Σύμφωνα με δημοσίευμα, το Norwegian Epic και το Οdyssey of the Seas είναι τα μεγαλύτερα πλοία που προσεγγίζουν τη Μύκονο και τη Σαντορίνη και μπορούν να μεταφέρουν περισσότερους από 4.000 επιβάτες. Ας σημειωθεί ότι τα Φηρά, η πρωτεύουσα της Σαντορίνης, έχουν πληθυσμό περίπου 1.600 κατοίκους».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα διαχρονικά εξελίξιμα στοιχεία του κοινωνικού και οικονομικού τουριστικού φαινομένου

Του Πλοιάρχου Λ.Σ Δημητρίου Κουκουβίνου ε.α Τα διαχρονικά εξελίξιμα στοιχεία του κοινωνικού και οικονομικού τουριστικού φαινομένου Ο τουρισμός, ως κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο, αποτελεί μια πολύπλευρη και εξελίξιμη δραστηριότητα. Ορίζεται ως η προσωρινή μετακίνηση ατόμων για ψυχαγωγικούς κυρίως σκοπούς, χωρίς

Πύλος: Δύο χρόνια μετά. Μνήμη, ευθύνη, ανθρωπιά

Γράφει ο Νίκος Ι. Σπανός, Ναύαρχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εα), Πρώην Δ/ντής Λιμένων – Λιμενικής Πολιτικής & Λιμενικής Αστυνομίας, Διεθνής Πραγματογνώμονας Επιστημών Ναυτιλίας Στις 13 προς 14 Ιουνίου 2023, τα νερά ανοιχτά της Πύλου έγιναν σιωπηλός μάρτυρας μιας από τις μεγαλύτερες ναυτικές

Π. Αναστασόπουλος (Λιμάνι Πάτρας): Συζητάμε σήμερα τα αυτονόητα του 1930

Αδιανόητο να συζητάμε το 2025 για υποδομές που ήταν αυτονόητες το 1930, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας, Π. Αναστασόπουλος. Η σημασία των επενδύσεων στο λιμάνι για την ανάπτυξη της Πάτρας και της περιοχής. Σε μια εποχή που

Έκφραση οδύνης από την ΠΟΑΣΥ για την τραγική κατάληξη της συναδέλφου μας

Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων για το θάνατο της αστυνομικού που είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα στη Χαλκιδική. Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε τον απροσδόκητο θάνατο της αστυνομικού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Χαλκιδικής η οποία υπέκυψε τελικά στα τραύματά της

Μετάβαση στο περιεχόμενο